Võistlustest, klassidest

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

pikapäkk
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: E Dets 14, 2009 10:56 pm
Asukoht: järvamaa

Postitus Postitas pikapäkk »

Aga massi annab alati suurendada,ladudes raamile v.kasti erinevat ballasti.
Navara,Fastrac,ATV
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

Mis selle asja mõte on? Usu mind,rahval on märksa huvitavam vaadata veoauto välimusega kolli läbi mudaugu paugutamas kui kuskil paneelikoormaga ukerdamas.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
pikapäkk
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: E Dets 14, 2009 10:56 pm
Asukoht: järvamaa

Postitus Postitas pikapäkk »

:lol:
Hr tooland soovib vist lihtsalt masinaid võrdsustada.
Keegi "Suur Pealik"võiks mingid tehnilised nõuded ette anda küll muidu
oleks imelik nt.720-665 või 30,5-32 rehvidega "asja"veokaks pidada.
Samas kaarrehvid ja T-150K 21,3-24 täitsa ok.
Navara,Fastrac,ATV
Arxs
Fitting 38"
Postitusi: 355
Liitunud: K Mai 21, 2008 8:16 pm
Asukoht: Halinga

Postitus Postitas Arxs »

Võrdsustamise asemel võiksite võimalikult paljud sõitma saada, kui asi hakkab ühe mehe kätte koonduma, siis edasi juba piirama seda :twisted:
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Kasutaja avatar
tooland
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 129
Liitunud: K Nov 24, 2010 8:17 pm
Asukoht: Põlvamaa

Postitus Postitas tooland »

Et siis veoka klassis võib ükskõik mis riistaga sõita
tavaliselt sõidan 4x4-ga, vahetevahel 6x6-e ja 8x8-ga

Tel: 517 5852
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2631
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Postitus Postitas helar »

oleks isegi kindel sõitja sellises klassis. Kuid heintsiga täitsa päri- koormaga ei ole just kõige lahedam offroadi sõita.
samas kui moogil ja 66 l on skeem 4x4 ,auto on kergem- mõnel nt 6x6 või 8x8 auto on raskem kuid parema läbivusega oleks olukord enamvähem võrdne? Rabas upume nikuinii kõik.
Veoka klass algaks kategooriast n2 ja nõudeks võiks olla veokasti olemasolu. Sellised mõtted.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
klem
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 119
Liitunud: E Dets 08, 2008 10:53 am

Postitus Postitas klem »

helar kirjutas:oleks isegi kindel sõitja sellises klassis. Kuid heintsiga täitsa päri- koormaga ei ole just kõige lahedam offroadi sõita.
samas kui moogil ja 66 l on skeem 4x4 ,auto on kergem- mõnel nt 6x6 või 8x8 auto on raskem kuid parema läbivusega oleks olukord enamvähem võrdne? Rabas upume nikuinii kõik.
Veoka klass algaks kategooriast n2 ja nõudeks võiks olla veokasti olemasolu. Sellised mõtted.
Mõistlikud mõtted. Kuskil varem keegi kunagi rääkis C-katist - paluks mitte, kuna nii mõnedki Mogid on legaalselt B-katiga sõidetavad ja kes teab..
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

Veokasti nõudmine ei oleks vist olemasolevate sõitjate vastu eriti aus kuna enamusel kast puudu. Mina pakun ,et võiks olla nõue veoauto kabiin ja reg mass üle 3500 kg.Aga kuna ainuke sõit on veokatele ju klapper siis otsustab selle korraldaja. Äkki saab ka järgmine aasta muddragil sõita kui korraldatakse.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2631
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Postitus Postitas helar »

ok , kast kastiks ,kuid reg mass üle 3500 on minu puhul veidi halb- moog on hetkel B kat... kuigi passis märgitud täismass on 4500 :roll:
N2 ja edasi peaks ilusasti triki ära tegema.
Arvan : paljud veokaomanikud, kaasaarvatud mina ,oleme hetkel hädas, et võistlusi on vähe kuid sõita tahaks.
Mul on pisike plaan haudumas moogiga tr 3 minna, just seepärast et veokale muud kasssi pole, kuid poodiumikohale on sellega raske pääseda.
Hea oleks kui saaks "omasugustega" võistelda.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Myrgel kirjutas:Veokamehed tundub, et teil on vajadus väikese klubilise tegevuse järele. Võtke oma masinad kokku ja tehke liit. Siis hea organisaatoreid survestamas käia.

Urmas
Myrglil väärt idee!
Veoka mehed - istuge ükskord kusgil (õlleklaasi taga) maha ja pange võistlusklassi tehniliste reeglite ja muu olulise osas kondikava kokku ning üksikasju jõuate juba siin Foorumis lihvida.
Viimati muutis Landy, R Nov 26, 2010 4:34 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

See mis passis kirjas ei tohiks kedagi huvitada kuna veokaklassi eelduseks oleks nagu siiamaani et dokke ei nõuta.Vastasel juhul oleks see klass juba ette väljasuremisele määratud. Kui asja peeneks ajada siis võib ju võtta aluseks tehase andmed kaalu kohta.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2862
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

No aga täismass üle 3500? Alati saab arkis registrimassi alla viia et B katiga sõita. Täismassi muuta ei saa ja vähegi veoautodel on see 3500+. Veokast ei ole näitaja, siis tuleme pikapitega lammutama :P ja ehk tahab keegi furgooniga sõita.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2631
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Postitus Postitas helar »

mõte,et tehaseandetest lähtuda on vääga hea !
Kuid jah , peaks krüsameestega maha istuma ja asja arutama.
Palju üldse huvilisi oleks? Paljud seda foorumit ilmselt ei loe kuid kindlasti tahaksid osaleda võistlustel.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
pikapäkk
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: E Dets 14, 2009 10:56 pm
Asukoht: järvamaa

Postitus Postitas pikapäkk »

Mind huvitab kõige rohkem ikkagi rehvide lubatud suurim mõõt.
Kuna hetkel käsil auto ehitus siis hiljem oleks jama hakata ümber tegema.
Siit ka küsimus:kas see on veokas
http://rcforum.ru/attachment.php?attach ... 1162939064
Navara,Fastrac,ATV
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1187
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas srock »

pikapäkk kirjutas:Mind huvitab kõige rohkem ikkagi rehvide lubatud suurim mõõt.
Kuna hetkel käsil auto ehitus siis hiljem oleks jama hakata ümber tegema.
Siit ka küsimus:kas see on veokas
http://rcforum.ru/attachment.php?attach ... 1162939064
Vastus: http://en.wikipedia.org/wiki/Monster_truck , sellist sportklassi Eestis veel ei ole. See on siis TR-6
:D
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”