Saarekoll 2008

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Vasta
Mell
Fitting 44"
Postitusi: 481
Liitunud: T Mär 20, 2007 8:39 pm
Asukoht: Sweet Home Kalamaja

Postitus Postitas Mell »

Et numbrile 77 on tihe konkurents,kleebin Mudasõprade autole külge numbri 14.
Peace
GAZ 69A
Elu on ilus
5177232
margus61
Zootramm
Postitusi: 718
Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi

Postitus Postitas margus61 »

Reserveeriksin Turisti nr. 15, kui keegi vastu pole.

Aga mis kehva pildistamisoskust puudutab, ju siis ma olin mullu üks, kelle anne vaka alla jäi. Põhjus - ei sattunud kuulama, mis peab olema pildil, et pilt hea oleks.

Üks viisakas Turist ei saa ju rakendada võistlusklasside pildistamistehnikat ja hoida kinni ühe käega kirikust või surnuaiast ning teisega autost... Siis saigi improviseeritud, kuna helistamisega ei hakanud tüütama.

Pln pange see aasta Turisti juhendisse ilusti kirja, mis peab pildil olema.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Mainori Team'i turistid reserveerivad numbri 42
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Romek
Rock Crawler
Postitusi: 683
Liitunud: E Okt 23, 2006 1:04 pm
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Romek »

Krt, Turistide numbriteema nii kuum. Et kõik teaks siis nr 55 kleebin täna Ram,ile uksepeale ära :lol: .
Tänan!
LC80 4,2TD
Tel.5102431
einar1
Mudder
Postitusi: 89
Liitunud: T Veebr 20, 2007 3:19 pm
Asukoht: KERNU VALD

Postitus Postitas einar1 »

Pronniks siis nr 89 ära.
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

:) :) g
Kasutaja avatar
10-4
Mudder
Postitusi: 90
Liitunud: N Sept 07, 2006 3:40 pm
Asukoht: Depoo vastas, helipuldis, laval või mudas.
Kontakt:

Postitus Postitas 10-4 »

FB kirjutas:Küsimusi korraldajale...

1. Kas Turist peab ka 70km/h piirangust kinni pidama :!: :?:

2. Kas lumi on tellitud? :wink:
Miks arvad Sa, et Turist võib kiiremini sõita?
On veel mingeid reglemendi puntke, mida Sa sooviksid eirata? :twisted:
Ten-Four, Over And Out!
__________________________
alates 06 Turist Bully ja 07/08/09 Turist Black/Red Rokit tross,rumm ja kompass
SMS07 TR1 "Red Rokit" vintsmänn ja navigaator.
ATV-ga Nõrkemiseni 2009 III koht.
Hetkel haige - veab vaid üks ratas :p
Projekt Rocky F73 uueks - 2009-...
Kasutaja avatar
FB
Fitting 38"
Postitusi: 214
Liitunud: T Okt 18, 2005 7:54 pm
Asukoht: Tallinn, 56614969

Postitus Postitas FB »

Kas sa tõesti ise ei taipa miks... Aga äkki sellepärast et Turisti auto on reeglina tänavasõidu auto, mitte suurte rehvidega, tõstetud ja asfaldil halvasti juhitav mustade klaasidega koll. Ja mis puudub juhendi eiramisse siis ma arvan et selline sarkasm ei olnud siin asjakohane.

PS. kas sa oled korraldaja?
Metsas, vahelduva eduga, alates 2002a. Suvesõidust

Pakun laadur - ekskavaatorite-, kallurite- ja hüdrokraanadega madelautode teenuseid.
56614969
Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

10-4 kirjutas:
FB kirjutas:Küsimusi korraldajale...

1. Kas Turist peab ka 70km/h piirangust kinni pidama :!: :?:

2. Kas lumi on tellitud? :wink:
Miks arvad Sa, et Turist võib kiiremini sõita?
On veel mingeid reglemendi puntke, mida Sa sooviksid eirata? :twisted:

Vaata kümme-kriips-neli, siin on kogu aeg korrutatud et Turist ei ole võistlusklass ja Turistid ei ole võistlejad.
Reglement piirab kiirust aga just nimelt võistluste ajal võistlustrassil.
Kui nüüd punkt-punktilt juhendit lugeda siis tekibki õigustatult küsimus Turistide liikumiskiiruse kohta.
Ka mina esitasin sama küsimuse korraldajale. Lubati asja arutada ja üheti mõistetav seisukoht teada anda.
Viimati muutis Valge Hiir, R Jaan 18, 2008 9:13 am, muudetud 2 korda kokku.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Kasutaja avatar
Olle
Fondihaldur
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 20, 2007 8:08 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Olle »

FB kirjutas:Küsimusi korraldajale...
1. Kas Turist peab ka 70km/h piirangust kinni pidama :!: :?:
Olles omanud ise esimese Uuno sõidu ajal "hullu paadimehe" tiitlit ja omistanud hiljem erinevaid samalaadseid tiitleid kunagises TR1 klassis kihutanud kaasvõistlejaile, oleks minul küll siiras soovitus tõmmata kiirust maha ka Turistil. Kes kihutada tahab, see läheb rahvarallile. Kui oled ikkagi 12+ tundi kuskil värskes õhus rassinud, siis ei ole pehmesse istmesse ja asvaldile sattudes kontsentratsioon enam see ja õnnetus võib kihutades kerge tulema olla. Seda enam, et teine samasugune võib sulle põõsatagant vastu lennata.
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Kasutaja avatar
FB
Fitting 38"
Postitusi: 214
Liitunud: T Okt 18, 2005 7:54 pm
Asukoht: Tallinn, 56614969

Postitus Postitas FB »

Väsimuse koha pealt olen põhimõtteliselt nõus kuigi Saarekolli kohustuslik magamispaus peaks selle asja ära leevendama. Teine aspekt on aga see et ilmselt läheb nii nagu alati ja 70km/h sõitjad jäävad lihtsalt teistest maha. On ju võistluste ajal tavaline et põllu peal 70km/h sõites sinust nagu postist mööda pannakse... Ja kui me nüüd räägime Turistiklassist, kus on, nagu ma juba vihjasin, tänavaautod - siis kes on huvitatud sõitma (või kes reaalselt sõidab) 70 km/h asfaldil? Ilmselt mitte eriti paljud. Meil on siin tore idealiseerida, et kes tahab läheb rahvarallile, aga usu mind - elu on alati vastupidist tõestanud ja siis peavad nn. korralikud kannatama või kiirema sõiduga kaasa minema. Pealegi, minu meelest on 70km/h sõita palju uinutavam kui kiirema sõidu puhul. Seega: minu arvamus on et Turist võiks teedel sõita liiluseeskirjade järgi ja metsavahel oleks piirang igati õigustatud.

Igaljuhul - turvalist liiklemist ja kainet sõidustiili kõigile!
Ja ...lahinguväljal näeme, raisk.
Metsas, vahelduva eduga, alates 2002a. Suvesõidust

Pakun laadur - ekskavaatorite-, kallurite- ja hüdrokraanadega madelautode teenuseid.
56614969
Kasutaja avatar
Olle
Fondihaldur
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 20, 2007 8:08 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Olle »

Ise küll väga kahtlen, et kas seal siiski reaalselt palju kiiremini ka teedel sõita saab. seda siis siiralt lootes, et turisti reid ei koosne ainult pissipeatustest Kuressaare-Virtsu maantee ääres. Enamus Saaremaa teid on ju siiski üsna kitsad ja kurvilised. Kolmas aspekt on see, et Turist, kes esimestkorda rajal on võib suure üllatusega tõdeda enne T ristmikut et ups , peale viimast punkti kus oli laialt vett ja muda ei suuda minu pidurid enam tööd teha. Kolmandaks on ju tegelikult võimalik enamus GPS'e panna logi salvestama (seda nad teevad default niigi) ning võistluste lõpus vaadata maksimaalset kiirust , seda siis juhul , kui pretensioone kellelgi tekib.
Ja seda kas me sõidame 70ga või 100ga peame ikkagi kokku leppima omavahel. Kui keegi väga rikkuda tahaks , siis seda ta teeb nagunii, vaatamata sellele kas sõidame 70ga või 100ga. Kui oleks 1999 olnud juba Cayenne Bi-Turbo saadaval, siis ilmselt oleks ka Uunoga Ümber Eesti suudetud sõita kiiremini kui Windrox oma LC90 ga seda tegi saades kogu võistluse ajaks 28 tundi. (PS keegi lendas sama ürituse raames Peterburi teel 170'ga radarisse)
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Romek
Rock Crawler
Postitusi: 683
Liitunud: E Okt 23, 2006 1:04 pm
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Romek »

Kahe käega Turistide kiirusepiirangu poolt.
LC80 4,2TD
Tel.5102431
margus61
Zootramm
Postitusi: 718
Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi

Postitus Postitas margus61 »

FB kirjutas:... Turist võiks teedel sõita liiluseeskirjade järgi ja metsavahel oleks piirang igati õigustatud.
Täitsa nõus. Pakun, et kompromiss võiks olla asfaldil nagu LE lubab ja pinnasteedel nagu LE lubab, aga mitte üle 70.

Ilmselt saame ka suurematel maanteedel palju liikuda ja kui seal normaalse ilma korral triigiks 70-ga reede ja laupäeva päevasel ajal, hakkaks muule liiklusele jalgu jääma. Reedel džigitid lendavad praami pealt jne.

Vähemalt mullu oli mul nii, et esimene kardaan vibras ja ei lasknud üle 60 km/h silda lammutamata liikuda. Lõpuks näitas GPS max speed 71, aga see ei takistanud esimesena finiši uksele koputada. Aga mullune sõit oli öösel ja lumetormis nii et kiiremini poleks olnud vaja liikuda ja aeglane kedagi ei seganud ka.
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Olle kirjutas:Kolmandaks on ju tegelikult võimalik enamus GPS'e panna logi salvestama (seda nad teevad default niigi) ning võistluste lõpus vaadata maksimaalset kiirust , seda siis juhul , kui pretensioone kellelgi tekib.
Kui kasutada käsikepsust profimat lahendust ehk läpparit ja junni katusel (transiiverit) siis peale kaarditarkvara pangestumist ei ole logist midagi järel.
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”