Mudakoon Trophy 2007
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Bülletään nr.2/2007
Lisakatsete läbimise kord:
Lisakatse 1 orienteerumine: MAKSIMUM AEG: 10 TUNDI
1. reeglipäraselt läbitud kontrollpunkt: Vastavalt legendis määratud raskusastmele: 1, 2, või 3 punkti.
2. läbimata kontrollpunkt: 0 punkti.
3. Seotud punktid tuleb läbida antud legendi järgi ning arvesse läheb ainult siis kui on läbitud kõik seotud punktide grupp.
6. maksimum aja ületamine – antud lisakatse eest “0” tulemus
7. Koefitsent: 1
Lisakatse 2 Maratonkiiruskatse – kõikidele sport klassidele
1. Maksimumaeg: 4 tundi
2. Maksimum aja ületamine: antud lisakatse eest “0” tulemus
3. Kiivri kasutamine kohustuslik
4. Koefitsent: 0,5
5. Kohtunike kolleegium omab õigust pikendada lisakatse maksimum läbimisaega.
Esimese võistluspäeva maksimum aeg on 10 tundi, Maratonkiiruskatse maksimum aeg 4 tundi ja on arvestatud 10 tunni sisse.
Lisakatse 3: Maratonkiiruskatse - kõikidele sport klassidele
1. Maksimumaeg: 4 tundi
2. Maksimum aja ületamine: antud lisakatse eest “0” tulemus
3. Kiivri kasutamine kohustuslik
4. Koefitsent: 1
5. Kohtunike kolleegium omab õigust pikendada lisakatse maksimum läbimisaega.
Stardi kord:
1. Maratonkiiruskatsele stardidakse mandaadis läbimise korras saadud ajaga. Starditakse 3 minutilise intervalliga.
Tulemused
1. Lõpptulemust arvestatakse on kui läbitud 2 lisakatset ja saadud lõpptulemus nende katsete eest.
Lisakatsete läbimise kord:
Lisakatse 1 orienteerumine: MAKSIMUM AEG: 10 TUNDI
1. reeglipäraselt läbitud kontrollpunkt: Vastavalt legendis määratud raskusastmele: 1, 2, või 3 punkti.
2. läbimata kontrollpunkt: 0 punkti.
3. Seotud punktid tuleb läbida antud legendi järgi ning arvesse läheb ainult siis kui on läbitud kõik seotud punktide grupp.
6. maksimum aja ületamine – antud lisakatse eest “0” tulemus
7. Koefitsent: 1
Lisakatse 2 Maratonkiiruskatse – kõikidele sport klassidele
1. Maksimumaeg: 4 tundi
2. Maksimum aja ületamine: antud lisakatse eest “0” tulemus
3. Kiivri kasutamine kohustuslik
4. Koefitsent: 0,5
5. Kohtunike kolleegium omab õigust pikendada lisakatse maksimum läbimisaega.
Esimese võistluspäeva maksimum aeg on 10 tundi, Maratonkiiruskatse maksimum aeg 4 tundi ja on arvestatud 10 tunni sisse.
Lisakatse 3: Maratonkiiruskatse - kõikidele sport klassidele
1. Maksimumaeg: 4 tundi
2. Maksimum aja ületamine: antud lisakatse eest “0” tulemus
3. Kiivri kasutamine kohustuslik
4. Koefitsent: 1
5. Kohtunike kolleegium omab õigust pikendada lisakatse maksimum läbimisaega.
Stardi kord:
1. Maratonkiiruskatsele stardidakse mandaadis läbimise korras saadud ajaga. Starditakse 3 minutilise intervalliga.
Tulemused
1. Lõpptulemust arvestatakse on kui läbitud 2 lisakatset ja saadud lõpptulemus nende katsete eest.
Palju ilusaid asju...
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Bülletäänid pdf formaadis väljatrükkimiseks: http://eal.4x4.ee
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1959
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Esimese võistluspäeva maksimum aeg on 10 tundi, Maratonkiiruskatse maksimum aeg 4 tundi ja on arvestatud 10 tunni sisse.tarmo kirjutas:Kuidas sellest aru saada, et LK1 ja LK2 on esimesel päeval - kokku 10 tundi. Samas LK1 on juba ise 10 tundi ja LK2 on 4 tundi...
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Ehk teisisõnu in LK 1 maksimum aeg 6 tundi?tom76 kirjutas:Esimese võistluspäeva maksimum aeg on 10 tundi, Maratonkiiruskatse maksimum aeg 4 tundi ja on arvestatud 10 tunni sisse.tarmo kirjutas:Kuidas sellest aru saada, et LK1 ja LK2 on esimesel päeval - kokku 10 tundi. Samas LK1 on juba ise 10 tundi ja LK2 on 4 tundi...
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Kas ka Lisakatsele 2 ?Draakon kirjutas:Stardi kord:
1. Maratonkiiruskatsele stardidakse mandaadis läbimise korras saadud ajaga. Starditakse 3 minutilise intervalliga.
Või peab Lisakatsele 2 suundumiseks Lisakatse 1 aja kinni lööma?
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kell 13:00 starditakse ühestardiga 10 tunnilisele orienteerumis etapile. Mandaadis antakse Teile stardiaeg ka LK 1 (lisakatsele). Teie orienteerute kuniks on Teie aeg tulla KK1 starti. Maksimum aeg LK1 läbimiseks on 4 tundi. Sellel kiiruskatsel arvestame eraldi aega, kuid see on Teie üldaja sees. Ehk kui sõidate kiiremini läbi jääb teil rohkem aega orienteerumiseks. Kui 4 tunniga läbi ei sõida on antud etapi eesti tulemus 0.
Tagasi baasis peate olema hiljemalt kell 23:00 ja mitte sekunditki hiljem vastasel juhul Teie orienteerumise etapp on tulemuseks 0.
Tagasi baasis peate olema hiljemalt kell 23:00 ja mitte sekunditki hiljem vastasel juhul Teie orienteerumise etapp on tulemuseks 0.
Palju ilusaid asju...
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Peale esimest päeva pean mainima, et siga lahe rada on!
Suur tänu vaimsele isale Joelile ja rajameister Vaidole Märgade Härgade poolt!
PS Leedus oli hullem, täna vesi aknast sisse ei tahtnud voolama hakata
PPS ega meil neid punkte eriti palju tulnudki aga olen väga rahul, et saime TR1 masinaga vallutatud senini (vist) TR3 pärusmaaks olnud Jäägermeistrid (sel korral Põdrapulli Hirmud). Lahe oli, kuigi veetsime seal tunnikese plaanitust kauem
Suur tänu vaimsele isale Joelile ja rajameister Vaidole Märgade Härgade poolt!
PS Leedus oli hullem, täna vesi aknast sisse ei tahtnud voolama hakata
PPS ega meil neid punkte eriti palju tulnudki aga olen väga rahul, et saime TR1 masinaga vallutatud senini (vist) TR3 pärusmaaks olnud Jäägermeistrid (sel korral Põdrapulli Hirmud). Lahe oli, kuigi veetsime seal tunnikese plaanitust kauem
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Mõned pildid ka pühapäevaselt lisakatselt
Siin mõned pildid laupäevast läbi pealtvaataja silmade ja fotoobjektiivi...
Mudakoon 2007 laupäev
Kes tahab pilte originaalfailidena, andke teada privasse või e-mailile.
Ja veel infoks, et need pildid jäävad üles umbes kuuks-paariks - peale seda neid sellelt aadressile enam kätte ei saa (aga alati jääb võimalus küsida e-mailiga)
Edit: muuseas, tagapool on ka mõned pildid üle kaela veerenud ATV-st...
Mudakoon 2007 laupäev
Kes tahab pilte originaalfailidena, andke teada privasse või e-mailile.
Ja veel infoks, et need pildid jäävad üles umbes kuuks-paariks - peale seda neid sellelt aadressile enam kätte ei saa (aga alati jääb võimalus küsida e-mailiga)
Edit: muuseas, tagapool on ka mõned pildid üle kaela veerenud ATV-st...
Tänud korraldajatele väga hea raja ja võistluse eest ka Alu Veoki tiimilt !
Võistelnud 2004a alates, vahelduva eduga, nüüd Snegurocka.
ATV-ga olen isegi võitnud mõned sõidud
http://www.mehaanikud.ee
Boilerite puhastamine, karjäärimasinate hooldus+tööjõu rent masinatele, transportteenus väikeautoga, keevitustööd.
ATV-ga olen isegi võitnud mõned sõidud
http://www.mehaanikud.ee
Boilerite puhastamine, karjäärimasinate hooldus+tööjõu rent masinatele, transportteenus väikeautoga, keevitustööd.