A. Sultsi võistluste järelkaja
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- 10-4
- Mudder
- Postitusi: 90
- Liitunud: N Sept 07, 2006 3:40 pm
- Asukoht: Depoo vastas, helipuldis, laval või mudas.
- Kontakt:
Tänud ka Turistide Bully poolt.
Igati kõva rada oli. Esimeses punktis (vaatetorn) jõudsin esimesena läbi vee sumbates (jah ulatus nii kõrgele et kergelt kõdistas... ). Teine oli maiuspala - piloot käis ennast rivisse parkimise järel kergendamas, selle sama puukese vastu, kus punkt rippus aga ei märganud pimedas Mina sain kuivad riided selga ja edasi läks nagu lepase reega .
Teise etapi stardis kolmandana (natuke pikaks läks see tiirutamine seal aga polnud viga - huvitav kuidas selle pühapäevase ilmaga oleks ära sõinud - "keera järgmisest paremale!" "Millisest? Siin pole ju teed!"):twisted:
Kolmanda etapi stardis teised. Ning siis see oli jube lahe - väga vinged punktid olid pandud. (Isa on sealt kandist pärit ja hiljem selgus, et ta pole enamuses nendest kohtadest käinudki, kuigi töötas kõrgepinge võrkude laboriauto peal ja on 66-ga enamuse sealkandi kiirteid läbinud
Mõned kohad olid mulle unepealt selged ja eks see andis selge eelise mittekohalike ees. Muidugi kiskus jubedalt spordiks alates Sakast. Piloodil on kõrgustega ka pahasti ja enamus pankranniku punkte olid talle kõva eneseületus aga ta sai tublisti hakkama.
Viivikonnast tee võistluskeskusesse oli eriti lahe kross. Seepärast ununes ka legendi lugemine sootuks ning ei pannud tähelegi kuidas söödatünnid metsas olid
Senistes sõitudest 10-palli süsteemis 11
P.S Mis autoga sõitisd meiega paremusjärjestuse 1.- 2. kohta jagajad?
Igati kõva rada oli. Esimeses punktis (vaatetorn) jõudsin esimesena läbi vee sumbates (jah ulatus nii kõrgele et kergelt kõdistas... ). Teine oli maiuspala - piloot käis ennast rivisse parkimise järel kergendamas, selle sama puukese vastu, kus punkt rippus aga ei märganud pimedas Mina sain kuivad riided selga ja edasi läks nagu lepase reega .
Teise etapi stardis kolmandana (natuke pikaks läks see tiirutamine seal aga polnud viga - huvitav kuidas selle pühapäevase ilmaga oleks ära sõinud - "keera järgmisest paremale!" "Millisest? Siin pole ju teed!"):twisted:
Kolmanda etapi stardis teised. Ning siis see oli jube lahe - väga vinged punktid olid pandud. (Isa on sealt kandist pärit ja hiljem selgus, et ta pole enamuses nendest kohtadest käinudki, kuigi töötas kõrgepinge võrkude laboriauto peal ja on 66-ga enamuse sealkandi kiirteid läbinud
Mõned kohad olid mulle unepealt selged ja eks see andis selge eelise mittekohalike ees. Muidugi kiskus jubedalt spordiks alates Sakast. Piloodil on kõrgustega ka pahasti ja enamus pankranniku punkte olid talle kõva eneseületus aga ta sai tublisti hakkama.
Viivikonnast tee võistluskeskusesse oli eriti lahe kross. Seepärast ununes ka legendi lugemine sootuks ning ei pannud tähelegi kuidas söödatünnid metsas olid
Senistes sõitudest 10-palli süsteemis 11
P.S Mis autoga sõitisd meiega paremusjärjestuse 1.- 2. kohta jagajad?
Ten-Four, Over And Out!
__________________________
alates 06 Turist Bully ja 07/08/09 Turist Black/Red Rokit tross,rumm ja kompass
SMS07 TR1 "Red Rokit" vintsmänn ja navigaator.
ATV-ga Nõrkemiseni 2009 III koht.
Hetkel haige - veab vaid üks ratas :p
Projekt Rocky F73 uueks - 2009-...
__________________________
alates 06 Turist Bully ja 07/08/09 Turist Black/Red Rokit tross,rumm ja kompass
SMS07 TR1 "Red Rokit" vintsmänn ja navigaator.
ATV-ga Nõrkemiseni 2009 III koht.
Hetkel haige - veab vaid üks ratas :p
Projekt Rocky F73 uueks - 2009-...
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Suurepärane eneseiroonia, ega vist pole ka paremat vanasõna siia kõrvale kui: "tark ei torma" või vastand "ära kuse, vajuta gaasi"10-4 kirjutas:Tänud ka Turistide Bully poolt.
Igati kõva rada oli. Esimeses punktis (vaatetorn) jõudsin esimesena läbi vee sumbates (jah ulatus nii kõrgele et kergelt kõdistas... ). Teine oli maiuspala - piloot käis ennast rivisse parkimise järel kergendamas, selle sama puukese vastu, kus punkt rippus aga ei märganud pimedas
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- weix2
- Fitting 44"
- Postitusi: 423
- Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
- Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740
PALTO poisid tänavad SULTSI poisse (ja tüdrukuid ka) toreda nädalavahetuse eest metsas!
Pärast proloogi läbimist oli tahtmine see veelkorra läbi sõita Aga ex ootab aastakese, head asja niipalju nyyd ka ei saa. Põhitrass: sõna üksluine ei saa selle raja kohapealt kasutada, tõusud langused, kivid, muda, kännud, mets, VESI jne.Kõik mis kuulub alapealkirja alla OFF-Road.
Asi mis nagu hoogu maha võttis oli märk 30 päris pikalt, aga käsk on vanem kui meie ja kui 30 km/h siis 30.
Ja vesi suutis taas meie hobuse sydame seisata. Saime kül käima ja veest välja. Aga tõmmata yritades lõpetas vints oma töölepingu, et vesi mootoris poleks teekonda lõpetanud (kiire õlivahetus), aga kohtunikelt saadud soovitus et ilma vintsita ei tasu edasi minna, vastasel juhul on pärast abiväge vaja. Ent mis peamine, "pisi" viperused ei langetanud tuju. Ilmataadiga oli ka hea Diil saadud
Kuna omal pold alul mahti pildistada siis nägin rajaääres ja ka ujumiskoha ääres mitut fototegelast, oskab keegi vihjet anda kus pildipank asub?
Tervitades
PALTO
Pärast proloogi läbimist oli tahtmine see veelkorra läbi sõita Aga ex ootab aastakese, head asja niipalju nyyd ka ei saa. Põhitrass: sõna üksluine ei saa selle raja kohapealt kasutada, tõusud langused, kivid, muda, kännud, mets, VESI jne.Kõik mis kuulub alapealkirja alla OFF-Road.
Asi mis nagu hoogu maha võttis oli märk 30 päris pikalt, aga käsk on vanem kui meie ja kui 30 km/h siis 30.
Ja vesi suutis taas meie hobuse sydame seisata. Saime kül käima ja veest välja. Aga tõmmata yritades lõpetas vints oma töölepingu, et vesi mootoris poleks teekonda lõpetanud (kiire õlivahetus), aga kohtunikelt saadud soovitus et ilma vintsita ei tasu edasi minna, vastasel juhul on pärast abiväge vaja. Ent mis peamine, "pisi" viperused ei langetanud tuju. Ilmataadiga oli ka hea Diil saadud
Kuna omal pold alul mahti pildistada siis nägin rajaääres ja ka ujumiskoha ääres mitut fototegelast, oskab keegi vihjet anda kus pildipank asub?
Tervitades
PALTO
Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Team MUDARAKETT tänab ka Oliveri ja tema Meeskonda ja Ilmataati ka(kojusõit oli )Tervitused Team ONIAR-ile ,oli meeldiv koostöö metsas,kahju et neil kiip kaduma läks.Jõe ääres oli jah palju fotokaid välkumas ei ühtki pilti siin(päris sügav oli, vesi käis vist üle katuse) .Kuna proloogi võtsime suht rahulikult ja sellele vastav tulemus:D saime põhisõidule viimaste seas ja tänud teile kaasvõistlejatele suutsite ikka mõnusad mudavannid sinna võpsikutesse meisterdada
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
- weix2
- Fitting 44"
- Postitusi: 423
- Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
- Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740
Surfisin pilte otsides ringi ja leidsin. Loodan et Fotoalbum.ee st Kasutaja urkel ei pahanda, et tema piltide lingi avaldan oleme ju yhiste huvidega ja šheerime kama ex http://fotoalbum.ee/photos/urkel/sets/638445
Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
- weix2
- Fitting 44"
- Postitusi: 423
- Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
- Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740
MÄrkasin Pille kusjuures masinad ja taust on piltidel ylihead minumeelest, vanajumal aitas yrituse jäädvustamisele kõvasti kaasa (tausta näol), maalilised pildid AitähhPille kirjutas:Minu pildid on teema esimesel lehel (kui juhuslikult ei märganud)
Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
- garfield
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 174
- Liitunud: R Veebr 02, 2007 11:12 am
- Asukoht: Kassinurme metsas
Mudamiisu tiim tänab kõik, kes võistluse ja kogu nädalavahetuse tõeliselt meeldejäävax ja nauditavax tegid (alates korraldajatest, abivalmis kaasvõistlejatest kuni extreemelamusi pakkunud Ilmataadini välja
Anti
Ivo
Tiina
PS.Arvutiprobleemid on sel nädalal takistanud fotode ülesriputamist, ehk esmaspäeval siis ka minupoolsed pildid....
Anti
Ivo
Tiina
PS.Arvutiprobleemid on sel nädalal takistanud fotode ülesriputamist, ehk esmaspäeval siis ka minupoolsed pildid....
T.S.
offroadihuviline aastast 2006
Matkajad(150; 2007) kaardilugeja
Mudamiisu(456; 2008) kaardilugeja, vajadusel ka vints ja rool
Lisax: foto-catering-PR ja meedia
offroadihuviline aastast 2006
Matkajad(150; 2007) kaardilugeja
Mudamiisu(456; 2008) kaardilugeja, vajadusel ka vints ja rool
Lisax: foto-catering-PR ja meedia
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Ajakirjas moto.kalev.ee värskes paber-numbris on artikel ja iseloomustavad fotod.
Lisaks on pilte ka siin: http://www.kalev.ee/est/?news=968361&ca ... usvoistlus
Lisaks on pilte ka siin: http://www.kalev.ee/est/?news=968361&ca ... usvoistlus
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Vaadake viimast pilti, TR1 võistkond 116 teeb sohki ja veab enda seljas keelatud päästevarustust
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Väljavõte TR1 reeglitest:Landy kirjutas:Vaadake viimast pilti, TR1 võistkond 116 teeb sohki ja veab enda seljas keelatud päästevarustust
Sellesse klassi kuuluvad järgmised, võistlustel osalemiseks ettevalmistatud autod, rattavalemiga 4x4:
Eks ole, ma saan aru küll, et tegemist oli originaal autoga, aga tundub, et teh komisjonil pold sooja ega külma, ei rehvimõõdust, täismassist ega ka rattavalemist.
Tundub, et kõigile võistondadele reeglid ei kehti, kui 8x8 masinaga nii lahedalt rajale lubatakse.
Veiko, tahad sa sellest rääkida?
Aga seda pole vist reeglites küll kirjas, mis pakiraamil olla tohib, peasi, et korralikult oleks kinnitatud.
1 Hobujõud
Jah, sellises formaadis ASMV on kahjuks raskesti jälgitav pealtvaatajatele ja fotograafidele. Ka korraldajatele. Sagimise kõrvalt sai mahti paar pilti teha. Jõudsin pilkases pimeduses liini alla ja lumetormiga krokodilli päästma. RAW nõuab oma aja aga parem oodata kui taskusse pildistada.
Mõned kaadrid Avo-sõidust
Mõned kaadrid Avo-sõidust
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
ASMV põhimõtteks on: kes Põhitrassil kaugemale kiiremini jõuab. (mitte kes kiiremini oma kiibi finisisse toob - toob kaasa kontrollimatud kiirused, kontrollimatutel teedel, kontrollimatul ajal).Vahur kirjutas: Tulemusi ja sõidu aegu vaadates tundus mulle et finiseerimine oli oluline ainult neile kes kogu raja läbisid-ülejäänute finisiks on loetud trassil järjest võetud viimase kiibi aega.Finissise jõudmise ja piiksu tegemist ei ole peetud oluliseks.Sama loogikaga peaks ju orienteerumisvõistlusel sama arvu punkte(nt pilte) saanud meeskondadest olema parim see kes tegi viimase pildi varem mitte see kes jõuab enne finisisse.Tsiteerides aga ASMV reglementi-võitjaks loetakse võistkond,kes finisseerib esimesena....ning finisikohtunik eemaldab võistlusautolt elektroonilised andurid(punkt 9.2).Sisuliselt oleks aga võinud finisisse tuua ainult kiibi(Vepski süsteem)???
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Seni kui te lasete Qkulguril eesotsas minema... Mitte kunagi!Vahur kirjutas: Kui see liinialune välja jätta siis oli rada super ja võibolla olekski täitunud korraldajate lubadus et võitjaks võib tulla ka TR1-e või VABA tiim.
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Siinkohal olen sinuga nõus!Vahur kirjutas:Tõsiselt kahju et rajakohtunik ja lindid polnud paigas(või ei suudetud punktifailist tarbetuid punkte eemaldada).Korraldajate südametunnistusele jääb selle liini alla lubamine(osade mittelubamine) igatahes küll!
Aga mitte täielikult. Tänaseni on korraldajale teadmata, kes oli see nö. fantoom-kohtunik, kes keelas-lasi-poos seal ning millise õigusega.
Järgmisel aastal lähevad allkirjad käiku.
Viimati muutis Oliver, P Nov 30, 2008 2:46 am, muudetud 1 kord kokku.
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad