Croatia Trophy 2017
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Croatia Trophy 2017 ...... 02-11.05.2017
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Croatia Trophy 2017 ...... 02-11.05.2017
17th Croatia Trophy day2
- beginner
- True Softroader
- Postitusi: 1481
- Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
- Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu
Re: Croatia Trophy 2017 ...... 02-11.05.2017
See tulemuste link natuke lihtsam vast:
https://www.stotinka.hr/hrv/utrka/1227/ukupni_poredak
https://www.stotinka.hr/hrv/utrka/1227/ukupni_poredak
Re: Croatia Trophy 2017 ...... 02-11.05.2017
Äkki ei ole liiga lai..
- beginner
- True Softroader
- Postitusi: 1481
- Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
- Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu
Re: Croatia Trophy 2017 ...... 02-11.05.2017
Vaevalt, et keegi selle pildi laiuse pärast viriseb.
Hea töö, mehed
Hea töö, mehed
Re: Croatia Trophy 2017 ...... 02-11.05.2017
Puhas "vuuk" võiks öelda.
Re: Croatia Trophy 2017 ...... 02-11.05.2017
Eurovision pole meie teema, off-road paistab et on:)
Jeep Grand Cherokee ´96 4.0 7" Long Arm +35x12,5R15 +Detroit TrueTrac 2x, sõidab Soome off-road maastikul.
TR3 beginner
TR3 beginner
- suitsukala
- Fitting 38"
- Postitusi: 288
- Liitunud: L Apr 16, 2016 7:04 pm
- Asukoht: Saaremaa, Kärla
Re: Croatia Trophy 2017 ...... 02-11.05.2017
Koit Koit, dissapoint.indrek79 kirjutas:Eurovision pole meie teema, off-road paistab et on:)
Aga tubli töö mehed!
Jeep Comanche Laredo '88
Igapäevaselt Austraalias - PS v e-mail, kui vaja kätte saada.
Igapäevaselt Austraalias - PS v e-mail, kui vaja kätte saada.
Re: Croatia Trophy 2017 ...... 02-11.05.2017
Niisiis, kuna lennujaamas on veidi aega kojulennuni, siis panen kiirelt emotsioonid sellest aastast kirja.
Nagu kõik vist juba teavad, eelmisel aastal lõime laineid Croatia Trophy adventure klassis (mõlema klassi tehnilised nõuded olid pm samad, ainult Trophys pidi olema 2 vintsi). Kuna lääne-eurooplastel sai jalgevahe vist veidi liivaseks ja hakkas hõõruma, siis oli neil kohe nutt ja hala lahti, et meie autod pole tänavalegaalsed ja kõike muud. Igastahes tegime seal puhta töö ning tulime kõikgi karikatega koju. Sellel aastal korraldaja muutis reegleid, et adventure klassis portaal sild pole enam lubatud (väljas pool arvestust võid ikka sõita). Meil oli nagunii plaan Trophyt sellel aastal sõita, seega oli sellest muudatusest savi.
Kohale jõudes oli registreerunud 24meeskonda Trophy klassi. Autod seinast seina. Meie trandulettidega on vast lugejad kursis. Lisaks siis jutujärgi 1400kg ja 700hp austerlaste pill, mis ka proloogi kinni pani. Valimi teises otsas oli suht standartne volvo C303. Paigaldatud ainult 2 vintsi ning roolivõimendi. . Vahepeale mahtus igast muid aretusi 3,5tonnise 8,2l V8 mootoriga BJ40 ning poolakate Gratini välja.
Proloogi võtsime rahulikult. Katrsime suht süütut (tagantjärgi vaadates) kallakul olevat tagasipööret. Eelmisel aastal sellist elementi proloogil polnud ning nüüd vättis jala värisema. Põhimõtteliselt siis pidi ca 30m mäkke sõitma (no kallak ikka selline, et iga auto üles ei sõida) ja siis ümber puu tagasi keerama ning uuesti alla sõitma. Ja sealt siis edasi järgnevatele proloogi elementidele. Tegelikult oli kallak suht süütu, võis isegi manöövedada edasi tagasi, ilma et oleks kukerpalliga alla tulnud. Ehk siis lebo. Me saime 3nda aja proloogil. Teised eestlased veidi tagapool.
Päevade kaupa eraldi ei viitsi kirjutada. Mälu pole ka nii hea. Igastahes sõidukiirus oli meil eestlastel kõigil suht samasse auku. Paremuse pani maksma stardijärjekord ning kuidas keegi legendis keerulisemad kohad üles leidis. Selleks oli vaja õnne (kui tulid tagumisena, siis mingi hetk oli terve metsaalune autosi täis ning kõik otsisid õiget teeotsa). Kui keegi üles leidis, siis panid kõik talle järgi. Vahed tulid sisse võibolla mõnel kraaviületusel või järsemalt tõusul, kust kehvemad autod üles ei saanud.
Huvitamad kohad Trophys oli üks vintsiga laskumine. Ca 20m peaaegu vertikaalset mäenõlva alla jõkke ning siis silla alla. Sinna jõudsime suure pundiga, ning tekkis väike ummik. Hardo oli kõige ees, laskus ettevaatlikult. Me kõik ootasime järjekorras ning väristasime jalga. Kõrvalt üks kohalik lasi ikka väga kärme hooga alla ning pääses ette. Üks Hollandi meeskond suutis laskumisel oma tagumise vintsi nööri lõhkuda ning kukkus ca 10m alla jõepõhja (hetk enne maandumist):
Tarvo tuli võistlusele ainult ühe vintsiga ja sai ka väga ilusti seal hakkama. Lasi end läbi ploki alla ning sai rada jätkata.
Mingil päeval avastas Boatworld, et tema vahekastis on mõra. Siis tuli uus vahekast alla panna. Samuti tagapidurid kadunud.
Silverbeast sai kahel esimesel päeval oma paremasse rehvi augu ning kaotas sellega aega. LIsaks veel ringraja päeval sõitis roolivarda puruks. Ja lõhkus ka ühe püsika:
Tefirel mingeid väga suuri probleeme polnud. Mõned kodused ettevalmistused tekitasid veidi probleeme, näiteks käändmiku poldid ning kausid logisesid lahti koguaeg).
Porgandil oli enne viimast katse paar närvilist hetke:
Nimelt käändmiku koonusele oli tekkinud mõra. Peale selle ei töötanud tripmeter korralikult.
Mis siis veel. Me saime ühe korra ikka külje ka maha. Suht süütus kohas. Kiirel metsavahelisel lõigul keeras Joel liiga vara sisse ning rattaga puusse ning see viskas meid küllili. Õnneks tagant tulid venelased ning aitasid meid püsti.
Vahepeal kanjonites laskumised olid päris kitsad ja puud kasvasid päris paha nurga all. Üks selline tegi meie A-piilarile korraliku mõlgi ning lõhkus ka esiklaasi.
Lisaks tekkis meie auto paremalt küljele ukse sisse korralik auk ning ukse post on kõver.
Peale selle vintsisime ühe ca 50cm diameetriga kuivanud puu jõge ületades omale katusele. Äpardusi juhtus veel aga kõik ei tule kohe meelde.
Kogemusi saab seal sõites ikka päris palju. Just kiirel sõidul ning erinevaid kalded vallutades (nii külgkalded kui ka tõusud, laskumised - kõik on ikka väga järsud). PIltidelt ei saa täit tunnet, mis seal tegelikult toimub.
Kokkuvõttes tegime trophys jälle puhta töö. Põnevust jätkus lõpuni, kuna Porgand ning Boatworldi paremusjärjestuse otsustas viimane katse. Seal pandi ikka alguses mõlema poolt suht max kiirus välja. Tänu mõningale õnnele väljus sellest võitjana Porgand (legendis oli paar viga, mis siis andsid tagant tulijale trumbid kätte). Hardo tegi suht katse alguses ühe apsaka, mis oleks halva õnne korral talle poodiumikoha maksma läinud.
Kiirelt kokkuvõttes kogu see nädal, et rajad on seal vägevad ning kiired. Samas ka väga huvitavad. Tegime kindlaks, et Eesti offroad on päris heal tasemel võrreldes muu Euroopaga.
Thats about it!
Nagu kõik vist juba teavad, eelmisel aastal lõime laineid Croatia Trophy adventure klassis (mõlema klassi tehnilised nõuded olid pm samad, ainult Trophys pidi olema 2 vintsi). Kuna lääne-eurooplastel sai jalgevahe vist veidi liivaseks ja hakkas hõõruma, siis oli neil kohe nutt ja hala lahti, et meie autod pole tänavalegaalsed ja kõike muud. Igastahes tegime seal puhta töö ning tulime kõikgi karikatega koju. Sellel aastal korraldaja muutis reegleid, et adventure klassis portaal sild pole enam lubatud (väljas pool arvestust võid ikka sõita). Meil oli nagunii plaan Trophyt sellel aastal sõita, seega oli sellest muudatusest savi.
Kohale jõudes oli registreerunud 24meeskonda Trophy klassi. Autod seinast seina. Meie trandulettidega on vast lugejad kursis. Lisaks siis jutujärgi 1400kg ja 700hp austerlaste pill, mis ka proloogi kinni pani. Valimi teises otsas oli suht standartne volvo C303. Paigaldatud ainult 2 vintsi ning roolivõimendi. . Vahepeale mahtus igast muid aretusi 3,5tonnise 8,2l V8 mootoriga BJ40 ning poolakate Gratini välja.
Proloogi võtsime rahulikult. Katrsime suht süütut (tagantjärgi vaadates) kallakul olevat tagasipööret. Eelmisel aastal sellist elementi proloogil polnud ning nüüd vättis jala värisema. Põhimõtteliselt siis pidi ca 30m mäkke sõitma (no kallak ikka selline, et iga auto üles ei sõida) ja siis ümber puu tagasi keerama ning uuesti alla sõitma. Ja sealt siis edasi järgnevatele proloogi elementidele. Tegelikult oli kallak suht süütu, võis isegi manöövedada edasi tagasi, ilma et oleks kukerpalliga alla tulnud. Ehk siis lebo. Me saime 3nda aja proloogil. Teised eestlased veidi tagapool.
Päevade kaupa eraldi ei viitsi kirjutada. Mälu pole ka nii hea. Igastahes sõidukiirus oli meil eestlastel kõigil suht samasse auku. Paremuse pani maksma stardijärjekord ning kuidas keegi legendis keerulisemad kohad üles leidis. Selleks oli vaja õnne (kui tulid tagumisena, siis mingi hetk oli terve metsaalune autosi täis ning kõik otsisid õiget teeotsa). Kui keegi üles leidis, siis panid kõik talle järgi. Vahed tulid sisse võibolla mõnel kraaviületusel või järsemalt tõusul, kust kehvemad autod üles ei saanud.
Huvitamad kohad Trophys oli üks vintsiga laskumine. Ca 20m peaaegu vertikaalset mäenõlva alla jõkke ning siis silla alla. Sinna jõudsime suure pundiga, ning tekkis väike ummik. Hardo oli kõige ees, laskus ettevaatlikult. Me kõik ootasime järjekorras ning väristasime jalga. Kõrvalt üks kohalik lasi ikka väga kärme hooga alla ning pääses ette. Üks Hollandi meeskond suutis laskumisel oma tagumise vintsi nööri lõhkuda ning kukkus ca 10m alla jõepõhja (hetk enne maandumist):
Tarvo tuli võistlusele ainult ühe vintsiga ja sai ka väga ilusti seal hakkama. Lasi end läbi ploki alla ning sai rada jätkata.
Mingil päeval avastas Boatworld, et tema vahekastis on mõra. Siis tuli uus vahekast alla panna. Samuti tagapidurid kadunud.
Silverbeast sai kahel esimesel päeval oma paremasse rehvi augu ning kaotas sellega aega. LIsaks veel ringraja päeval sõitis roolivarda puruks. Ja lõhkus ka ühe püsika:
Tefirel mingeid väga suuri probleeme polnud. Mõned kodused ettevalmistused tekitasid veidi probleeme, näiteks käändmiku poldid ning kausid logisesid lahti koguaeg).
Porgandil oli enne viimast katse paar närvilist hetke:
Nimelt käändmiku koonusele oli tekkinud mõra. Peale selle ei töötanud tripmeter korralikult.
Mis siis veel. Me saime ühe korra ikka külje ka maha. Suht süütus kohas. Kiirel metsavahelisel lõigul keeras Joel liiga vara sisse ning rattaga puusse ning see viskas meid küllili. Õnneks tagant tulid venelased ning aitasid meid püsti.
Vahepeal kanjonites laskumised olid päris kitsad ja puud kasvasid päris paha nurga all. Üks selline tegi meie A-piilarile korraliku mõlgi ning lõhkus ka esiklaasi.
Lisaks tekkis meie auto paremalt küljele ukse sisse korralik auk ning ukse post on kõver.
Peale selle vintsisime ühe ca 50cm diameetriga kuivanud puu jõge ületades omale katusele. Äpardusi juhtus veel aga kõik ei tule kohe meelde.
Kogemusi saab seal sõites ikka päris palju. Just kiirel sõidul ning erinevaid kalded vallutades (nii külgkalded kui ka tõusud, laskumised - kõik on ikka väga järsud). PIltidelt ei saa täit tunnet, mis seal tegelikult toimub.
Kokkuvõttes tegime trophys jälle puhta töö. Põnevust jätkus lõpuni, kuna Porgand ning Boatworldi paremusjärjestuse otsustas viimane katse. Seal pandi ikka alguses mõlema poolt suht max kiirus välja. Tänu mõningale õnnele väljus sellest võitjana Porgand (legendis oli paar viga, mis siis andsid tagant tulijale trumbid kätte). Hardo tegi suht katse alguses ühe apsaka, mis oleks halva õnne korral talle poodiumikoha maksma läinud.
Kiirelt kokkuvõttes kogu see nädal, et rajad on seal vägevad ning kiired. Samas ka väga huvitavad. Tegime kindlaks, et Eesti offroad on päris heal tasemel võrreldes muu Euroopaga.
Thats about it!
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Croatia Trophy 2017 ...... 02-11.05.2017
HM Racing Team
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Re: Croatia Trophy 2017 ...... 02-11.05.2017
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Re: Croatia Trophy 2017 ...... 02-11.05.2017
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Croatia Trophy 2017
Ikka ja jälle ilmub kuskil nurgast midagi välja
https://www.youtube.com/watch?v=8iaZxzH ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=8iaZxzH ... e=youtu.be
HM Racing Team
Re: Croatia Trophy 2017
See nagu tellitud Aga äge!Movistar kirjutas:Ikka ja jälle ilmub kuskil nurgast midagi välja
https://www.youtube.com/watch?v=8iaZxzH ... e=youtu.be
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Croatia Trophy 2017
See tegelikult ongi tellitud.
See on väike lõik sellest mis peaks lähiajal valmis saama.
See on väike lõik sellest mis peaks lähiajal valmis saama.
HM Racing Team