Võistlustest, klassidest
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Kui vaadata Turisti sõitvaid masinaid,siis on need juba praegu väga erinevad(ja las nii võib jäädagi,sest tegemist ikkagi nn.lõbutsemisega).Ja ilmselt on siin foorumis õige mitu võitlejat,kes kannatavad MASU all (aga ei virise)ja ei saa võistlustest osa võtta.Olen ka korra Turisti sõitnud ja arvan,et kulutused samad mis võisteldes,ainult võimalus auto sirgeks jätta vähe suurem.
GAZ 69A
Elu on ilus
5177232
Elu on ilus
5177232
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kulud turismus vs. TR-klass on olulilselt erinevad:Mell kirjutas:Kui vaadata Turisti sõitvaid masinaid,siis on need juba praegu väga erinevad(ja las nii võib jäädagi,sest tegemist ikkagi nn.lõbutsemisega).Ja ilmselt on siin foorumis õige mitu võitlejat,kes kannatavad MASU all (aga ei virise)ja ei saa võistlustest osa võtta.Olen ka korra Turisti sõitnud ja arvan,et kulutused samad mis võisteldes,ainult võimalus auto sirgeks jätta vähe suurem.
1)Osalustasu 50-60% võistluskalssidest.
2)Kui hullu panema ei hakka, siis remondikulud peale võistlust suht olematud.
3)Ei pea tehnichakat ja kogu varustuse santlaagriut endaga kaas vedama
Seega majnduslik kokkuhoid on märikisväärõnbe.
Muud kulud on susht samad (kütus, söök-jook, majutus, jooksvad kulud)
Lisks alati head emostioonid ja rõõm terveks jäänud autost.
Loomulikult MASU mõjutab. Kui võistlustel osalemiseks vajaliku raha kraabiks veel kokku, siis seda raha mille eest peal võistlust autot taastada naljalt enam oma rahakotist ei leia. See teebki murelikuks. Mitte, et ma mõni paadundu auto lõhkuja või kontrollimatult raske jalaga inimene oleks. Eks kaasvõistelejad etavad, ert ma pigem tasa ja targu tegutseja olen olnud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Maitseid on mitmeid.
Minu meelest on TR1 rajad enamasti inimlikud. Enamasti.
Mis selles ebainimlikku on kui muda kubemeni?
Peaasi, et korraldajad ära ei unusta, et TR1 on ainult üks vints ja seega peaks punktidest alati olema edasi vintsimise võimalus.
Liiga lihtsa raja korral on oht muutuda igavaks rahvaralliks, milleks on olemas teised võistlused.
Ei väsi promomast autoorienteerumist
PS tavaliselt ei ole kõigi punktide võtmine kohustuslik
Minu meelest on TR1 rajad enamasti inimlikud. Enamasti.
Mis selles ebainimlikku on kui muda kubemeni?
Peaasi, et korraldajad ära ei unusta, et TR1 on ainult üks vints ja seega peaks punktidest alati olema edasi vintsimise võimalus.
Liiga lihtsa raja korral on oht muutuda igavaks rahvaralliks, milleks on olemas teised võistlused.
Ei väsi promomast autoorienteerumist
PS tavaliselt ei ole kõigi punktide võtmine kohustuslik
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Ermo, mudast on meil savi! Muda vastu pole ju kellegi midagi olnud.
Peamine, et VEETASE salongis mõistuse piiresse jääks .(Rinnataskus olev telefon võiks ikkagi kuivas jääda). Eriti popp, kui tagumik ja kindalaekas olev telefon kuivaks jääksid.
Suured ja läbivate teedeta raielangid, mis TR3-edele nuusata on ei ole 820mm rehviga kuigivõrd mõnusad ukerdada.
Lõpetan siinkohal ära, muidu läheb virisemiseks kätte.
Peamine, et VEETASE salongis mõistuse piiresse jääks .(Rinnataskus olev telefon võiks ikkagi kuivas jääda). Eriti popp, kui tagumik ja kindalaekas olev telefon kuivaks jääksid.
Suured ja läbivate teedeta raielangid, mis TR3-edele nuusata on ei ole 820mm rehviga kuigivõrd mõnusad ukerdada.
Lõpetan siinkohal ära, muidu läheb virisemiseks kätte.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Pole neil TR-1 radadel häda midagi,ainult üks nutmine ja halamine lahti läind.Kui ei meeldi ,siis on teised võistlusklassid või Pika promotud AO(auto orienteerumine)seal võid paugutada niipalju kui jaksad ,tolmu ja kive lendab,orienteerumist jagub ka piisavalt.Järgmine etapp 5 Juuni Lõuna-Eestis päevane valik.
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
Aru ma ei saa miks peab alati hakkama peaga telliseid purustama, selle jaoks on teine aeg ja koht.
Tegelikult mõeldes tulevikule, rauast maastureid tulevikus enam vist ei toodeta, on ju enam uusi plastikust. Ning nendega pole metsa asja.
Lisaks sellele on nad nii elektroonikat täis kui akendeni vette uputada mis siis saab.
Tegelikult mõeldes tulevikule, rauast maastureid tulevikus enam vist ei toodeta, on ju enam uusi plastikust. Ning nendega pole metsa asja.
Lisaks sellele on nad nii elektroonikat täis kui akendeni vette uputada mis siis saab.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
5249634
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
TR1 reeglid ei luba paljusid ümberehitusi. Näiteks:
6.9 Elektrisüsteem
Elektrisüsteem peab olema originaalne.
Näiteks Defender Td5 mootoriga autol on aju istme all ja sellele ei meeldi liiga pikalt vee all viibida. Eks ole teisigi autosid, mille elektsisüteem pikema vee all oleku peale solvub.
Mis raja üldist iseloomu arvestades ei peks TR1 rada sama raske olema,kui TR3 autodele.
P.S.
Soovitus stiilis: " kui ei meeldi, koli teise klassi" peaks olema ikka vastupidises suunas. Kui TR2, TR3 või Vaba liiga rasked, koli TR1 autosse ja MITTE vastupidi!!!
6.9 Elektrisüsteem
Elektrisüsteem peab olema originaalne.
Näiteks Defender Td5 mootoriga autol on aju istme all ja sellele ei meeldi liiga pikalt vee all viibida. Eks ole teisigi autosid, mille elektsisüteem pikema vee all oleku peale solvub.
Mis raja üldist iseloomu arvestades ei peks TR1 rada sama raske olema,kui TR3 autodele.
P.S.
Soovitus stiilis: " kui ei meeldi, koli teise klassi" peaks olema ikka vastupidises suunas. Kui TR2, TR3 või Vaba liiga rasked, koli TR1 autosse ja MITTE vastupidi!!!
Viimati muutis Landy, R Apr 23, 2010 7:33 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Ümberehitusi ei tohiks TR1-s tegelikult ju üldse olla, teeks asja oluliselt võrdsemaks (usun, et ka odavamaks). Algne idee ju oli, et vints ninale, karvasem rehv ja tuld. Põhja alla kaitsmed ja rajale. Minu auto on justnimelt selline TR1 (originaal). Kui srocki jaoks TR1 rajad liiga lihtsad on võiks ta ju kuskile karmide meeste klassi edasi suunduda - liiati on ju üldteada tõde, et srocki auto on originaalist väga kaugel - aga mis teha kui reeglid lubavad tugevdada ja tuunida, alates igasuguste juppide tugevamate vastu vahetamisest kuni sillalukkude jms lisamise lubamiseni välja. Omavolilised difrite kokkukeevitamised jne jne. Milleks sellist asja TR1-s vaja on ? Tuunimine jäägu ikka muudesse võistlusklassidesse.
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
tel. 51O7O27
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4476
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Ei saa nüüd aru täpselt milles teema - nt. G võib sõita lukkudega TR1 aga teistele ei tohi lukkusid panna - misviisi see kui osad võivad sõita lukkudega ja osad mitte, muudab klassi oluliselt võrdsemaks ??walkman kirjutas:Ümberehitusi ei tohiks TR1-s tegelikult ju üldse olla, teeks asja oluliselt võrdsemaks (usun, et ka odavamaks).
Minu auto on justnimelt selline TR1 (originaal).
aga mis teha kui reeglid lubavad tugevdada ja tuunida, alates igasuguste juppide tugevamate vastu vahetamisest kuni sillalukkude jms lisamise lubamiseni välja.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Jah võib, sest minu G-l on nad tehasepoolt näiteks, ise ma seal midagi aretanud külge ei ole. Samurail on tehase poolt näiteks märgatavalt väiksem mass, mõnel muul margil ehk jälle odavamad varuosad, Jeebil jälle võimsam mootor, kui Toyotal. Selliseid seoseid võib otsima jäädagi. Originaal peaks olema ikkagi näppimata originaal. Aretamise jaoks on meil ju näiteks vabaklass - miks mitte ka TR2 ja TR3. On ju nii.
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
tel. 51O7O27
Millal ma seda väitnud olen ,et TR-1 rajad kerged on?Auto vastab TR-1 tehnilistele reeglitele.Ah jaa,viimati lisasime kuulikindlad klaasid ka(veits tugevamad)walkman kirjutas: Kui srocki jaoks TR1 rajad liiga lihtsad on võiks ta ju kuskile karmide meeste klassi edasi suunduda - liiati on ju üldteada tõde, et srocki auto on originaalist väga kaugel - aga mis teha kui reeglid lubavad tugevdada ja tuunida, alates igasuguste juppide tugevamate vastu vahetamisest kuni sillalukkude jms lisamise lubamiseni välja.
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008