M'nniku karjääri jäärada
Moderaator: Moderators
M'nniku karjääri jäärada
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=45237
Mina igatahes lähen 100 prossa.
Piigid alla ja nalja kui palju
Mina igatahes lähen 100 prossa.
Piigid alla ja nalja kui palju
vale koht nagu...rullnokad streetrasserid-minge arenege mujal...mitte 4x4 foorumis
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Sa oleksid võinud kooli ajal natukene viiskust õppida,ma ei ole mingi streetracer ja ma ei ole ka rullnokk ma lihtsalt pkkusin inimestele variandi.Paljudele 4x4 meestele meeldib streedi autodele kotti teha kuna 4x4 on jõud mis veab.
Peale selle veel seda et mul on tunne et oops sina tundud sellise käitumisega RULLNOKK
Peale selle veel seda et mul on tunne et oops sina tundud sellise käitumisega RULLNOKK
sittagi - läheb otsejr kirjutas:Jeebuga, millel V8 bens vahel on võib päris vahva olla.
aga muidu käisin just eile öösel männikul paugutamas ja praegu seal ysna igav
sest lund pole ja samas siis rada kah pole - lihtsalt suur jääväli ja mõni
"spetsialist" on paar veoauto kummi jääle vedanud.
Seega hetkel veel piikidega autot kurjaks ei aja aga vaatama vist lähen ikka
( noh huvipärast et mitusada autot see jää kannatab ja kuipalju pleki mõlkimist tuleb )
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Ma olen juba tükk vana inimest, aga aru ei saa, miks peab jäärada piikidega sõitma?!!! Kas sellepärast, et hea tunne-saab jääpeal kiiresti sõita või...? Teadjad räägivad, et korralike piikidega jääl pidi parem pidamine olema kui slikkidega asfaldil.
Minuarust on just kogu mõnu selles, et saab peene gaasi, rooli ja piduriga läbi oma perse autot kontrollida. Seda enam, et hangitud kogemust saad igapäevaliikluses kasutada!
Minuarust on just kogu mõnu selles, et saab peene gaasi, rooli ja piduriga läbi oma perse autot kontrollida. Seda enam, et hangitud kogemust saad igapäevaliikluses kasutada!
gaz fs 1
seda et "piikidega on igav sõita" saab öelda vaid inimene kes pole kunagi piikidega sõitnud !
peen gaasitöö ja auto tunnetamine ei kao kuhugile
muutub ainult reageerimine suurtel kiirustel.
ja pidemine pole kindlasti sama mis slikiga asfaldil - pigem kruusal.
aga muidu sõltub kõik ainult kiirusest
2wd ja nael vs 2wd ja piik = Väga palju aeglasem kurvi läbimine
4wd ja nael vs 2wd piik = lihtsalt aeglasem
peen gaasitöö ja auto tunnetamine ei kao kuhugile
muutub ainult reageerimine suurtel kiirustel.
ja pidemine pole kindlasti sama mis slikiga asfaldil - pigem kruusal.
aga muidu sõltub kõik ainult kiirusest
2wd ja nael vs 2wd ja piik = Väga palju aeglasem kurvi läbimine
4wd ja nael vs 2wd piik = lihtsalt aeglasem
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Täitsa nõus Daniel.
Eelmisel talvel oldi Pontiac Firebirdiga rajal, millel piigid all. Igasugu 4wd subarud ja muud piigita asjandused said lihtsalt pikalt selle 2wd jänki raua käest, mis muidu otse väga hästi sõidab
Suurem kiirus = suurem thrill ja mõnusamad adrenaliinivood. Jah niisama on ka hea slaidida, aga lõppude lõpuks muutub see pidamatus tüütuks ja tahaks ju aina rohkem ja rohkem viimase vindi peal sõita. Seega kellele mida, mina valin kiiruse koos slaidimisega...lõbu rohkem. Seega hääletan piikide poolt. Mitte et ma ütleks kes piigita sõidab on torbik, aga lihtsalt mulle endale isiklikult pakub piik suuremat sõidunaudingut jäärajal.
Eelmisel talvel oldi Pontiac Firebirdiga rajal, millel piigid all. Igasugu 4wd subarud ja muud piigita asjandused said lihtsalt pikalt selle 2wd jänki raua käest, mis muidu otse väga hästi sõidab
Suurem kiirus = suurem thrill ja mõnusamad adrenaliinivood. Jah niisama on ka hea slaidida, aga lõppude lõpuks muutub see pidamatus tüütuks ja tahaks ju aina rohkem ja rohkem viimase vindi peal sõita. Seega kellele mida, mina valin kiiruse koos slaidimisega...lõbu rohkem. Seega hääletan piikide poolt. Mitte et ma ütleks kes piigita sõidab on torbik, aga lihtsalt mulle endale isiklikult pakub piik suuremat sõidunaudingut jäärajal.
+372 5028488
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
sai siis täna peaaegu,et terve päev seal rajal oldud!
ilma piigita kannatas sõita ainult seal kus krossikad olid piikidega jää karedax lasnud!
proovisin ka ühte mosset millel oli 6-sed poldid sisse keeratud ja sai 4 vedustele järgi vajutatud millel piike polnud!
peab ka ikka oma ralli sierrale piigid alla keerama!
ilma piigita kannatas sõita ainult seal kus krossikad olid piikidega jää karedax lasnud!
proovisin ka ühte mosset millel oli 6-sed poldid sisse keeratud ja sai 4 vedustele järgi vajutatud millel piike polnud!
peab ka ikka oma ralli sierrale piigid alla keerama!
56157755
jah see piikidega fire on juba pikka aega vahelduva eduga auto24.ee-s müügil - isegi mõtlesin sellele
aga muidu selleks et 4wd naeltest kiirem olla pole vaja V8 piisab tõesti ka
stock piikidega mossest - kuigi sirgepeal saab sisse siis kurvis võtad ikka peanaha
tegelt on tore inimeste emotsioone vaadata kui nad oma 100 000 - 1,5mil eek 4wd "pyssiga"
kihhutavad ja siis yks mosse neist iga paari/ kolme ringipärast mööda paugutab
aga muidu selleks et 4wd naeltest kiirem olla pole vaja V8 piisab tõesti ka
stock piikidega mossest - kuigi sirgepeal saab sisse siis kurvis võtad ikka peanaha
tegelt on tore inimeste emotsioone vaadata kui nad oma 100 000 - 1,5mil eek 4wd "pyssiga"
kihhutavad ja siis yks mosse neist iga paari/ kolme ringipärast mööda paugutab
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"