Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Moderaator: Moderators
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Võistlusmoment viib võidurelvastumisele, see omakorda vähendab osalust. See, et täna on "võistlusklass" Turist+ populaarne ja kõik rahul, ei tähenda, et nii jääb. Siin on 2 võimalust- kaotada võistlusmoment või hakata reeglitega tingimusi võrdsustama. Kui "stardis" on 2 autot, on veidi hilja hakata mõtlema, mis valesti läks.
Tehtud, mõeldud.
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Võidurelvastumine toimub niikuinii. Ühel juhul targemaks/kergemaks/võimsamaks/ujuvamaks näiteks 33'' rehvimõõtu aluseks võttes ja teisel juhul siis selle piiranguta.Pakun, et mõlemal juhul on piiravaks teguriks rahakoti suurus, käte kvaliteet ja aju maht.totu kirjutas:Võistlusmoment viib võidurelvastumisele, see omakorda vähendab osalust. See, et täna on "võistlusklass" Turist+ populaarne ja kõik rahul, ei tähenda, et nii jääb. Siin on 2 võimalust- kaotada võistlusmoment või hakata reeglitega tingimusi võrdsustama. Kui "stardis" on 2 autot, on veidi hilja hakata mõtlema, mis valesti läks.
Suurem osa tänaseid turiste sõidab eesmärgiga saada saada hea koht aga mitte iga hinna eest, ei tulnud välja, ei tulnud. Selline poolkõva võistlus kui nii võib öelda.
Loositagu auhinnad turistide vahel välja ja ongi korras, palju siis neid on, kes vintsi nimel silmad ruutu sõidavad?
siiani on ju turiste aina juurde tulnud, kui uut masu peale eitule, küll tuleb uusi huvilisi edaspidigi.
Aga kes tõesti võistelda tahab, see sõitku tõesti pigem sportklasse.
Päris mütsi sööma ei hakka aga ehk oleme järgmisel aastal mõnel võistlusel koos stardis. mis meenutab seda va võidurelvastumist.
D4D+R6+V6
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Viimase 3 aasta jooksul anti 1 kord esikolmikule auhinnad ja nüüd hala nii palju(tavaliselt ei anta midagi, mõnel juhul loositud) . Selles teemas ei peaks lähtuma ainult viimasest võistlusest. Mis võidu relvastumisse puutub siis see rohkem oma lõbuks ju. Kui Ermi osaleb siis ta alati esikolmikus ja tal kõik puhta originaal. Turisti sõitudel ei ole sellist rada kus suur rehv tohutu eelise annaks(välja arvatud kui Uputaja rada teeb ). Samas see normaalne et patrolil suurem rehv kui cherol, kaalu vahe teeb ju selle tasa (mõnel üksikul väiksele autole suur rehv külge poogitud ja vaevalt et need on kehtiva TÜVga).
Nissan Patrol Y60 2,8 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Ei ole nutt ja hala, tavaline arutelu koos poolt- ja vastuargumentidega. Ka ei kiru keegi korraldajaid, selle eest mis tehtud, otse vastupidi- suured tänud, kes viitsib häid asju korraldada! Asja mõte, et oleks osalejaid ka tulevikus keegi ei peaks kellegi teise peret toitma, kuna jäi midagi kahe silma vahele. Ja et üldsus ei haaraks kivi järele kui suuremate ratastega autot näeb, vaid mõtleks, "peaks järgmist sõitu vaatama minema, huvitav millal toimub?".
Tehtud, mõeldud.
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Sellest hetkest rääkisingi. Arvan, et probleemi püstituseks oli viimane aeg. Kaua läks aega vaba väljasuremiseks?Siiri kirjutas:Minu meelest ainult äsjatoimunud ASMV raames oli paremusjärjestuse alusel auhindade jagamine, teistel olnud siiski loosiauhinnad. Usun, et jätkub ka samamoodi nagu varem oli.eero I kirjutas:Kahjuks, sellest hetkest kui hakati väljastama auhindasid vastavalt pingereale, saigi turistist võistlusklass.
Kui see ei ole sinu jaoks teema, siis miks tõstatasid taas antud teema. Minu, kui AK liikme jaoks on see probleem, seetõttu juhtisin ka tähelepanu.toi kirjutas:Viimase 3 aasta jooksul anti 1 kord esikolmikule auhinnad ja nüüd hala nii palju(tavaliselt ei anta midagi, mõnel juhul loositud)
Loomulikult on tore teha ja saada kingitusi ning auhindu. Minu lugupidamine sõidukorraldajatele (ASMV 2015) tehtud töö eest, ka auhindade väljaajamise, kuid kahjuks on turistis auhindade jagamisel soovitust vastupidine tagajärg.
Mis vahe on tänasel TUR ja TUR+ klassil võrreldes endiste SPETSIAAL ja ORIGINAAL (2002 a. vist oli siis) klassidega. Ainus vahe, kuni kõige ülal mainitud hetkeni, seisnes selles, et turistis ei olnud auhinnalisi kohti. Sellest järeldusi tehes, ei ole keeruline ette ennustada milline saab olema tur klassi areng, kui jätkub auhinnaliste kohtade väljaselgitamine.
Ajalugu kahjuks ei kinnita su sõnu, kahjuks on selliselt mõtlevaid inimesi vähemuses. Ega vist sinagi nende hulka ei kuulu, algul on sul probleemiks see kui keegi näeb probleemi auhindade jagamisel pingerea alusel ja siis sõidad ja võidurelvastud järsku oma lõbuks, ürita eneses selgusele jõuda. Teine aspekt lisaks auhundade jagamisele oleks; mis mõte oleks arendada kahte parallelselt liikuvat asja. Ega tekkivad probleemid tänasekski väga muutunud ole, kellele rada raske, kellele rada kerge, kindlasti leidub ka keegi kelle auto jaoks pole tehtud vastavat klassi, jne.toi kirjutas: Mis võidu relvastumisse puutub siis see rohkem oma lõbuks ju.
Eero
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Hüsteeria saigi läbi !(aeg parandab haavad )
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 128
- Liitunud: P Juun 02, 2013 3:06 am
- Asukoht: Muhu / Saaremaa
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Sattusin teema peale ja alustasin lugemist... Kogunud mõtteid peas otsustasin ,et siiski kirjutan ka oma arvamuse asjast. Minu nägemus klasside korraldamisest oleks :
TUR - tüv ga tänavasõidu autod Ehk turisti seiklus kui praegune ( 60-70% osas mitte TR 1 ) - pühapäeva offrõudi harrastajatele ja peredega seiklejatele ( esimesed 3 kohta saaks meened ja mingid väiksed auhinnad, ülejäänud tänukirjad ) Punktid oleksid eri raskustega ( 3 väärtusega punktid oleks TR 1 klassi omad )
TUR+ : Tänavasõidu autod - sõidaksid TR 1 rada - Raskema sõidu harrastajad saaksid ennast välja elada ( esimesed 3 kohta saavad väiksed auhinnad, ülejäänud tänukirjad)
Ühesõnaga oleksid need 2 klassi põhimõtteliselt puutumata. Korraldajatel on lihtne TR 1 raja mahamärkimise kõrvalt visata ülesõitude vahel kuhugi metsateedele v kraavipervedele punkte mis oleks ükstekõik kui mitte metsasuutlikule autole kohased. Tur+ meestele jääks aga lõbu võistelda omavahel , võtta jala punkte ja saada nende eest ka miskit kirja..
Eelnevalt teemat lugedes kostus ka paar sama murega tegelase sõnavõttu kuid need kahjuks mattusid siin sarvi kokku peksvate isas pullide uhke mõla alla sama kiirelt kui nad kirjutatud olid...
Nimelt: Olen käinud ka sõitmas turisti. Sõiduvahendiks on meil rahvakeeli kultuurimaja( Loe pikakerega patrol ). Ilmselgelt sellega esikohale ei sõida, seega oleme käinud harjutamas meeskonna tööd , kaardipealt punktide lugemist ja üleüldse selle võistlusvärgiga tutvumas. Süües kasvab isu. Kuna meil on siiski tõste 33 mudakas( mis on suure patroli jaoks HIRMUS VÄHE) ja kerevastu toodud stanged ja nipetnäpet veel tahaks turistklassi hoida just nendele kes autot lõhkuda väga ei soovi ja tahavad nn maad avastada ja pere/sõpradega midagi lahedat koos teha.
Kuna oleme saanud sõpradega kokku väikse pundi korterelamuid ( 3 x patrolid ( 33 ( Soon to be 37 ) 35 ja 37 ) tolli rehvidega ja lc 60 35 tolli rehvi ja meh vintsiga ) tekib ka võistlusmoment. Enda lõbuks sõitjatele on tur+ klassist küll ja veel. 12- 16 h metsa on piisav. Häda tuleb siis kui auto on suur ja tahe on ka olemas.
Kui peaks juhtuma et keegi tahab hakata võistlema ütleme näiteks pika kerega patroliga millel on 37 tolli rehv siis on tal kole nutused valikud. Paberil tundub rehvi mõõt kergkaalastele üüratu kuid reaalelus on asi hoopis teine. 37 tolli rehv ei muuda pikka patrolit võimeliseks võtmaks tr 3 punkte( omades TÜV d ja tänavakasutust vähemalt ) Seega oleks minu ettepanek ( aastaks 2018 kui avaneb võimalus muuta Vaba klassi reegleid ) kirjutada Vabasse klassi punkt millega saaks ka suurema rattaga suuremad autod võistelda vaba klassi all. Usun ,et see tooks nii mõnegi võistleja vaba klassi juurde ja TUR+ klassist ära.
Sest nagu keegi mainis siis TURIST feimi ja sulli ei too. Aasta lõpuks loeb ikkagi karikas. Antkem võimalus ka raskekaalastel Vabas klassis kaasa lüüa
TUR - tüv ga tänavasõidu autod Ehk turisti seiklus kui praegune ( 60-70% osas mitte TR 1 ) - pühapäeva offrõudi harrastajatele ja peredega seiklejatele ( esimesed 3 kohta saaks meened ja mingid väiksed auhinnad, ülejäänud tänukirjad ) Punktid oleksid eri raskustega ( 3 väärtusega punktid oleks TR 1 klassi omad )
TUR+ : Tänavasõidu autod - sõidaksid TR 1 rada - Raskema sõidu harrastajad saaksid ennast välja elada ( esimesed 3 kohta saavad väiksed auhinnad, ülejäänud tänukirjad)
Ühesõnaga oleksid need 2 klassi põhimõtteliselt puutumata. Korraldajatel on lihtne TR 1 raja mahamärkimise kõrvalt visata ülesõitude vahel kuhugi metsateedele v kraavipervedele punkte mis oleks ükstekõik kui mitte metsasuutlikule autole kohased. Tur+ meestele jääks aga lõbu võistelda omavahel , võtta jala punkte ja saada nende eest ka miskit kirja..
Eelnevalt teemat lugedes kostus ka paar sama murega tegelase sõnavõttu kuid need kahjuks mattusid siin sarvi kokku peksvate isas pullide uhke mõla alla sama kiirelt kui nad kirjutatud olid...
Nimelt: Olen käinud ka sõitmas turisti. Sõiduvahendiks on meil rahvakeeli kultuurimaja( Loe pikakerega patrol ). Ilmselgelt sellega esikohale ei sõida, seega oleme käinud harjutamas meeskonna tööd , kaardipealt punktide lugemist ja üleüldse selle võistlusvärgiga tutvumas. Süües kasvab isu. Kuna meil on siiski tõste 33 mudakas( mis on suure patroli jaoks HIRMUS VÄHE) ja kerevastu toodud stanged ja nipetnäpet veel tahaks turistklassi hoida just nendele kes autot lõhkuda väga ei soovi ja tahavad nn maad avastada ja pere/sõpradega midagi lahedat koos teha.
Kuna oleme saanud sõpradega kokku väikse pundi korterelamuid ( 3 x patrolid ( 33 ( Soon to be 37 ) 35 ja 37 ) tolli rehvidega ja lc 60 35 tolli rehvi ja meh vintsiga ) tekib ka võistlusmoment. Enda lõbuks sõitjatele on tur+ klassist küll ja veel. 12- 16 h metsa on piisav. Häda tuleb siis kui auto on suur ja tahe on ka olemas.
Kui peaks juhtuma et keegi tahab hakata võistlema ütleme näiteks pika kerega patroliga millel on 37 tolli rehv siis on tal kole nutused valikud. Paberil tundub rehvi mõõt kergkaalastele üüratu kuid reaalelus on asi hoopis teine. 37 tolli rehv ei muuda pikka patrolit võimeliseks võtmaks tr 3 punkte( omades TÜV d ja tänavakasutust vähemalt ) Seega oleks minu ettepanek ( aastaks 2018 kui avaneb võimalus muuta Vaba klassi reegleid ) kirjutada Vabasse klassi punkt millega saaks ka suurema rattaga suuremad autod võistelda vaba klassi all. Usun ,et see tooks nii mõnegi võistleja vaba klassi juurde ja TUR+ klassist ära.
Sest nagu keegi mainis siis TURIST feimi ja sulli ei too. Aasta lõpuks loeb ikkagi karikas. Antkem võimalus ka raskekaalastel Vabas klassis kaasa lüüa
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
1 või 2 "võibolla tulen Vaba klassi oma rahvamajaga ja äkki panen 37" ratta alla" huvilise pärast on vist suht narr hakata Eesti, Läti, Leedu (ja vist ka Venemaa) võistlusklasside reegleid ümber kirjutama. Need reeglid on paigas kuni 2018 aastani. See pole kurjaga öeldud. Tehnilised reeglid pannakse paika 5ks aastaks, et võistlejad ei peaks iga aasta oma autosi ümber ehitama (kuigi nüüd muudeti poole pealt TR1 vintsi reegleid).
Üldiselt saan aru,et kardetakse ikkagi selle raja raskusastme üle - 33" Patroliga saab ilusti sõidetud. Sellepärast, et Patrol ja 33" rehviga võita ei saa (ei ole konkurentsivõimeline võistkonna arust) ja ole minuarust põhju reeglite muutmiseks või erandite tegemiseks. Arto sõidab 31" rehviga ilusti oma raske G-waguniga, eelmine aasta TR1 arvestuses 2 koht. Ei ole mõtet ülemõelda, tuleb kohale tulla ning võistelda.
Üldiselt saan aru,et kardetakse ikkagi selle raja raskusastme üle - 33" Patroliga saab ilusti sõidetud. Sellepärast, et Patrol ja 33" rehviga võita ei saa (ei ole konkurentsivõimeline võistkonna arust) ja ole minuarust põhju reeglite muutmiseks või erandite tegemiseks. Arto sõidab 31" rehviga ilusti oma raske G-waguniga, eelmine aasta TR1 arvestuses 2 koht. Ei ole mõtet ülemõelda, tuleb kohale tulla ning võistelda.
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Põhimõtteliselt on alati võimalik mingi handicap süsteem, aga nii muutuvates oludes on see tasakaal päris keeruline. Tekib jälle teistpidi probleem, kui ländrõuveri-mehed hakkavad nutma, et patroli-meestel autod ei lagune Ja lõpuks tulevad Baleno-mehed ja tahavad ka tr1 konkurentsi saada...
Ega see on paratamatus, et enamik turiste ei lähegi kunagi võistlusklassidesse, sest neid lihtsalt ei huvita võistlusmoment. Pigem oleks pikas plaanis jätkusuutlik selline lähenemine, mitte näha tur ja tur+ kui tr 0 ja 0.5 ning üritada neid vägisi hoida igavatena, et rahvas võistlusklassidesse üle koliks. Samas peab see kolimine olema tehtud võimalikult lihtsaks ning peab säilima peamine motiveeriv faktor, milleks on paremusjärjestus ainult võistlusklassides. Igavate radadega rahva võistlusklassidesse ajamine tähendab pikas plaanis tõenäoliselt seda, et rahvas läheb mingeid muid orienteerumisi sõitma ja offroadi annuse saab Uputaja ja Movistariga safaritel käies.
Ega see on paratamatus, et enamik turiste ei lähegi kunagi võistlusklassidesse, sest neid lihtsalt ei huvita võistlusmoment. Pigem oleks pikas plaanis jätkusuutlik selline lähenemine, mitte näha tur ja tur+ kui tr 0 ja 0.5 ning üritada neid vägisi hoida igavatena, et rahvas võistlusklassidesse üle koliks. Samas peab see kolimine olema tehtud võimalikult lihtsaks ning peab säilima peamine motiveeriv faktor, milleks on paremusjärjestus ainult võistlusklassides. Igavate radadega rahva võistlusklassidesse ajamine tähendab pikas plaanis tõenäoliselt seda, et rahvas läheb mingeid muid orienteerumisi sõitma ja offroadi annuse saab Uputaja ja Movistariga safaritel käies.
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Riisirakettide omanikud ei saa hästi magada, roosteuss sööb Patrolit mõnuga!
No ei lagune LR nii kuis loodate. Unistage ja sõitke oma romudega edasi.
No ei lagune LR nii kuis loodate. Unistage ja sõitke oma romudega edasi.
Defender 110, Discovery V8
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Rahvamajade omanikud on ammu aru saanud, et rooste on puhas kaalu võit. Samas nii mõnigi LR omanik on avastanud, et nende autodki ei olegi 100% alumiiniumist
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
meie siin ehtsad turistid ja motlesin et ütleks ka oma algaja arvamuse. Tahame kiita just praegust süsteemi. rahulik mitte vöidule/vöistlusele orienteeritud süsteemi mis paneb just ka tavainimese toast välja tulema. praegune turist on on ikka peamiselt see, kes oma masinat liigselt löhkuda ega uputada ei taha, kuid kihk veidi pori sees möllata ning mägedes ronida on suur. Ja see peaks nii ka jääma....
auhinnad pole turisti seiklusel tähtis. turistis0 vöiks olla top 3 saajatele auhind mis on loomulik ning igale osavotjale lahe meene koos diplomiga. Nagu rahvajooks.
ei saagi aru milleks keegi miskit niii lahedat asja lammutada soovib/muuta.
auhinnad pole turisti seiklusel tähtis. turistis0 vöiks olla top 3 saajatele auhind mis on loomulik ning igale osavotjale lahe meene koos diplomiga. Nagu rahvajooks.
ei saagi aru milleks keegi miskit niii lahedat asja lammutada soovib/muuta.
5,2 V8 Jeep Grand Cherokee