Pole nende Volvodega enne tegemist teinud...
Olen aru saanud, et neljapütane 1,8 väikese Laplanderi vahel on b18 nimetusega..!?
Kas selle mootori karburaatorist ei peagi kulutamata kütust tagasi paaki tulema-st tagasivool puudub? Või on sealt kellegi karvane käsi miskit eemaldanud eeldusel, et mootor põletab ära kõik mis talle kätte antakse? Käivitades jookseb täis ka väga kergesti, starterist suht raske käivitada...
K: B 18 mootori kohta
Moderaatorid: hulkur, Moderators
K: B 18 mootori kohta
55624799
taivok277@gmail.com
taivok277@gmail.com
Re: K: B 18 mootori kohta
Enamus karburaatoreid ju ilma tagasivooluta, (tarbimise) piirajaks on ujuk ja sellega seotud nõelklapp?
Re: K: B 18 mootori kohta
OK, selle peale kohe ei mõelnudki..Mul karbussiga autosid mõni üksik olnud, ja nendel olnutel on tagasivool ka olemas olnud mu mäletamist mööda...Aga kas bensupump siis läbi nõelklapi lihtsalt ei löö või..?
Minu karbussiteadmised piirduvad jah suuresti mootorratastega, kus bensiin jõuab karburaatorisse isevoolu teel ja sel juhul saan nõelklapi tööpõhimõttest täitsa aru...
Minu karbussiteadmised piirduvad jah suuresti mootorratastega, kus bensiin jõuab karburaatorisse isevoolu teel ja sel juhul saan nõelklapi tööpõhimõttest täitsa aru...
55624799
taivok277@gmail.com
taivok277@gmail.com
Re: K: B 18 mootori kohta
Kui nõelklapi ja pumba membraani vahel surve ühtlustub ehk kui nõelklapp on kinni siis vedru ei jõua membraani tagasi lükata ja hoob käib tühjalt.