Lapplanderi esisilla küsimused
Moderaatorid: hulkur, Moderators
Lapplanderi esisilla küsimused
Tegu väikese lapplanderi esisillaga.
Vaja on kahest sillast üks kokku saada.
Kui võtta ühe silla seest differ ja taldrik ja tõsta need teise silda,kas siis ongi vahetatud või peab veel midagi tegema,et teo ja taldrku hambumine õigesti jookseks?
Millist õli oleks mõistlik sildades kasutada?
Millist määret ja kui palju tuleks poolassi liigenditesse panna?
Martin
Vaja on kahest sillast üks kokku saada.
Kui võtta ühe silla seest differ ja taldrik ja tõsta need teise silda,kas siis ongi vahetatud või peab veel midagi tegema,et teo ja taldrku hambumine õigesti jookseks?
Millist õli oleks mõistlik sildades kasutada?
Millist määret ja kui palju tuleks poolassi liigenditesse panna?
Martin
Re: Lapplanderi esisilla küsimused
1. Kui sillad on täpselt samad, siis ehk saadki üks ühele ümber tõsta. Kindlasti vaata teo hambumist taldrikusse ja veendu ka selles, et teo lõtk taldriku suhtes oleks normaalne. Tavaliselt on lõtk juba siis OK, kui tigu on pandud ilusti taldriku suhtes jooksma. Kontrollida saad sedasi:Volvoman kirjutas:Tegu väikese lapplanderi esisillaga.
Vaja on kahest sillast üks kokku saada.
Kui võtta ühe silla seest differ ja taldrik ja tõsta need teise silda,kas siis ongi vahetatud või peab veel midagi tegema,et teo ja taldrku hambumine õigesti jookseks?
Millist õli oleks mõistlik sildades kasutada?
Millist määret ja kui palju tuleks poolassi liigenditesse panna?
Martin
a) Märgista taldrikul üks koht hammaste peal värviga ära
b) Pane differ kokku ja keera üks tiir taldrikule peale
c) Võta differ lahti ja vaata kuidas on tigu taldriku suhtes jooksnud, värvitud koht on nüüd teo poolt üle käidud ja sinna oma jälje jätnud. Normaalne on, kui teo hambumine toimub keset taldriku hammast. Umbes sedasi:
Kui sellist hambumist ei ole, siis tuleb kas taldrikut või tigu laagri vaheseibidega ühele või teisele poole reguleerida. Seibe peaks iga treial oskama teha.
Samas peab ka vaatama seda, et sa taldrikut liiga kinni ei poo korpusesse või siis vastupidi liiga lõdvaks teda ei jäta. Patrolil andis raamat konkreetsed jõud njuutonites, millega peab tigu peale paigaldamist ringi käima ja sama käis ka taldriku kohta.
2. Usun, et GL-4 õli on sinna hea küll, kui just LSD difriga tegemist pole.
3. Poolassides kasutada Liitiumi baasil tehtud määret. Panna niipalju kui mahub. Patrolil läheb näiteks kaks tuubi ühe poolassi peale ära kui hoolikalt panna. Terve munakas tuleb määret ikka täis toppida.
+372 5028488
Oman Volvo L3315te ja seda teemat lugedes tekkis küsimus, kust ma tean kas mul on LSD differ või mitte? Praegu panin esi ja tagasilda GL5te aga äkki vale õli sees ja ei ole veel hilja see vahetada. Ise ei ole oma autot saanud väljast vaadata aga teised on õelnud, et edaspidi mudas sõites käivad kõik rattad ringi, tagurdades vaid 1 ratas silla kohta.
- jussike
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 102
- Liitunud: P Apr 09, 2006 6:56 pm
- Asukoht: Tallinn,Nõmme.
Tere.Kui keegi pole seda enne sint vahetand siis peaks ees olema tavaline ja tagasigaelmar kirjutas:Oman Volvo L3315te ja seda teemat lugedes tekkis küsimus, kust ma tean kas mul on LSD differ või mitte? Praegu panin esi ja tagasilda GL5te aga äkki vale õli sees ja ei ole veel hilja see vahetada. Ise ei ole oma autot saanud väljast vaadata aga teised on õelnud, et edaspidi mudas sõites käivad kõik rattad ringi, tagurdades vaid 1 ratas silla kohta.
libisev.Selline oli Rootsis kuni 1967a. valmistatud Volvodel.Kui Ungaris valmistatud masinetel olid tavalised.Aga kuna tegu militar tehnikaga võib esineda erandeid.
Kontrollida saad lihtsalt käigukast vabale üks esiratas üles.Tavalise tiffriga pöörleb ratas vabalt.Libiseva LSD differi jaoks oleks jõuõlga vaja suurendada.Kui midagi veel võid helistada 5652474 Jussike.('8)')
Cool
- jussike
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 102
- Liitunud: P Apr 09, 2006 6:56 pm
- Asukoht: Tallinn,Nõmme.
Tere! Minul 65 aasta väljasõit ja toimib ilusti .Kuid kui taga on libisev aga vale õli, on tulemus 0.Tõsta mõlemad üles,kontrolli.Üldiselt on sinna sisse võimaliksigaelmar kirjutas:Taga ei olnudki, eest ei hakanud üldse proovima. 40 aastat vanal autol muidugi kunagi võis olla libisev, siis ei ole temast lihtsalt järel enam midagi.
ka uusi kettaid tellida.