Frontera B esisilla lülituse vahetus ja 2.2 DTI pihustid

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
beginner
True Softroader
Postitusi: 1349
Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu

Frontera B esisilla lülituse vahetus ja 2.2 DTI pihustid

Postitus Postitas beginner »

Pilt

Autoremondikauge inimene nagu ma olen, tekkis küsimus, et kui esisilla küljes see aktuaator ära vahetada, siis kas sinna sisse peab mingit spets määret ka panema või määrib seda sillaõli? (pilt on netist suvaline, aga taoline see on.) Paigaldamisel võiks igaks juhuks serva silikooniga kokku teha?

Teine küsimus on 2.2 DTI 85kW ehk X22DTH pihustite kohta. Kas leidub sinna mingeid odavamaid alternatiive? Või kas sobivad ka mõne teise mudeli/margi/mootori pihustid, mis äkki on odavamad? Näiteks mõne teise Opeli või Saab'i omad.

Kui mõni hea inimene oskab aidata, siis suured tänud!
Kasutaja avatar
Lauri-L
Fitting 44"
Postitusi: 400
Liitunud: P Aug 28, 2011 7:15 pm
Asukoht: Rakvere

Re: Frontera B esisilla lülituse vahetus ja 2.2 DTI pihustid

Postitus Postitas Lauri-L »

Tundub et sealt käib õli läbi, lahti võttes peaks kohe näha olema kas vana on silla õliga koos. Vahele kindlasti tihend ja kergelt "silikoniga" kokku.
Samurai

Düssograafia käes kannatan !
Kasutaja avatar
beginner
True Softroader
Postitusi: 1349
Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu

Re: Frontera B esisilla lülituse vahetus ja 2.2 DTI pihustid

Postitus Postitas beginner »

Tänud.
Lammutasin ükspäev laiali ja vahetus iseenesest oli minulegi lihtne. Oli vist jah sillaõliga koos, mingit paksemat möginat igatahes ei paistnud.
Tihendit seal polnud ei minu omal ega ka doonoril... Mina ka ei pannud, vaid tegin mingi musta "gasket-silikooniga" serva kokku.
Doonoriks oli Monterey, mille tükk on 99% samasugune. 1% sisse mahub üks naga, mille viilisin maha.

Kas keegi pihustite alternatiivide kohta ka miskit öelda oskab?
(Pihustiteema on aktuaalne sellepärast et... Vahel käivitades tekib tugev lagin/vibra nagu miski tahaks kapoti alt plehku panna. Kui korra-paar uuesti käivitada, siis enam ei teki. Mootor on võimeline niimoodi lagisedes isegi käima jääma, aga sõita pole kunagi tahtnud proovida.)
kopakutt
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 192
Liitunud: E Mär 10, 2008 10:19 pm
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Re: Frontera B esisilla lülituse vahetus ja 2.2 DTI pihustid

Postitus Postitas kopakutt »

Mida Monterey-l see kolakas esisillas lülitab? Minul oli lülitus vahekastis mehaaniliselt. Ja silla otstes hubid.
Kasutaja avatar
beginner
True Softroader
Postitusi: 1349
Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu

Re: Frontera B esisilla lülituse vahetus ja 2.2 DTI pihustid

Postitus Postitas beginner »

Lükkab veovõlli pooled kokku?
Siin esimeses postis on Trooperi süsteemi toimimist kirjeldatud:
http://www.itocuk.co.uk/forums/viewtopic.php?t=23620
Kasutaja avatar
beginner
True Softroader
Postitusi: 1349
Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu

Re: Frontera B esisilla lülituse vahetus ja 2.2 DTI pihustid

Postitus Postitas beginner »

beginner kirjutas:Vahel käivitades tekib tugev lagin/vibra nagu miski tahaks kapoti alt plehku panna. Kui korra-paar uuesti käivitada, siis enam ei teki. Mootor on võimeline niimoodi lagisedes isegi käima jääma, aga sõita pole kunagi tahtnud proovida.)
Ja peale paaripäevast seismist tahab käivitudes pikemat käiamist. Lagin on sarnane nagu see esimene käivitus videos. Kusjuures enda oma näidata pole kellelegi tuttavale mehaanikule õnnestunud, sest siis käivitub alati korralikult :lol:
offlinee
Off Roader Wannabe
Postitusi: 24
Liitunud: K Mär 23, 2011 7:58 pm
Asukoht: Tartu/valga

Re: Frontera B esisilla lülituse vahetus ja 2.2 DTI pihustid

Postitus Postitas offlinee »

Sul ei ole probleemiks mite pihustid vaid pihusti tihendid. Koosnevad need kahest osast. Pihusti alumine osa vask rõngas ja ülemine pihusti kaane all olev kummist tihend. Tihendid ei maksa suurt midagi küll aga nende vahetamine on tehnika võõravle väga raske ja vaja läheb eri tööriistu mida ei pruugi isegi enamikel ennast autoremontijaks nimetajal olla.. Omal nahal läbi käidud oskan teha. :bg 90% juhul sureb lihtsalt pihusti kaane all olev tihend ära. Lagiseb ta sellepärast et tihend laseb pihustist surve maha ja tekkib selline lollakas effekt käivitades nagu oleks end iga õhtu kuivale sõitnud. Kontrollida õli taset ja nuusutada õli. Kui tase tõusnud ja diisli hais küljes siis on viga leitud. Pikka aega ei soovita nii jännata kuna VPN pumba aju ei kannata selliseid nalju kaua..
Vasta

Mine “Opel”