Mootori 2.4i vahetus 2.3D vastu

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
Jokker
Fitting 38"
Postitusi: 221
Liitunud: R Juul 25, 2003 7:49 pm
Asukoht: Soo-otsa. Vahel ka mudas!

Mootori 2.4i vahetus 2.3D vastu

Postitus Postitas Jokker »

Välisel vaatlusel peaks olema võimalik.
On kellelgi kogemusi?
OT: 2.3D siis Opel Rekord E1 pealt mitte Omega A.
Tänud vastajatele.
Nissan Patrol Y60 2.8 TD 89a.
Nissan PICK-UP D22 YD25DDTI 03a.
534null8721
Kasutaja avatar
agent007
Rock Crawler
Postitusi: 562
Liitunud: T Dets 28, 2010 1:46 am
Asukoht: Tartu

Re: Mootori 2.4i vahetus 2.3D vastu

Postitus Postitas agent007 »

2.3D on kindlasti liiga väike frontera peale. Kunagi sõitsin 2.3TD -ga. No üldse jõudu polnud. Käruga oli asi päris nutune. Soovitan veel ringi vaadata, kui panemiseks läheb juba pane mingi asjalikum asi. Isegi see õnnetu VM paadimootor on etem. Jõudu igatahes rohkem kuigi jah rüübata meeldib talle. 2.8TD isuzu mootor parim valik kuigi neid liigub väga vähe.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
asdf09
Rookie
Postitusi: 5
Liitunud: E Mär 18, 2013 2:40 pm

Re: Mootori 2.4i vahetus 2.3D vastu

Postitus Postitas asdf09 »

Tere.
Äkki on kellelgi seda VM paadimootorit pakkuda
andke teada
sveta28v@hot.ee
Utiilikuningas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 138
Liitunud: L Sept 17, 2011 11:28 am
Asukoht: Türi

Re: Mootori 2.4i vahetus 2.3D vastu

Postitus Postitas Utiilikuningas »

Siduris on erinevused, muu on lapsemäng.
Sellel vanatüübi 2,3d-l on tavaline hooratas ja sidur mis sinna kinnitub on nõks väiksema kettega kui frontera oma ja nuutide arv on erinev fronterast.
Uuematüübi 2,3td 74kw mootoril on 2 massiline hooratas, ilma leevendusvedrudetta siduriketas läbimõõduga 240mm.
Lahendus:
1) Kasutad 2 massilist hooratast ja frontera sidurit. (2 massilise hooratta ja korvi leiad ka 2,3 td 74 kw mootoritega omega A-delt, kuid ketas peab olema fronteralt kuna see erineva nuudiga)
2) Kasutad olemasoleva mootori siduri korvi ja hooratast ning frontera ketast mille treid nõks väiksemaks/ vahetad südamiku (praktikas näinud, et tomib ka ilma väiksemaks treimatta).
3) poogid 2,4b hooratta selle 2,3D külge ( ei oska öelda kas on teostatav)
Käigukasti otsa istub, isegi mootori kronsad peaks samad jääma kui just sel vanal tüübi 2,3 mootori kinnitus ei erine uuemast 2,3td 74 kw mootori omast. Vaakum pump pidi sul olema, veesärk on ka neil sama ehitusega... 2,4b ja 2,3 74 kw mootori veepumbad on isegi samad.
Voolu ka selle diisli käitamiseks palju vaja pole nii, et sellega pole ka probleeme...

Ilma turbota võib lahjaks küll jääda, turbokaga kannatab sõita küll kui mootor korras on ja rõhku piisvalt puhub. Ega jõu ja ilu numbreid ei tee aga kui õigel ajal aglusi sisse lülitada saab sõidetud küll.

PS!
agent007 kirjutas:Kunagi sõitsin 2.3TD -ga. No üldse jõudu polnud. Käruga oli asi päris nutune.
agent007 kirjutas:Isegi see õnnetu VM paadimootor on etem.
See 2,3 pidi sul ikka eriti kohvi olema, kui seda oma fronteral olnud VM-i paremaks pead. Käisin kunagi su VM-i mootoriga fronteraga proovisõidul, see oli tunduvalt jõuetum kui korras 2,3 TD peaks olema. :roll:

Minu 2,3 TD tõmbab pooleteist tonnist käru mööda teed igatahes probleemivabalt.
Jokker
Fitting 38"
Postitusi: 221
Liitunud: R Juul 25, 2003 7:49 pm
Asukoht: Soo-otsa. Vahel ka mudas!

Re: Mootori 2.4i vahetus 2.3D vastu

Postitus Postitas Jokker »

Utiilikuningas kirjutas:Siduris on erinevused, muu on lapsemäng.
Sellel vanatüübi 2,3d-l on tavaline hooratas ja sidur mis sinna kinnitub on nõks väiksema kettega kui frontera oma ja nuutide arv on erinev fronterast.
Uuematüübi 2,3td 74kw mootoril on 2 massiline hooratas, ilma leevendusvedrudetta siduriketas läbimõõduga 240mm.
Lahendus:
1) Kasutad 2 massilist hooratast ja frontera sidurit. (2 massilise hooratta ja korvi leiad ka 2,3 td 74 kw mootoritega omega A-delt, kuid ketas peab olema fronteralt kuna see erineva nuudiga)
2) Kasutad olemasoleva mootori siduri korvi ja hooratast ning frontera ketast mille treid nõks väiksemaks/ vahetad südamiku (praktikas näinud, et tomib ka ilma väiksemaks treimatta).
3) poogid 2,4b hooratta selle 2,3D külge ( ei oska öelda kas on teostatav)
Käigukasti otsa istub, isegi mootori kronsad peaks samad jääma kui just sel vanal tüübi 2,3 mootori kinnitus ei erine uuemast 2,3td 74 kw mootori omast. Vaakum pump pidi sul olema, veesärk on ka neil sama ehitusega... 2,4b ja 2,3 74 kw mootori veepumbad on isegi samad.
Voolu ka selle diisli käitamiseks palju vaja pole nii, et sellega pole ka probleeme...

Ilma turbota võib lahjaks küll jääda, turbokaga kannatab sõita küll kui mootor korras on ja rõhku piisvalt puhub. Ega jõu ja ilu numbreid ei tee aga kui õigel ajal aglusi sisse lülitada saab sõidetud küll.

PS!
agent007 kirjutas:Kunagi sõitsin 2.3TD -ga. No üldse jõudu polnud. Käruga oli asi päris nutune.
agent007 kirjutas:Isegi see õnnetu VM paadimootor on etem.
See 2,3 pidi sul ikka eriti kohvi olema, kui seda oma fronteral olnud VM-i paremaks pead. Käisin kunagi su VM-i mootoriga fronteraga proovisõidul, see oli tunduvalt jõuetum kui korras 2,3 TD peaks olema. :roll:

Minu 2,3 TD tõmbab pooleteist tonnist käru mööda teed igatahes probleemivabalt.
Tänud vastuse eest! Midagi analoogset sain ka lugeda venemaa foorumist. Isegi 2.4-ja karteripõhi pidi istuma 1:1-le vaja ainult õlivõttur suunata uude kohta. Mootorikäpad pidavat sobima ikkagi 2.4 originaalid. Mingi seis pidi olema sidurikoja ühendamisel mootoriga kusagil seal starteri kandis, aga see pidi olema relakaga lahendatav.
Aga eks näis millised üllatused veel tulevad kui suvel vahetuseks läheb
Nissan Patrol Y60 2.8 TD 89a.
Nissan PICK-UP D22 YD25DDTI 03a.
534null8721
Utiilikuningas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 138
Liitunud: L Sept 17, 2011 11:28 am
Asukoht: Türi

Re: Mootori 2.4i vahetus 2.3D vastu

Postitus Postitas Utiilikuningas »

Kui midagi relaga kohendada vaja on siis on see mingi vanematüübi eripära, 2,4B kasti pand 2,3 td 74kw külge ja sai ilusasti relakata hakkama, ainult poltide keeramise vaev. :D
Kasutaja avatar
agent007
Rock Crawler
Postitusi: 562
Liitunud: T Dets 28, 2010 1:46 am
Asukoht: Tartu

Re: Mootori 2.4i vahetus 2.3D vastu

Postitus Postitas agent007 »

Utiilikuningas kirjutas:Siduris on erinevused, muu on lapsemäng.
Sellel vanatüübi 2,3d-l on tavaline hooratas ja sidur mis sinna kinnitub on nõks väiksema kettega kui frontera oma ja nuutide arv on erinev fronterast.
Uuematüübi 2,3td 74kw mootoril on 2 massiline hooratas, ilma leevendusvedrudetta siduriketas läbimõõduga 240mm.
Lahendus:
1) Kasutad 2 massilist hooratast ja frontera sidurit. (2 massilise hooratta ja korvi leiad ka 2,3 td 74 kw mootoritega omega A-delt, kuid ketas peab olema fronteralt kuna see erineva nuudiga)
2) Kasutad olemasoleva mootori siduri korvi ja hooratast ning frontera ketast mille treid nõks väiksemaks/ vahetad südamiku (praktikas näinud, et tomib ka ilma väiksemaks treimatta).
3) poogid 2,4b hooratta selle 2,3D külge ( ei oska öelda kas on teostatav)
Käigukasti otsa istub, isegi mootori kronsad peaks samad jääma kui just sel vanal tüübi 2,3 mootori kinnitus ei erine uuemast 2,3td 74 kw mootori omast. Vaakum pump pidi sul olema, veesärk on ka neil sama ehitusega... 2,4b ja 2,3 74 kw mootori veepumbad on isegi samad.
Voolu ka selle diisli käitamiseks palju vaja pole nii, et sellega pole ka probleeme...

Ilma turbota võib lahjaks küll jääda, turbokaga kannatab sõita küll kui mootor korras on ja rõhku piisvalt puhub. Ega jõu ja ilu numbreid ei tee aga kui õigel ajal aglusi sisse lülitada saab sõidetud küll.

PS!
agent007 kirjutas:Kunagi sõitsin 2.3TD -ga. No üldse jõudu polnud. Käruga oli asi päris nutune.
agent007 kirjutas:Isegi see õnnetu VM paadimootor on etem.
See 2,3 pidi sul ikka eriti kohvi olema, kui seda oma fronteral olnud VM-i paremaks pead. Käisin kunagi su VM-i mootoriga fronteraga proovisõidul, see oli tunduvalt jõuetum kui korras 2,3 TD peaks olema. :roll:

Minu 2,3 TD tõmbab pooleteist tonnist käru mööda teed igatahes probleemivabalt.
Kui sa nii arvad. Sõitsin mõlemaga nõks üle aasta. Teiste 2.3 -ga ka proovind, erilist vahet küll polnud. Võibolla lihtsalt joppasid mulle siis sitad isendid.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
Jokker
Fitting 38"
Postitusi: 221
Liitunud: R Juul 25, 2003 7:49 pm
Asukoht: Soo-otsa. Vahel ka mudas!

Re: Mootori 2.4i vahetus 2.3D vastu

Postitus Postitas Jokker »

Utiilikuningas kirjutas:Kui midagi relaga kohendada vaja on siis on see mingi vanematüübi eripära, 2,4B kasti pand 2,3 td 74kw külge ja sai ilusasti relakata hakkama, ainult poltide keeramise vaev. :D
Tuli ikka küll! Nimelt siduri kojast oli vaja välja lõigata kolmnurkne tükk, et starter ära mahuks.
Nagu aru saada võib on tänaseks see kombo koos.
Kellel huvi võin pikemalt kirjutada kuidas see võimalik on. Ka karteri põhja tuli sutsu relakaga aidata sobima.
Nissan Patrol Y60 2.8 TD 89a.
Nissan PICK-UP D22 YD25DDTI 03a.
534null8721
Vasta

Mine “Opel”