Mootori 2.4i vahetus 2.3D vastu
Moderaatorid: Landy, Moderators
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 221
- Liitunud: R Juul 25, 2003 7:49 pm
- Asukoht: Soo-otsa. Vahel ka mudas!
Mootori 2.4i vahetus 2.3D vastu
Välisel vaatlusel peaks olema võimalik.
On kellelgi kogemusi?
OT: 2.3D siis Opel Rekord E1 pealt mitte Omega A.
Tänud vastajatele.
On kellelgi kogemusi?
OT: 2.3D siis Opel Rekord E1 pealt mitte Omega A.
Tänud vastajatele.
Nissan Patrol Y60 2.8 TD 89a.
Nissan PICK-UP D22 YD25DDTI 03a.
534null8721
Nissan PICK-UP D22 YD25DDTI 03a.
534null8721
Re: Mootori 2.4i vahetus 2.3D vastu
2.3D on kindlasti liiga väike frontera peale. Kunagi sõitsin 2.3TD -ga. No üldse jõudu polnud. Käruga oli asi päris nutune. Soovitan veel ringi vaadata, kui panemiseks läheb juba pane mingi asjalikum asi. Isegi see õnnetu VM paadimootor on etem. Jõudu igatahes rohkem kuigi jah rüübata meeldib talle. 2.8TD isuzu mootor parim valik kuigi neid liigub väga vähe.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 138
- Liitunud: L Sept 17, 2011 11:28 am
- Asukoht: Türi
Re: Mootori 2.4i vahetus 2.3D vastu
Siduris on erinevused, muu on lapsemäng.
Sellel vanatüübi 2,3d-l on tavaline hooratas ja sidur mis sinna kinnitub on nõks väiksema kettega kui frontera oma ja nuutide arv on erinev fronterast.
Uuematüübi 2,3td 74kw mootoril on 2 massiline hooratas, ilma leevendusvedrudetta siduriketas läbimõõduga 240mm.
Lahendus:
1) Kasutad 2 massilist hooratast ja frontera sidurit. (2 massilise hooratta ja korvi leiad ka 2,3 td 74 kw mootoritega omega A-delt, kuid ketas peab olema fronteralt kuna see erineva nuudiga)
2) Kasutad olemasoleva mootori siduri korvi ja hooratast ning frontera ketast mille treid nõks väiksemaks/ vahetad südamiku (praktikas näinud, et tomib ka ilma väiksemaks treimatta).
3) poogid 2,4b hooratta selle 2,3D külge ( ei oska öelda kas on teostatav)
Käigukasti otsa istub, isegi mootori kronsad peaks samad jääma kui just sel vanal tüübi 2,3 mootori kinnitus ei erine uuemast 2,3td 74 kw mootori omast. Vaakum pump pidi sul olema, veesärk on ka neil sama ehitusega... 2,4b ja 2,3 74 kw mootori veepumbad on isegi samad.
Voolu ka selle diisli käitamiseks palju vaja pole nii, et sellega pole ka probleeme...
Ilma turbota võib lahjaks küll jääda, turbokaga kannatab sõita küll kui mootor korras on ja rõhku piisvalt puhub. Ega jõu ja ilu numbreid ei tee aga kui õigel ajal aglusi sisse lülitada saab sõidetud küll.
PS!
Minu 2,3 TD tõmbab pooleteist tonnist käru mööda teed igatahes probleemivabalt.
Sellel vanatüübi 2,3d-l on tavaline hooratas ja sidur mis sinna kinnitub on nõks väiksema kettega kui frontera oma ja nuutide arv on erinev fronterast.
Uuematüübi 2,3td 74kw mootoril on 2 massiline hooratas, ilma leevendusvedrudetta siduriketas läbimõõduga 240mm.
Lahendus:
1) Kasutad 2 massilist hooratast ja frontera sidurit. (2 massilise hooratta ja korvi leiad ka 2,3 td 74 kw mootoritega omega A-delt, kuid ketas peab olema fronteralt kuna see erineva nuudiga)
2) Kasutad olemasoleva mootori siduri korvi ja hooratast ning frontera ketast mille treid nõks väiksemaks/ vahetad südamiku (praktikas näinud, et tomib ka ilma väiksemaks treimatta).
3) poogid 2,4b hooratta selle 2,3D külge ( ei oska öelda kas on teostatav)
Käigukasti otsa istub, isegi mootori kronsad peaks samad jääma kui just sel vanal tüübi 2,3 mootori kinnitus ei erine uuemast 2,3td 74 kw mootori omast. Vaakum pump pidi sul olema, veesärk on ka neil sama ehitusega... 2,4b ja 2,3 74 kw mootori veepumbad on isegi samad.
Voolu ka selle diisli käitamiseks palju vaja pole nii, et sellega pole ka probleeme...
Ilma turbota võib lahjaks küll jääda, turbokaga kannatab sõita küll kui mootor korras on ja rõhku piisvalt puhub. Ega jõu ja ilu numbreid ei tee aga kui õigel ajal aglusi sisse lülitada saab sõidetud küll.
PS!
agent007 kirjutas:Kunagi sõitsin 2.3TD -ga. No üldse jõudu polnud. Käruga oli asi päris nutune.
See 2,3 pidi sul ikka eriti kohvi olema, kui seda oma fronteral olnud VM-i paremaks pead. Käisin kunagi su VM-i mootoriga fronteraga proovisõidul, see oli tunduvalt jõuetum kui korras 2,3 TD peaks olema.agent007 kirjutas:Isegi see õnnetu VM paadimootor on etem.
Minu 2,3 TD tõmbab pooleteist tonnist käru mööda teed igatahes probleemivabalt.
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 221
- Liitunud: R Juul 25, 2003 7:49 pm
- Asukoht: Soo-otsa. Vahel ka mudas!
Re: Mootori 2.4i vahetus 2.3D vastu
Tänud vastuse eest! Midagi analoogset sain ka lugeda venemaa foorumist. Isegi 2.4-ja karteripõhi pidi istuma 1:1-le vaja ainult õlivõttur suunata uude kohta. Mootorikäpad pidavat sobima ikkagi 2.4 originaalid. Mingi seis pidi olema sidurikoja ühendamisel mootoriga kusagil seal starteri kandis, aga see pidi olema relakaga lahendatav.Utiilikuningas kirjutas:Siduris on erinevused, muu on lapsemäng.
Sellel vanatüübi 2,3d-l on tavaline hooratas ja sidur mis sinna kinnitub on nõks väiksema kettega kui frontera oma ja nuutide arv on erinev fronterast.
Uuematüübi 2,3td 74kw mootoril on 2 massiline hooratas, ilma leevendusvedrudetta siduriketas läbimõõduga 240mm.
Lahendus:
1) Kasutad 2 massilist hooratast ja frontera sidurit. (2 massilise hooratta ja korvi leiad ka 2,3 td 74 kw mootoritega omega A-delt, kuid ketas peab olema fronteralt kuna see erineva nuudiga)
2) Kasutad olemasoleva mootori siduri korvi ja hooratast ning frontera ketast mille treid nõks väiksemaks/ vahetad südamiku (praktikas näinud, et tomib ka ilma väiksemaks treimatta).
3) poogid 2,4b hooratta selle 2,3D külge ( ei oska öelda kas on teostatav)
Käigukasti otsa istub, isegi mootori kronsad peaks samad jääma kui just sel vanal tüübi 2,3 mootori kinnitus ei erine uuemast 2,3td 74 kw mootori omast. Vaakum pump pidi sul olema, veesärk on ka neil sama ehitusega... 2,4b ja 2,3 74 kw mootori veepumbad on isegi samad.
Voolu ka selle diisli käitamiseks palju vaja pole nii, et sellega pole ka probleeme...
Ilma turbota võib lahjaks küll jääda, turbokaga kannatab sõita küll kui mootor korras on ja rõhku piisvalt puhub. Ega jõu ja ilu numbreid ei tee aga kui õigel ajal aglusi sisse lülitada saab sõidetud küll.
PS!agent007 kirjutas:Kunagi sõitsin 2.3TD -ga. No üldse jõudu polnud. Käruga oli asi päris nutune.See 2,3 pidi sul ikka eriti kohvi olema, kui seda oma fronteral olnud VM-i paremaks pead. Käisin kunagi su VM-i mootoriga fronteraga proovisõidul, see oli tunduvalt jõuetum kui korras 2,3 TD peaks olema.agent007 kirjutas:Isegi see õnnetu VM paadimootor on etem.
Minu 2,3 TD tõmbab pooleteist tonnist käru mööda teed igatahes probleemivabalt.
Aga eks näis millised üllatused veel tulevad kui suvel vahetuseks läheb
Nissan Patrol Y60 2.8 TD 89a.
Nissan PICK-UP D22 YD25DDTI 03a.
534null8721
Nissan PICK-UP D22 YD25DDTI 03a.
534null8721
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 138
- Liitunud: L Sept 17, 2011 11:28 am
- Asukoht: Türi
Re: Mootori 2.4i vahetus 2.3D vastu
Kui midagi relaga kohendada vaja on siis on see mingi vanematüübi eripära, 2,4B kasti pand 2,3 td 74kw külge ja sai ilusasti relakata hakkama, ainult poltide keeramise vaev.
Re: Mootori 2.4i vahetus 2.3D vastu
Kui sa nii arvad. Sõitsin mõlemaga nõks üle aasta. Teiste 2.3 -ga ka proovind, erilist vahet küll polnud. Võibolla lihtsalt joppasid mulle siis sitad isendid.Utiilikuningas kirjutas:Siduris on erinevused, muu on lapsemäng.
Sellel vanatüübi 2,3d-l on tavaline hooratas ja sidur mis sinna kinnitub on nõks väiksema kettega kui frontera oma ja nuutide arv on erinev fronterast.
Uuematüübi 2,3td 74kw mootoril on 2 massiline hooratas, ilma leevendusvedrudetta siduriketas läbimõõduga 240mm.
Lahendus:
1) Kasutad 2 massilist hooratast ja frontera sidurit. (2 massilise hooratta ja korvi leiad ka 2,3 td 74 kw mootoritega omega A-delt, kuid ketas peab olema fronteralt kuna see erineva nuudiga)
2) Kasutad olemasoleva mootori siduri korvi ja hooratast ning frontera ketast mille treid nõks väiksemaks/ vahetad südamiku (praktikas näinud, et tomib ka ilma väiksemaks treimatta).
3) poogid 2,4b hooratta selle 2,3D külge ( ei oska öelda kas on teostatav)
Käigukasti otsa istub, isegi mootori kronsad peaks samad jääma kui just sel vanal tüübi 2,3 mootori kinnitus ei erine uuemast 2,3td 74 kw mootori omast. Vaakum pump pidi sul olema, veesärk on ka neil sama ehitusega... 2,4b ja 2,3 74 kw mootori veepumbad on isegi samad.
Voolu ka selle diisli käitamiseks palju vaja pole nii, et sellega pole ka probleeme...
Ilma turbota võib lahjaks küll jääda, turbokaga kannatab sõita küll kui mootor korras on ja rõhku piisvalt puhub. Ega jõu ja ilu numbreid ei tee aga kui õigel ajal aglusi sisse lülitada saab sõidetud küll.
PS!agent007 kirjutas:Kunagi sõitsin 2.3TD -ga. No üldse jõudu polnud. Käruga oli asi päris nutune.See 2,3 pidi sul ikka eriti kohvi olema, kui seda oma fronteral olnud VM-i paremaks pead. Käisin kunagi su VM-i mootoriga fronteraga proovisõidul, see oli tunduvalt jõuetum kui korras 2,3 TD peaks olema.agent007 kirjutas:Isegi see õnnetu VM paadimootor on etem.
Minu 2,3 TD tõmbab pooleteist tonnist käru mööda teed igatahes probleemivabalt.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 221
- Liitunud: R Juul 25, 2003 7:49 pm
- Asukoht: Soo-otsa. Vahel ka mudas!
Re: Mootori 2.4i vahetus 2.3D vastu
Tuli ikka küll! Nimelt siduri kojast oli vaja välja lõigata kolmnurkne tükk, et starter ära mahuks.Utiilikuningas kirjutas:Kui midagi relaga kohendada vaja on siis on see mingi vanematüübi eripära, 2,4B kasti pand 2,3 td 74kw külge ja sai ilusasti relakata hakkama, ainult poltide keeramise vaev.
Nagu aru saada võib on tänaseks see kombo koos.
Kellel huvi võin pikemalt kirjutada kuidas see võimalik on. Ka karteri põhja tuli sutsu relakaga aidata sobima.
Nissan Patrol Y60 2.8 TD 89a.
Nissan PICK-UP D22 YD25DDTI 03a.
534null8721
Nissan PICK-UP D22 YD25DDTI 03a.
534null8721