2,3 tdi vaakumiskeem
Moderaatorid: Landy, Moderators
2,3 tdi vaakumiskeem
Tere semud
Mul on selline mure et kas keegi oskab aidata vaakumi suhtes, Kui turbo kyljest võttad ära vaakumi(peenike) vooliku siis kas on tunda vaakumit või peaks midagi muutuma nt. mootori pööretega.
Või oskate anda inffi kust saaks vaadata vaakumi kohta skeemi sest äkki on mul midagi sassis.
Tänud
Mul on selline mure et kas keegi oskab aidata vaakumi suhtes, Kui turbo kyljest võttad ära vaakumi(peenike) vooliku siis kas on tunda vaakumit või peaks midagi muutuma nt. mootori pööretega.
Või oskate anda inffi kust saaks vaadata vaakumi kohta skeemi sest äkki on mul midagi sassis.
Tänud
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 138
- Liitunud: L Sept 17, 2011 11:28 am
- Asukoht: Türi
Re: 2,3 tdi vaakumiskeem
Aga milline see jäme vaakumi voolik sul seal on? Samas tekib mul ka küsimus mis eesmärki see peenike vaakumi voolik selle turbo puhul seal omab? Minu pea sees olev skeem ei ühendaks turbo külge peale õlivoolikute rohkem midagi, nii igaks juhuks või nii.wylly kirjutas: Kui turbo kyljest võttad ära vaakumi(peenike) vooliku
Äkki räägid EGR-i vaakumist ?
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: 2,3 tdi vaakumiskeem
Turbo küljes ei ole vaakumvoolikuid, peenike voolik peaks minema
kõrgsurve pumpa. See minu arvamus LR baasil.
kõrgsurve pumpa. See minu arvamus LR baasil.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Re: 2,3 tdi vaakumiskeem
No nii Yks jämedam voolik tuleb alt karteri põhjast läheb geneka tagaosas olevasse pumpa sealt edasi läheb jämedam pidurivaakumisse ja kolmikuga vaakumpaaki mis on ka pidurivaakumi juures, kuid enne seda tuleb peenike voolik mis läheb küttusepumba juurde olevasse mingisse asjase mis on sõltuvuses gaasipedaali liigutamisega ning sealt läheb peenike voolik edasi veesärgi anduriga ja sealt siis turbopeal olevasse vaakum kambrisse kust läheb veel yks jämedam toru ylesse kolektori alla. Ja kui auto käib ja vooliku äravõttan ei ole seal migagi ei vaakumit ega muutu midagi.
Ma ei tea kas seletasin arusaadavalt.
Ma ei tea kas seletasin arusaadavalt.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 138
- Liitunud: L Sept 17, 2011 11:28 am
- Asukoht: Türi
Re: 2,3 tdi vaakumiskeem
Siis sul on ju skeem omal täitsa õigel kujul olemas ! Täpselt nii nagu kirjeldasid peabki olema!
Välja peab see vigur nägema enam vähem nagu pildil:
[img]http://www.autospares4repairs.co.uk/ekm ... 5[ekm].jpg[/img]
Vaakumit ka seal koguaeg olema ei pea kuna see egr klapp ei pea ju olema avatud pidevalt. Nagu ise skeemi kirjeldasid siis tulenevalt ahelas olevast pöörete "andurist" (mis on sul seal pumba juures kirjeldatud vigur) ja temperatuuri andurist (mis on termostaadi juures) oleneb kas sul on seal egr klapi minevas torus vaakum või ei!
Üldiselt on mõistlik tegu panna väljalaskekolektori ja selle klapi vahele tükk plekki ning see vaakumtoru ots pimedaks panna. (miks nii mõistlik teha on otsi vatuseid internetist)
Kui sul see vaakum toru ei lähe sarnasesse klappi nagu pildil näidatud vaid on turbo juures mõni teine vaakumiga juhitav klapp, siis on see mingi teise auto turbo/ klapp ja siis oskab vaid Allah ise öelda mida see teeb, kuid ka sellisel juhul ei saa seal vaakumvoolikus pidevalt vaakumit olla.
See vaakum kamber ei asu mitte turbo peal vaid turbo kohal väljalaskekolektori küljes eksole , teine "toru" läheb sisselaskekolektorise! Selle viguri nimi on EGR klapp ja selle eesmärk on juhtida põlematta gaase tagasi mootorise... täpsemalt uuri netist, materjale on küll...wylly kirjutas:turbopeal olevasse vaakum kambrisse
Välja peab see vigur nägema enam vähem nagu pildil:
[img]http://www.autospares4repairs.co.uk/ekm ... 5[ekm].jpg[/img]
Vaakumit ka seal koguaeg olema ei pea kuna see egr klapp ei pea ju olema avatud pidevalt. Nagu ise skeemi kirjeldasid siis tulenevalt ahelas olevast pöörete "andurist" (mis on sul seal pumba juures kirjeldatud vigur) ja temperatuuri andurist (mis on termostaadi juures) oleneb kas sul on seal egr klapi minevas torus vaakum või ei!
Üldiselt on mõistlik tegu panna väljalaskekolektori ja selle klapi vahele tükk plekki ning see vaakumtoru ots pimedaks panna. (miks nii mõistlik teha on otsi vatuseid internetist)
Kui sul see vaakum toru ei lähe sarnasesse klappi nagu pildil näidatud vaid on turbo juures mõni teine vaakumiga juhitav klapp, siis on see mingi teise auto turbo/ klapp ja siis oskab vaid Allah ise öelda mida see teeb, kuid ka sellisel juhul ei saa seal vaakumvoolikus pidevalt vaakumit olla.
Re: 2,3 tdi vaakumiskeem
Ok aga kuidas ma saaksin teada et mul turbo ikkagi töötaks mul selline tunne et auto on nagu natsa jõuetu nagu turbot ei ole taga on nagu natuke uimane minuteada peaks pisut äkkilisem olema,ok tegu on kull diisliga aga ikkagi kunagi oli mul volvo 1.4 turbbo ja toda andis kyll kinni hoida kui turbo taha haukas.
Tönud
Tönud
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 138
- Liitunud: L Sept 17, 2011 11:28 am
- Asukoht: Türi
Re: 2,3 tdi vaakumiskeem
Turbo rakendumisel selle mootoriga nüüd küll hirmu ei ole käest ära läheb
Täitsa mittetöötav turbo tavaliselt annab endast tunda meeldiva suitsupilvega mis saadab autot sõites.
Keera turbo lõdvik lahti ja ürita 120km/h sisse saada, küll siis aru saad et turbo täitsa hästi puhub sul veel
Võid vaadata ega külma osa labad ümaraks pole muutund, lisaks vaata üle oma turbost tulevad lõdvikud, et kuskil leket poleks. Tore mõte on paigaldada turborõhu kell salongi, et jägida palju rõhku on.
Kui ikka üldse edasi ei lähe siis võib viga olla ka tuksis turbo kütte klapis, see on see klapp mis sul on kõrgsurve pumba küljes taga otsas kust läheb voolik sisselaskekolektori otsa ( rõhu tõustes annab lisakütet).
mine uuri http://foorum.turboclub.ee/, seal oli kunagi keegi siimu nimeline tegelane kes sama mootori omega peal täitsa mõistlikult liikuma pani, lisaks selle seal palju huvitavaid materjale kuidas turbo toimib jne.
Täitsa mittetöötav turbo tavaliselt annab endast tunda meeldiva suitsupilvega mis saadab autot sõites.
Keera turbo lõdvik lahti ja ürita 120km/h sisse saada, küll siis aru saad et turbo täitsa hästi puhub sul veel
Võid vaadata ega külma osa labad ümaraks pole muutund, lisaks vaata üle oma turbost tulevad lõdvikud, et kuskil leket poleks. Tore mõte on paigaldada turborõhu kell salongi, et jägida palju rõhku on.
Kui ikka üldse edasi ei lähe siis võib viga olla ka tuksis turbo kütte klapis, see on see klapp mis sul on kõrgsurve pumba küljes taga otsas kust läheb voolik sisselaskekolektori otsa ( rõhu tõustes annab lisakütet).
mine uuri http://foorum.turboclub.ee/, seal oli kunagi keegi siimu nimeline tegelane kes sama mootori omega peal täitsa mõistlikult liikuma pani, lisaks selle seal palju huvitavaid materjale kuidas turbo toimib jne.
Re: 2,3 tdi vaakumiskeem
Tere!
No olen siis nyyd vist jälile saanud milles asi aga pole kindel ja mul kysimus kas katkine turbo lõdvik võib olla põhjuseks mis asub enne sisselaske kollektorit ja radjaatori vahel(nt. saab lisaõhku)
Tönud
No olen siis nyyd vist jälile saanud milles asi aga pole kindel ja mul kysimus kas katkine turbo lõdvik võib olla põhjuseks mis asub enne sisselaske kollektorit ja radjaatori vahel(nt. saab lisaõhku)
Tönud
Re: 2,3 tdi vaakumiskeem
Veel yks kysimus kui auto mingiaeg seisab siis ei taha hösti köimaminna tuleb kyttus ette pumbata ma ise arvan et vigateks võib olla nt 1. et kytusetorud kõhualt on natsa mädad ja lasevad sisse lisaõhku kuigi ei lekki
2. et tal on kyttuse etteande pump mis asub eesotsas all vist töötab nukkvõllipealt on membraam läbi
3. et tagasilaskeklapp ei pea kinni ja laseb surve maha kuigi puhastasin ja isegi natsa pingutasin vedru(venitamisega)
Ja ega ta isegi kui sõidust tuled ja lased mingi aeg seisda siis on ka nagu minu jaoks tundub et tuleb natsa palju
kedrata või on see loomulik sellise olendi puhul.
Tänud
2. et tal on kyttuse etteande pump mis asub eesotsas all vist töötab nukkvõllipealt on membraam läbi
3. et tagasilaskeklapp ei pea kinni ja laseb surve maha kuigi puhastasin ja isegi natsa pingutasin vedru(venitamisega)
Ja ega ta isegi kui sõidust tuled ja lased mingi aeg seisda siis on ka nagu minu jaoks tundub et tuleb natsa palju
kedrata või on see loomulik sellise olendi puhul.
Tänud
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 138
- Liitunud: L Sept 17, 2011 11:28 am
- Asukoht: Türi
Re: 2,3 tdi vaakumiskeem
Võib olla, ka minul on see lõdvik katki läinud!wylly kirjutas:Tere!
No olen siis nyyd vist jälile saanud milles asi aga pole kindel ja mul kysimus kas katkine turbo lõdvik võib olla põhjuseks mis asub enne sisselaske kollektorit ja radjaatori vahel(nt. saab lisaõhku)
Tönud
Lisaks su pakutud variantidele on ette tulnud, et kütte toru mädaneb läbi paagi pealt siis kus nurga all paaki läheb...wylly kirjutas:Veel yks kysimus kui auto mingiaeg seisab siis ei taha hösti köimaminna tuleb kyttus ette pumbata ma ise arvan et vigateks võib olla nt 1. et kytusetorud kõhualt on natsa mädad ja lasevad sisse lisaõhku kuigi ei lekki
2. et tal on kyttuse etteande pump mis asub eesotsas all vist töötab nukkvõllipealt on membraam läbi
3. et tagasilaskeklapp ei pea kinni ja laseb surve maha kuigi puhastasin ja isegi natsa pingutasin vedru(venitamisega)
Ja ega ta isegi kui sõidust tuled ja lased mingi aeg seisda siis on ka nagu minu jaoks tundub et tuleb natsa palju
kedrata või on see loomulik sellise olendi puhul.
Tänud
Käivitamisel kotib muidugi väga palju ka küünlad, kui need kehvad või üldse ei tööta siis on käivitamisega raskusi. Külmal ajal ilma eelsüüteta vabatahtlikult tuld toruse ei võta
Re: 2,3 tdi vaakumiskeem
Tere!
Ja tänud Utiilikuningale tänu temale sain oma asjad korda tõesti oli turbo lõdvikus lekke mille vahetasin uuega ja aparaat lendab nagu linnuke kui aus olla pole se asjandud minu käes veel nii hästi ja jõukalt töötanud. Ka käivitamise sain tööle tõesti viga oli eelsüüte küünalte pistikus mida ma juba ammu kahtlesin nyyd võtsib selle pistiku vahelt ära ja panin juhtmed otse klemm liistuga kokku nuing asi ants. Auto töötab nagu uus Veelkord tänud Utiilikuningale
Ja tänud Utiilikuningale tänu temale sain oma asjad korda tõesti oli turbo lõdvikus lekke mille vahetasin uuega ja aparaat lendab nagu linnuke kui aus olla pole se asjandud minu käes veel nii hästi ja jõukalt töötanud. Ka käivitamise sain tööle tõesti viga oli eelsüüte küünalte pistikus mida ma juba ammu kahtlesin nyyd võtsib selle pistiku vahelt ära ja panin juhtmed otse klemm liistuga kokku nuing asi ants. Auto töötab nagu uus Veelkord tänud Utiilikuningale