Frontera nelivedu ja huvi masina vastu

Moderaatorid: Landy, Moderators

Niru
Mudder
Postitusi: 79
Liitunud: K Veebr 25, 2009 6:44 pm

Frontera nelivedu ja huvi masina vastu

Postitus Postitas Niru »

kuna raha on vähe jäi silma Frontera ja veel 2,2 diisel automaatiga- jube kooslus? offroadi pole plaanis, aga lumest võiks läbi minna kui vaja. Kuidas see masin muidu käitub ja koos püsib? Rääkige ka veoskeemist....on tal pidev nelivedu või ainult raskemates oludes lülitatav? Mingi rummulukkude jutt käib siin ja ma ei jaga sellest midagi. Eelistaks pidevat nelivedu mida oleks võimalik ka 1 silla peale välja lülitada ning aeglustit.
Kasutaja avatar
manal
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 184
Liitunud: N Juul 31, 2008 7:31 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Frontera nelivedu ja huvi masina vastu

Postitus Postitas manal »

2.2 jääb lahjaks. Tagavedu on põhiline, esivedu saab järgi lülitada, ka aeglusti on.
Niru
Mudder
Postitusi: 79
Liitunud: K Veebr 25, 2009 6:44 pm

Re: Frontera nelivedu ja huvi masina vastu

Postitus Postitas Niru »

aga teab keegi kas tal on pidev nelivedu? ma mõtlen kui on lumine lahti ajamata linn ,siis kas saab temaga sõita neliveoga ilma et mingid lukustused autot pooma hakkaksid?
Mul on Cherokee 4,0 automaat ja valikud on - tagavedu, pidev nelivedu (full time), keskdifri lukustusega nelivedu rasketeks oludeks ja lisaks veel aeglusti, all right, nii peabki üks õige asi olema.
Minu jaoks on oluline, et maastur omaks nelivedu millega saaks pidevalt sõita (talvel), nt Cherokeel on ka selline variant kus masin on tagaveoline ja nelivedu saab ajutiselt rasketeks oludeks sisse lülitada- tegemist on asjaga mida ei või kasutada püsivalt ja mis minu jaoks on meie talves igapäevaseks kasutamaks mõtetu, jah, sobib offroadiks aga mitte mulle. Kui fronteral on sama variant siis on see jura. Aga teab keegi asjast täpsemalt.
P.S. Kusjuures automaadiga Fronteral on lülitusel 2 asendit - High ja 4L. Ok, 4L on aeglusti, aga mida tähendab High? Tagavedu või nelivedu?
raba1
Off Roader Wannabe
Postitusi: 32
Liitunud: K Jaan 17, 2007 12:39 pm
Asukoht: Rapla

Re: Frontera nelivedu ja huvi masina vastu

Postitus Postitas raba1 »

Pidevat nelikvedu pole, keskdiferentsiaali pole. Talvel võid nelikvedu kasutada libeda või lumise teega küll pidevalt. Nelikvedu võid sisse ja välja lülitada igal kiirusel kuna Frontera B-l ei ole rummulukke. 4L on aeglusti ja 4H on tavaline ülekanne. Lisaks veel et 2.2 DTI ei ole sugugi nõrk mootor võib ju auto vedada kuni 2,8 t haagist ja uskuge sellega ei ole tal mingit probleemi. Muidugi on nõrk Frontera A 2,3Td mootor ja mitte nõrk vaid kulukas ja mittetöökindel 2,5 Td mootor.
grynno
Mudder
Postitusi: 50
Liitunud: T Jaan 13, 2004 1:25 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: Frontera nelivedu ja huvi masina vastu

Postitus Postitas grynno »

raba1 kirjutas:Nelikvedu võid sisse ja välja lülitada igal kiirusel kuna Frontera B-l ei ole rummulukke. 4L on aeglusti ja 4H on tavaline ülekanne.
Minu teada peaks Fronteral olema automaatsed rummulukud?
Või, et ma siis eksin...?

Aga teemasse: 2,2 Ecotec diislitel peab hoolega uurima/jälgima kuidas ja kus nendega varem sõidetud. Kui pikalt madala pöördega lastud siis suht kindel, et sisselaske kanalid tahma täis ja varem või hiljem tuleb ploki kaan maha võtta. Muide selle probleemi märgib ära ka TIS2000.
Nende mootorite üksprobleem on veel vaakumi kadu. Nii et pärast ostmist tasub kapoti ja kere all olevad vaakumvoolikud üle kontrollida või välja vahetada.
Niru kirjutas: P.S. Kusjuures automaadiga Fronteral on lülitusel 2 asendit - High ja 4L. Ok, 4L on aeglusti, aga mida tähendab High? Tagavedu või nelivedu?
"High" tähendab kiiret nelikvedu. Nelikveo enda lülimine toimib roolist paremal oleva lüliti abil.
manal kirjutas:2.2 jääb lahjaks.
Jah ega ta mingi "ralli autu" ei ole aga samas hea rahulik cruiser.
Idee on aga...
rainz
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 128
Liitunud: R Mär 26, 2010 4:57 pm
Asukoht: harjumaa

Re: Frontera nelivedu ja huvi masina vastu

Postitus Postitas rainz »

Niru kirjutas:kuna raha on vähe jäi silma Frontera ja veel 2,2 diisel automaatiga- jube kooslus? offroadi pole plaanis, aga lumest võiks läbi minna kui vaja. Kuidas see masin muidu käitub ja koos püsib? Rääkige ka veoskeemist....on tal pidev nelivedu või ainult raskemates oludes lülitatav? Mingi rummulukkude jutt käib siin ja ma ei jaga sellest midagi. Eelistaks pidevat nelivedu mida oleks võimalik ka 1 silla peale välja lülitada ning aeglustit.
Noh,kui kastiga midagi juhtub,siis siitpoolt maakera seda saada ei ole! ja remont on auto hinnaga!
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Re: Frontera nelivedu ja huvi masina vastu

Postitus Postitas urmas »

grynno kirjutas: "High" tähendab kiiret nelikvedu. Nelikveo enda lülimine toimib roolist paremal oleva lüliti abil.
Küsin üle:
Saan õigest aru, Frontera B 2,2TD A/T kastiga omab keskdifriga vahekasti?
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
sndr81
Mudder
Postitusi: 91
Liitunud: N Apr 07, 2011 12:39 pm
Asukoht: Harjumaa

Re: Frontera nelivedu ja huvi masina vastu

Postitus Postitas sndr81 »

urmas kirjutas:
grynno kirjutas: "High" tähendab kiiret nelikvedu. Nelikveo enda lülimine toimib roolist paremal oleva lüliti abil.
Küsin üle:
Saan õigest aru, Frontera B 2,2TD A/T kastiga omab keskdifriga vahekasti?
Ei sisalda ükski frontera keskdifrit ja rummulukud on ainult frontera A-l ja fontera B-st juttu viimases autolehes!
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Frontera nelivedu ja huvi masina vastu

Postitus Postitas TiitR »

Piloot
Off Roader Wannabe
Postitusi: 34
Liitunud: T Aug 16, 2011 10:34 pm

Re: Frontera nelivedu ja huvi masina vastu

Postitus Postitas Piloot »

Fronteral automaatsed rummulukud ja soovitaks valida lühike sport variant 2,0 selle osad üliodavad minek pole küll sportauto oma aga katus käib maha.omanud erinevaid 4x4 autosid ja arvestades sõlmede lihtsust osade saadavust on see parim valik kütusekulu madal.Vectra 2,0 on väga öko mootor mis peal koos külmkäivitustega üks ots ca 20 kilomeetrit saan kütusekuluks 10 liitrit sajale.Maanteel võtab hulka vähem.
VW Country
Runner 3,0
Wrangler 4,0
Runner 3,0
Frontera 2,0
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Frontera nelivedu ja huvi masina vastu

Postitus Postitas TiitR »

Piloot kirjutas:Fronteral automaatsed rummulukud ja soovitaks valida lühike sport variant 2,0 selle osad üliodavad minek pole küll sportauto oma aga katus käib maha.omanud erinevaid 4x4 autosid ja arvestades sõlmede lihtsust osade saadavust on see parim valik kütusekulu madal.Vectra 2,0 on väga öko mootor mis peal koos külmkäivitustega üks ots ca 20 kilomeetrit saan kütusekuluks 10 liitrit sajale.Maanteel võtab hulka vähem.
Loe korra oma tekst uuesti läbi ja ütle, kas ise said aru? :shock:
Piloot
Off Roader Wannabe
Postitusi: 34
Liitunud: T Aug 16, 2011 10:34 pm

Re: Frontera nelivedu ja huvi masina vastu

Postitus Postitas Piloot »

Täiesti arusaadav minu jaoks:).Mis sulle segaseks jäi.Rummulukud ees.Kütusekulu norm mul 20km ots sinna hulka arvesta külmkäivitus tulemus 10 sajale tagasillaga ,sooja mootoriga ikka vähem auto ei ole raske ju.Nelikvedu pole mõttet asfaldil panna talvel sain maksimum 11,5 koos nelikveo ja vana rehviga.Kusjuures viimasele aitab tõsiselt kaasa rehvide õige valik.Vanad rehvid olid veel sõidetavad(6mm ) siis peale rehvide vahetamist ei osanud algul sõita auto veeres kuidagi kergelt(uued 255/70 r16).Minu jaoks oli see rehvide kogemus esmane ei ole kunagi varem sellele erilist tähelepanu pööranud aga võta näpust.Mootor on vectra oma.Osad on odavad.Muidugi viimaste osas ei tasu alati romulasse suunduda kus küsitakse 2 korda rohkem kui uue eest.
Ahjaa frontera sport on arvel lahtisena kogu tagaosa võid maha katkuda kui vaja
Ehk siis nüüd selgemalt lahti seletatud.
VW Country
Runner 3,0
Wrangler 4,0
Runner 3,0
Frontera 2,0
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Frontera nelivedu ja huvi masina vastu

Postitus Postitas TiitR »

Piloot kirjutas:Täiesti arusaadav minu jaoks:).Mis sulle segaseks jäi.Rummulukud ees.Kütusekulu norm mul 20km ots sinna hulka arvesta külmkäivitus tulemus 10 sajale tagasillaga ,sooja mootoriga ikka vähem auto ei ole raske ju.Nelikvedu pole mõttet asfaldil panna talvel sain maksimum 11,5 koos nelikveo ja vana rehviga.Kusjuures viimasele aitab tõsiselt kaasa rehvide õige valik.Vanad rehvid olid veel sõidetavad(6mm ) siis peale rehvide vahetamist ei osanud algul sõita auto veeres kuidagi kergelt(uued 255/70 r16).Minu jaoks oli see rehvide kogemus esmane ei ole kunagi varem sellele erilist tähelepanu pööranud aga võta näpust.Mootor on vectra oma.Osad on odavad.Muidugi viimaste osas ei tasu alati romulasse suunduda kus küsitakse 2 korda rohkem kui uue eest.
Ahjaa frontera sport on arvel lahtisena kogu tagaosa võid maha katkuda kui vaja
Ehk siis nüüd selgemalt lahti seletatud.
Müstika! :mrgreen: ...ei, peale neljandat korda lugemist ja mõtteliste kirjavahemärkide lisamist oli täitsa loetav! :D
pemmu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 23
Liitunud: P Dets 12, 2010 4:36 pm
Asukoht: keila

Re: Frontera nelivedu ja huvi masina vastu

Postitus Postitas pemmu »

saan ma õigesti aru et kui autol keskdiffer puudub siis, autol on esidiffer pideval lukus ja veo saab otse käigukastist kui see sisselülitakse?
lisaks annavad need rummulukud seda et saab esisillas korraga mõlemad esirattad vedama panna?
või olen ma milleski valesti aru saanud?
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1286
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: Frontera nelivedu ja huvi masina vastu

Postitus Postitas honkomees »

pemmu kirjutas:saan ma õigesti aru et kui autol keskdiffer puudub siis, autol on esidiffer pideval lukus ja veo saab otse käigukastist kui see sisselülitakse?
lisaks annavad need rummulukud seda et saab esisillas korraga mõlemad esirattad vedama panna?
või olen ma milleski valesti aru saanud?
oeh ... kõigest ja valesti. katsu kusagilt algtõed selgeks saada ...
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Vasta

Mine “Opel”