1. leht 1-st

Frontera 2.3TD remont

Postitatud: R Veebr 18, 2011 12:11 pm
Postitas agent007
Tervist,

Sai kuu paar tagasi soetatud sellise mootoriga isend. Ise pole varem eriline diislimees olnud, kuid vist ei teinud eriti hea ostu. Igatahes, nüüd juba hilja halada ning peab härjalt sarvist haarama.

Tahaks mootorile veidi remonti teha, et tast ka asja saaks. Nimelt, mind just huvitab see, et kust alustada, mida kontrollida?

Sümptomid:
Käivitub suhteliselt halvasti.
Tühikäigul sinine suits.
Üle 2k rpm pole erilist muutust minekus. Eeldan, et turbo vist ka õhtal. (Veidi suhiseb, kui tuuritada kapott lahti.)
Küttekulu maanteel 10 - 13l/100km.

Surved lasin mõõta. 2potti 23bar ja 2 potti veidi alla 23bari. Pihustid pidid ka korras olemas.

Masin ise aastast 92.

Postitatud: R Veebr 25, 2011 12:21 pm
Postitas zahfer
Tere
Kõrgsurvepump, turbo, süütenurk, klapivahed. Lähim diislikeskus teeb selle töö ära. Turbo ja kõrgsurvepumba kapremondid jäävad sinna 2500.- eeku või 160 euri kanti. Tartus teaks kedagi soovitada.
8)

Postitatud: L Mär 05, 2011 1:02 pm
Postitas agent007
Käisin lasin pumba paika panna. Kattel-diislis, aega läks 1,5h ning 26EUR maksin. Pump sai küll paika, aga mingit erilist muutust ei olnud. Mootor teeb vähem häält küll, sest ennem olin pannud veel varajasemaks. Käivitub aga ikkagi suhteliselt halvasti. Pump sai 0.87mm enne ÜSSi paika. Isegi veidi varajasem kui manual ette näeb (0.85mm).

Turbo aga tundub küll, et läbi on. Kuidas kontrollida? Ehk jagad kontakti kes turbot remondib tartus. Sellel mootoril mingi suht pisike kompressor ka veel kas üldse tasub remontida seda või siis aretada Volvo 2.4L TD kompressor sinna peale. See variant sellepärast, et see saadaval.

Postitatud: P Mär 06, 2011 9:15 pm
Postitas visu
vaata üle turbo lõdvikud ja cooler ennem kui turbot maha hakkad võtma tee selgeks kus ja mis susiseb :wink:

Postitatud: P Mär 06, 2011 11:22 pm
Postitas agent007
Olgu vaatan üle, tänud.