1. leht 1-st

Mure

Postitatud: N Jaan 19, 2006 7:06 pm
Postitas grynno
Tere!
Täna hommikul sülitas õlivarda välja... õli muidugi veidi kah. Et kus probleem? Mootor kah nagu jätab vahele ja pole nagu erilist jõudu. Ja almatuurlauas põleb paremalpool mootori tuluke. Masin siis Frontera 2,4 ja aastaks 1992. Kas keegi oskab midagi õelda?

tänud ette!

Postitatud: N Jaan 19, 2006 7:20 pm
Postitas Landy
Äkki siis rõhk karteris?

Postitatud: N Jaan 19, 2006 7:29 pm
Postitas grynno
no jah ilmselt küll. Aga millest?
Kas karteri tuulutus? Et äkki ära külmunud?
Ja kus krt see asub?

Postitatud: R Jaan 20, 2006 12:45 am
Postitas granada
klapikambri kaane küljest suundub voolik sisselaskesse. Juhul , kui kondensaat sisse ära jäätus võib varda välja lüüa. Põlema jäänud "chek engine" tuli vihjab mingi anduri rikkele, kuigi 2,4i mootoril neid palju ei olegi. Lase autol "selftest" teha . St. diagnostikapesas kaks kontakti kokku ja süüde sisse , sama mootori pildiga tuli vilgutab sulle veakoodi.

Postitatud: R Jaan 20, 2006 3:33 pm
Postitas grynno
ok. õhutus sai puhtaks tehtud ja õlivarras püsib kah siiani pesas. Aga nüüd uus mure. Mootor ei tööta korralikult....Tõstab ise pöördeid ja seal samas sureb välja. Aeg-ajalt vilgutab "check engine" tuld. Ja summpast tilgub vett kohe vägevalt. Et jälle abi teretulnud...

Postitatud: R Jaan 20, 2006 5:38 pm
Postitas granada
Esimene mõte viitab vaakumi lekkele , st suudab saada kätte mõõtmata õhku. Esimene koht on õhufiltri ja sisselaske vaheline kummivoolik. Ega juhuslikult pragunenud ei ole.

Postitatud: E Sept 25, 2006 10:47 am
Postitas grynno
Infoks järeltulevatele põlvedele: viga lahenes kütusefiltri vahetusega mis oli lihtsalt kondentsi täis ja see loomulikult külmunud :D