Opel Monterey

Moderaatorid: Landy, Moderators

Ranno
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 122
Liitunud: E Aug 15, 2005 2:10 pm
Asukoht: Tallinn, Harjumaa

Opel Monterey

Postitus Postitas Ranno »

Sain just sellenimelise auto omanikuks Minuarust on see auto rohkem Isuzu Trooperi hübriid kui Frontera. Igatahes avastamist jätkub minulegi.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Siit leiad veidi materjali "vennasmudelite" kohta.
http://www.4x4offroad.ee/foorum/viewtop ... ight=tilka
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Ranno
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 122
Liitunud: E Aug 15, 2005 2:10 pm
Asukoht: Tallinn, Harjumaa

Postitus Postitas Ranno »

Kas keegi netist mingit manuali on sellele autole kohanud? Võiks linki jagada.
Ranno
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 122
Liitunud: E Aug 15, 2005 2:10 pm
Asukoht: Tallinn, Harjumaa

Postitus Postitas Ranno »

Kas keegi viitsib selgitada miks on Montereyl peal 2 akut.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1803
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Ranno kirjutas:Kas keegi viitsib selgitada miks on Montereyl peal 2 akut.
Minuteada on see põhjamaade versioon, millel kaks akut ja salongis lisasoojendus. Pajerol ja Patrol GR-il igatahes on nii.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

isakene kirjutas:Pajerol ja Patrol GR-il igatahes on nii.
Kuigi Patrol GR'i väga lähedalt ei tunne, siis julgeks ikkagi pakkuda, et 2 akut on vajalik 24 voldi saavutamiseks.
Suur hulk (vanemaid) patroleid ongi 24 voldi elektrisüsteemiga.
Minu LC80 aga näiteks on sellise huvitava lahendusega, et muidu on autol 12 voldi süsteem, aga käivitamise ajaks lülitatakse akud järjest - ehk siis starter töötab 24 voldiga. Pärast käivitust jälle pannakse paralleelseks tagasi. Võimalik, et GRil on sama asi.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Y60 Patroli pole 24V süsteemi, aga 2 akut on ikkagi.
Tegemist on siis optional equipmentiga, mida sai omal ajal tehasest peale tellida + kõik TD42 Patrolid, mis Venemaa tarvis tehti, olid kohe 2 akuga. Põhjuseks parem käivitus külma talveilmaga jne.
+372 5028488
Ranno
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 122
Liitunud: E Aug 15, 2005 2:10 pm
Asukoht: Tallinn, Harjumaa

Postitus Postitas Ranno »

Kas kellegil on tehnilist raamatut Monterey 1992 3,1td kohta?
ats
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 199
Liitunud: K Mär 05, 2003 8:47 am
Asukoht: Valga, Tartu

Postitus Postitas ats »

Ranno kirjutas:Kas kellegil on tehnilist raamatut Monterey 1992 3,1td kohta?
Kunagi kui tegutses Kadaka autoosade turg, müütas seal remondiraamatuid mees nimega DMITRI, Telefonid 55 82027 ja 6591820.
Helista julgesti ja küsi. Mina oma Bronco II le sain tema käest.

ATS :wink:
Ranno
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 122
Liitunud: E Aug 15, 2005 2:10 pm
Asukoht: Tallinn, Harjumaa

Autost Opel Monterey 3,1td intercooler 1992a

Postitus Postitas Ranno »

Räägin siis natuke enda autost Opel Monterey 3,1td intercooler.
Ega ma suurt ei oska võrrelda sest kunagi sai sõidetud Nivaga ja siis Volvo sõiduautodega. Opelist ei ole ma tegelikult sellelt autolt midagi leidnud, see vaid nimi kus tehases kokku on pandud. Kui oled lugenud nendest sarnastest autodest nagu Isuzu Trooper II ning Honda Passport siis ongi nii et mõned on kokku pandud saksas ja teised kuskil jaaapanis või ei tea kus veel. Monterey ikka saksas. Autost nii palju et ees on torsioonvedrustus ja taga on jäik talasild. Ees siis õõtshoovad nagu sõiduautol. Auto on ehitatud jäigale raamile nii et konstruktsioonilt on tugev. Tavatingimustes on tagavedu, s.t vahekastist on välja lülitatud esigardaani töö ja samas ei tööta siis ka esidiffer kuna rataste juures on automaatsed lukud, siis nii et rattad ei vea esidifrit kaasa. Linnas nagu sõiduauto ja sellest vist ka see väike kütusekulu. Linnas 11 maanteel 9 kuigi mootor on 3,1td. Peal on tal Isuzu mootor. Intercooler tähendab turbo jahutust. Kui remondihindadest rääkida siis oleneb ikka sellest ka kus remontimas käid või kust omale jupid tellid. Ascar ja Aave auto vahel on hind u 3x aga eks see oleneb ka kas on tehasevaruosa või mitteoriginaal, kuigi teinekord on kvaliteet sama või isegi mitteoriginaali kasuks. Samuti kaupleb Hallauto Isuzu varuosadega. Minu autos kohti endiselt 5 kuigi mõnel maasturil 7.
Turtle
Rookie
Postitusi: 1
Liitunud: N Sept 15, 2005 8:22 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Turtle »

See viimane jutt oli küll abiks.
Mis aasta auto sul on? Neil vist kuskil ´99 oli mingi mudelite vahetus.
Mul endal ka plaan selline osta. Ja ka TD.
Kas selle peetud aja jooksul mingeid vigu või nõrku kohti ka on juba ilmnenud?
Ranno
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 122
Liitunud: E Aug 15, 2005 2:10 pm
Asukoht: Tallinn, Harjumaa

Postitus Postitas Ranno »

Auto aasta on 1992. Mingeid suuri vigu pole leidnud. Tagaluugi küljes olev numbritulede alus oli nii ära roostetenud et tuled kukkusid aluseküljest ära. Tegin aluminiumist uue. Eks vanadusega seotud kulumis ja vanadusmärke ei saa ju vigadeks nimetada nii et igaüks peab ikka ise seda suhet tunnetama.
grynno
Mudder
Postitusi: 50
Liitunud: T Jaan 13, 2004 1:25 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: Autost Opel Monterey 3,1td intercooler 1992a

Postitus Postitas grynno »

Ranno kirjutas:Kui oled lugenud nendest sarnastest autodest nagu Isuzu Trooper II ning Honda Passport
Väike parandus: Honda Passport küll nüüd Montery "kloon" ei ole, pigem ikka Frontera :D
Idee on aga...
Ranno
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 122
Liitunud: E Aug 15, 2005 2:10 pm
Asukoht: Tallinn, Harjumaa

Postitus Postitas Ranno »

Vahepeal olen ka remondiga tegelenud ja varuosasid otsinud. Põhimõtteliselt on kõike võimalik eestist leida. Ka on paar kohta kus lammutatakse seda isendit. Põhilised kuludetailid, sarniirid, rooliotsad, filtrid on saada käsimüügis. Ka veovõlli ots maksis minu üllatuseks 5-6 saja vahel. Mootor on ju Isuzu järelikult on midagi ka Isuzu Trooperist. Opeliga ei ole ma veel ühtegi sarnast osa näinud. Ka Opeli märke ei olnud minu autol küljes, nii et puhas Isuzu. Mootoritegijad rääkisid et saada on ka pihustiotsad , pihustid kuid hea meelega nad lükkaksid sellise töö määramatusse tulevikku kuna enne pihustiteni jõudmist on tarvis enamik toitesüsteemi torudest lahti kiskuda. Samuti on saada venemaalt kapremondi osad mootorile. Seal pidi see auto päris levinud olema. Paljud ajavad silmad punni kui kuulevad et 3,1td ja ei olegi 6 silindriline. Samas on käik ühtlane, väänet jagub ja kui tarvis remonti teha siis on vähem silindreid. Auto vigade kohta ei oska ma palju rääkida kuna ma ei ole teda nii äärmuslikesse olukordadesse pannud et saada teada nõrgima lüli. See ei ole minu eesmärk. Minule tundub auto hea ja mugav ning ei ole mingeid mõtetusi leidnud.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Hulk küsimusi:
Oskab keegi automaatkasti kohta midagi head/halba kosta?
Mis on max. mõõt mis rehvidest sinna alla mahub panna?
31" ikka mahub?
Kuivõrd töökindel elektroonika pool on?
kas tagasillast mõnd lukku ka leida võib?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vasta

Mine “Opel”