Opel Monterey
Moderaatorid: Landy, Moderators
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 122
- Liitunud: E Aug 15, 2005 2:10 pm
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Opel Monterey
Sain just sellenimelise auto omanikuks Minuarust on see auto rohkem Isuzu Trooperi hübriid kui Frontera. Igatahes avastamist jätkub minulegi.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Siit leiad veidi materjali "vennasmudelite" kohta.
http://www.4x4offroad.ee/foorum/viewtop ... ight=tilka
http://www.4x4offroad.ee/foorum/viewtop ... ight=tilka
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kuigi Patrol GR'i väga lähedalt ei tunne, siis julgeks ikkagi pakkuda, et 2 akut on vajalik 24 voldi saavutamiseks.isakene kirjutas:Pajerol ja Patrol GR-il igatahes on nii.
Suur hulk (vanemaid) patroleid ongi 24 voldi elektrisüsteemiga.
Minu LC80 aga näiteks on sellise huvitava lahendusega, et muidu on autol 12 voldi süsteem, aga käivitamise ajaks lülitatakse akud järjest - ehk siis starter töötab 24 voldiga. Pärast käivitust jälle pannakse paralleelseks tagasi. Võimalik, et GRil on sama asi.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 122
- Liitunud: E Aug 15, 2005 2:10 pm
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autost Opel Monterey 3,1td intercooler 1992a
Räägin siis natuke enda autost Opel Monterey 3,1td intercooler.
Ega ma suurt ei oska võrrelda sest kunagi sai sõidetud Nivaga ja siis Volvo sõiduautodega. Opelist ei ole ma tegelikult sellelt autolt midagi leidnud, see vaid nimi kus tehases kokku on pandud. Kui oled lugenud nendest sarnastest autodest nagu Isuzu Trooper II ning Honda Passport siis ongi nii et mõned on kokku pandud saksas ja teised kuskil jaaapanis või ei tea kus veel. Monterey ikka saksas. Autost nii palju et ees on torsioonvedrustus ja taga on jäik talasild. Ees siis õõtshoovad nagu sõiduautol. Auto on ehitatud jäigale raamile nii et konstruktsioonilt on tugev. Tavatingimustes on tagavedu, s.t vahekastist on välja lülitatud esigardaani töö ja samas ei tööta siis ka esidiffer kuna rataste juures on automaatsed lukud, siis nii et rattad ei vea esidifrit kaasa. Linnas nagu sõiduauto ja sellest vist ka see väike kütusekulu. Linnas 11 maanteel 9 kuigi mootor on 3,1td. Peal on tal Isuzu mootor. Intercooler tähendab turbo jahutust. Kui remondihindadest rääkida siis oleneb ikka sellest ka kus remontimas käid või kust omale jupid tellid. Ascar ja Aave auto vahel on hind u 3x aga eks see oleneb ka kas on tehasevaruosa või mitteoriginaal, kuigi teinekord on kvaliteet sama või isegi mitteoriginaali kasuks. Samuti kaupleb Hallauto Isuzu varuosadega. Minu autos kohti endiselt 5 kuigi mõnel maasturil 7.
Ega ma suurt ei oska võrrelda sest kunagi sai sõidetud Nivaga ja siis Volvo sõiduautodega. Opelist ei ole ma tegelikult sellelt autolt midagi leidnud, see vaid nimi kus tehases kokku on pandud. Kui oled lugenud nendest sarnastest autodest nagu Isuzu Trooper II ning Honda Passport siis ongi nii et mõned on kokku pandud saksas ja teised kuskil jaaapanis või ei tea kus veel. Monterey ikka saksas. Autost nii palju et ees on torsioonvedrustus ja taga on jäik talasild. Ees siis õõtshoovad nagu sõiduautol. Auto on ehitatud jäigale raamile nii et konstruktsioonilt on tugev. Tavatingimustes on tagavedu, s.t vahekastist on välja lülitatud esigardaani töö ja samas ei tööta siis ka esidiffer kuna rataste juures on automaatsed lukud, siis nii et rattad ei vea esidifrit kaasa. Linnas nagu sõiduauto ja sellest vist ka see väike kütusekulu. Linnas 11 maanteel 9 kuigi mootor on 3,1td. Peal on tal Isuzu mootor. Intercooler tähendab turbo jahutust. Kui remondihindadest rääkida siis oleneb ikka sellest ka kus remontimas käid või kust omale jupid tellid. Ascar ja Aave auto vahel on hind u 3x aga eks see oleneb ka kas on tehasevaruosa või mitteoriginaal, kuigi teinekord on kvaliteet sama või isegi mitteoriginaali kasuks. Samuti kaupleb Hallauto Isuzu varuosadega. Minu autos kohti endiselt 5 kuigi mõnel maasturil 7.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 122
- Liitunud: E Aug 15, 2005 2:10 pm
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Auto aasta on 1992. Mingeid suuri vigu pole leidnud. Tagaluugi küljes olev numbritulede alus oli nii ära roostetenud et tuled kukkusid aluseküljest ära. Tegin aluminiumist uue. Eks vanadusega seotud kulumis ja vanadusmärke ei saa ju vigadeks nimetada nii et igaüks peab ikka ise seda suhet tunnetama.
Re: Autost Opel Monterey 3,1td intercooler 1992a
Väike parandus: Honda Passport küll nüüd Montery "kloon" ei ole, pigem ikka FronteraRanno kirjutas:Kui oled lugenud nendest sarnastest autodest nagu Isuzu Trooper II ning Honda Passport
Idee on aga...
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 122
- Liitunud: E Aug 15, 2005 2:10 pm
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Vahepeal olen ka remondiga tegelenud ja varuosasid otsinud. Põhimõtteliselt on kõike võimalik eestist leida. Ka on paar kohta kus lammutatakse seda isendit. Põhilised kuludetailid, sarniirid, rooliotsad, filtrid on saada käsimüügis. Ka veovõlli ots maksis minu üllatuseks 5-6 saja vahel. Mootor on ju Isuzu järelikult on midagi ka Isuzu Trooperist. Opeliga ei ole ma veel ühtegi sarnast osa näinud. Ka Opeli märke ei olnud minu autol küljes, nii et puhas Isuzu. Mootoritegijad rääkisid et saada on ka pihustiotsad , pihustid kuid hea meelega nad lükkaksid sellise töö määramatusse tulevikku kuna enne pihustiteni jõudmist on tarvis enamik toitesüsteemi torudest lahti kiskuda. Samuti on saada venemaalt kapremondi osad mootorile. Seal pidi see auto päris levinud olema. Paljud ajavad silmad punni kui kuulevad et 3,1td ja ei olegi 6 silindriline. Samas on käik ühtlane, väänet jagub ja kui tarvis remonti teha siis on vähem silindreid. Auto vigade kohta ei oska ma palju rääkida kuna ma ei ole teda nii äärmuslikesse olukordadesse pannud et saada teada nõrgima lüli. See ei ole minu eesmärk. Minule tundub auto hea ja mugav ning ei ole mingeid mõtetusi leidnud.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Hulk küsimusi:
Oskab keegi automaatkasti kohta midagi head/halba kosta?
Mis on max. mõõt mis rehvidest sinna alla mahub panna?
31" ikka mahub?
Kuivõrd töökindel elektroonika pool on?
kas tagasillast mõnd lukku ka leida võib?
Oskab keegi automaatkasti kohta midagi head/halba kosta?
Mis on max. mõõt mis rehvidest sinna alla mahub panna?
31" ikka mahub?
Kuivõrd töökindel elektroonika pool on?
kas tagasillast mõnd lukku ka leida võib?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi