Landy kirjutas:Tundmatusse kraavi (veekogusse) "täie pasaga" sisse sõitmine on kindlasti see õige moodus... proovimiseks. No aga mida mina ka off-roadist tean.
Õige tehnika sellise kraavi ületamiseks oleks nina tõstmine vintsiga, kui teisel pool kallst mõni vähegi arvestav puu on. Kui tõstetnurka ei õnnestu puu kauguse või sobiva ankruounkti puudusel tekitada, siis ettevaatusabinõuna horisontaalselt läbi ploki.
Samas oli videolt näha ka vaskul kraavist möödumiseks veid paslikumat kõrgemat maastiku.
Oleks ta täie pasaga sisse lennenud oleks kraavist tunduvalt rohkem vett eraldunud ning ilmselt oleks ka auto sügavamale jõudnud.
Minu silmad nägid, et tross oli teiselpool kallast. Kui nüüd kõlareid ka natuke kõvemaks kruttida, siis on aru saada, et tekkis ootamatu tõrge vintsi töös, mistõttu puudus võimalus kraav kavatsuste kohaselt läbida. Aga ega täpselt ei tea ka, ise kohapeal ei viibinud.
Jään kevadet ja vee soojenemist ootama, äkki suudan ka sinu õpetussõnadest midagi tarka kõrva taha panna.
Mõlema auto vintsidel lõpetasid odavad raadiopuldid koostöö.
Sel korral kahjuks ländyga nõus. Hoog näib liiga suur ja oht trossist üle sõita. Milleks hüpata nina põhja või vastaskaldasse kinni kui saab üle meelitada? Kiirem ja valutum nii enda kui massina tervisele.
Teil seal aga ammu "tuttav" kraav ja filmitud just funi saamiseks. Jõudu!
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
poiss kirjutas:Sel korral kahjuks ländyga nõus. Hoog näib liiga suur ja oht trossist üle sõita. Milleks hüpata nina põhja või vastaskaldasse kinni kui saab üle meelitada? Kiirem ja valutum nii enda kui massina tervisele.
Teil seal aga ammu "tuttav" kraav ja filmitud just funi saamiseks. Jõudu!
vintsitrossi otsas oli mehitatud vedu, et ei juhtuks seda mida mainisid...
poiss kirjutas:Sel korral kahjuks ländyga nõus. Hoog näib liiga suur ja oht trossist üle sõita. Milleks hüpata nina põhja või vastaskaldasse kinni kui saab üle meelitada? Kiirem ja valutum nii enda kui massina tervisele.
Teil seal aga ammu "tuttav" kraav ja filmitud just funi saamiseks. Jõudu!
Mis suur hoog ? Sellisel juhul pane sigullile vints ette ja vea ennast igaltpoolt üle.
Jeep GrandCherokee 2011 overland
Jeep GrandCherokee 285/75R16 Special track, 12000lbs vints.
Dodge RAM
F15
Mida võimsam Jeep, seda kaugemale on Patrolit vaja !
poiss kirjutas:Sel korral kahjuks ländyga nõus. Hoog näib liiga suur ja oht trossist üle sõita. Milleks hüpata nina põhja või vastaskaldasse kinni kui saab üle meelitada? Kiirem ja valutum nii enda kui massina tervisele.
Teil seal aga ammu "tuttav" kraav ja filmitud just funi saamiseks. Jõudu!
Mis suur hoog ? Sellisel juhul pane sigullile vints ette ja vea ennast igaltpoolt üle.
Jeep GrandCherokee 2011 overland
Jeep GrandCherokee 285/75R16 Special track, 12000lbs vints.
Dodge RAM
F15
Mida võimsam Jeep, seda kaugemale on Patrolit vaja !
AndreTGO kirjutas:Ländy võiks oma pardist õppevideo teha, kuidas käib siis korrektne veeületus.
Kohe näha ju, et polnud plaanis sellest veekogust 100% kindlusega läbi kihutada. See pigem ikka selline "proovimine".
Jutt jumalast õige et polnud plaanis läbi saada lihtsalt proovisime kas saame üle aga ei saanud seekord üle
... no kohapeal küll eriti ei paistnud, et ´polnudki plaanis läbi saada´ !?
Lugedes mida siin kirjutatakse ja vaadates võtteid, siis ma ei imesta üldse, et Urvo oma tagaveolise cheroga võitis sõidu jne.
Igaljuhul edu tagatulede näitamisel!
Kui nüüd liiga külmaks ei lähe(jäälõhkuja tarmoks ei hakka) Siis on plaan mingi aeg selle kraaviga veel jõudu proovida, vints sai uue puldi, ja väheke paremad ühendused juhtmed ja eest tuletagand ikka kaugele kaugele ära, eks anname märku kui minek, hullud kes põdema ei löö võtame kaasa...
donalds kirjutas:Kui nüüd liiga külmaks ei lähe(jäälõhkuja tarmoks ei hakka) Siis on plaan mingi aeg selle kraaviga veel jõudu proovida, vints sai uue puldi, ja väheke paremad ühendused juhtmed ja eest tuletagand ikka kaugele kaugele ära, eks anname märku kui minek, hullud kes põdema ei löö võtame kaasa...
Selle Tarmo koha pealt on olemas ka jäälõhkumise õppevideot samas kraavis.
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
donalds kirjutas:Kui nüüd liiga külmaks ei lähe(jäälõhkuja tarmoks ei hakka) Siis on plaan mingi aeg selle kraaviga veel jõudu proovida, vints sai uue puldi, ja väheke paremad ühendused juhtmed ja eest tuletagand ikka kaugele kaugele ära, eks anname märku kui minek, hullud kes põdema ei löö võtame kaasa...
Selle Tarmo koha pealt on olemas ka jäälõhkumise õppevideot samas kraavis.
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.
Praks1 kirjutas:Lugedes mida siin kirjutatakse ja vaadates võtteid, siis ma ei imesta üldse, et Urvo oma tagaveolise cheroga võitis sõidu jne.
Igaljuhul edu tagatulede näitamisel!
No ´vanakesed´ loevad ju ainult ´noorte´ komme ning ei vaevu ise oma ´jalajälgi´ jagama!?
Tegelt ka, sundust pole ning võib ja ka need nn. ´noorte kirjavääratused´ tähelepanuta jätta