Kawasaki brute force 650 külmalt käivitusega probleem
Moderaatorid: jr, hulkur, Moderators
Kawasaki brute force 650 külmalt käivitusega probleem
Tere,
Olen värske ATV omanik. ATV on 2007 aasta Kawasaki Brute Force 650. Läbisõit peaks olema umbes 2900 miili. Tegin esialgu kõik õlivahetused ära (sillad + mootor).
Panin hetkel tähele, et hommikul ei taha starerist üldse käima minna. Kerid ja kerid ja ei lähe. Siis proovin tõmmata käsistarterit ja hopsti kohe läheb ilusti käima. ATV on tavaliselt puhanud umbes 24 tundi järgmise käivituseni. Soojalt käivitusega hetkel probleemi pole olnud, starterist läheb ilusti käima.
On kellelgi kogemusi ja oskab keegi palun nõu anda, kuidas võiks edasi käituda? Tahaks, et tehnika oleks ikka korras.
Ettetänades !
Olen värske ATV omanik. ATV on 2007 aasta Kawasaki Brute Force 650. Läbisõit peaks olema umbes 2900 miili. Tegin esialgu kõik õlivahetused ära (sillad + mootor).
Panin hetkel tähele, et hommikul ei taha starerist üldse käima minna. Kerid ja kerid ja ei lähe. Siis proovin tõmmata käsistarterit ja hopsti kohe läheb ilusti käima. ATV on tavaliselt puhanud umbes 24 tundi järgmise käivituseni. Soojalt käivitusega hetkel probleemi pole olnud, starterist läheb ilusti käima.
On kellelgi kogemusi ja oskab keegi palun nõu anda, kuidas võiks edasi käituda? Tahaks, et tehnika oleks ikka korras.
Ettetänades !
Re: Kawasaki brute force 650 külmalt käivitusega probleem
aku nõrgaks ei jää? Proovi lisavooluga turgutada (autoaku paralleelselt lisaks).
Re: Kawasaki brute force 650 külmalt käivitusega probleem
Aga kerib ju normaalselt, ei "mälu" nii nagu autol tühja akuga. Jaa kerib suhteliselt pikalt.
Re: Kawasaki brute force 650 külmalt käivitusega probleem
endal sama jama, mõtlesin, et äkki ei saa kütust kätte normaalselt külmalt vms. aga mingit manuaalset küttepumpa tal vist ka ei ole? või oled oma probleemile mingi lahenduse juba leidnud, siis võiksid jagada.
Re: Kawasaki brute force 650 külmalt käivitusega probleem
Kas külmat käivitades toore tõmbad peale?
Re: Kawasaki brute force 650 külmalt käivitusega probleem
Mafik
Mis ATV sul on ja mis aasta? Ma ei ole enda probleemile veel lahenduse leidnud. ATV foorumis soovitati uus aku osta jne, ostsin nüüd YUASA aku ja kerib ikka samat moodi kui vana exide, no natukene paremini, aga mitte nii nagu ma arvasin. Selline tunne nagu küte vajub ära, kuid tegelikult ta peaks seal ju vaakumiga kinni olema. Selline asi mis mul oli soojade ilmadega, et seisis ja käima ei läinud. Nüüd eile oli käivitasin jälle ja oli umbes 2 või 3 nädalat seisnud, alguses kerisin pikalt kaks korda ja ei midagi. Siis tegin ühe suitsu proovisin jälle ja siis läks pmst kohe käima. Soojenes umbes 10min, enne ei saanud sõitma minna. Äkki oled Sina juba oma probleemile lahenduse leidnud? Kui jah siis kuulan hea meelga ära.
Hans
Tõmban ikka toore peale, muidu ei oleks üldse vist käima läinud....
Mis ATV sul on ja mis aasta? Ma ei ole enda probleemile veel lahenduse leidnud. ATV foorumis soovitati uus aku osta jne, ostsin nüüd YUASA aku ja kerib ikka samat moodi kui vana exide, no natukene paremini, aga mitte nii nagu ma arvasin. Selline tunne nagu küte vajub ära, kuid tegelikult ta peaks seal ju vaakumiga kinni olema. Selline asi mis mul oli soojade ilmadega, et seisis ja käima ei läinud. Nüüd eile oli käivitasin jälle ja oli umbes 2 või 3 nädalat seisnud, alguses kerisin pikalt kaks korda ja ei midagi. Siis tegin ühe suitsu proovisin jälle ja siis läks pmst kohe käima. Soojenes umbes 10min, enne ei saanud sõitma minna. Äkki oled Sina juba oma probleemile lahenduse leidnud? Kui jah siis kuulan hea meelga ära.
Hans
Tõmban ikka toore peale, muidu ei oleks üldse vist käima läinud....
Re: Kawasaki brute force 650 külmalt käivitusega probleem
Klapivahesid on kontrollitud?
Re: Kawasaki brute force 650 külmalt käivitusega probleem
Ei ole kontrollinud klapivahesid. Töömees ütles, et mõõtsid kompressiooni ja see oli 4-5 ja et järelikult klapidega midagi ei tohiks olla. Ma nüüd ei ole nii pädev kas vastab tõele? Kui kui kompressiooon korras siis klapid ikka tasub vaadata?
Nüüd on karpasid puhastatud ja reguleeritud ja hetkel käib katsetamine (ise kodus katsetan), ehk lasen seista ja proovin käivitada. Kui seisab päev kuni 2 siis läheb külmana kohe käima, kuid vahel juhtub ka nii, et ei lähe käima vaid tuleb kerida ligikaudu 5 sekundit. Lasin panna ka uued iriidium küünlad. Peale karpade puhastamist ja reguleerimist kokkuvõttes läks natukene paremaks, kuumana mootor töötab stabiilsemalt ja ühtlasemalt.
Proovisin üks päev keerata ühe küünla välja ja see oli must. HUvitav, rikkas segu tuleb siis peale, kuid alles reguleeriti. VÕi siis on sellest, et viimasel ajal olen tihti külmalt käivitanud, kuid tegelikult olen alati mootori kuumaks lasnud peale käivitamist.
Nüüd on karpasid puhastatud ja reguleeritud ja hetkel käib katsetamine (ise kodus katsetan), ehk lasen seista ja proovin käivitada. Kui seisab päev kuni 2 siis läheb külmana kohe käima, kuid vahel juhtub ka nii, et ei lähe käima vaid tuleb kerida ligikaudu 5 sekundit. Lasin panna ka uued iriidium küünlad. Peale karpade puhastamist ja reguleerimist kokkuvõttes läks natukene paremaks, kuumana mootor töötab stabiilsemalt ja ühtlasemalt.
Proovisin üks päev keerata ühe küünla välja ja see oli must. HUvitav, rikkas segu tuleb siis peale, kuid alles reguleeriti. VÕi siis on sellest, et viimasel ajal olen tihti külmalt käivitanud, kuid tegelikult olen alati mootori kuumaks lasnud peale käivitamist.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2439
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Kawasaki brute force 650 külmalt käivitusega probleem
5 bar ei ole korras ... Kas küünal on "rasvane" must?Hydroid kirjutas:Ei ole kontrollinud klapivahesid. Töömees ütles, et mõõtsid kompressiooni ja see oli 4-5 ja et järelikult klapidega midagi ei tohiks olla. Ma nüüd ei ole nii pädev kas vastab tõele? Kui kui kompressiooon korras siis klapid ikka tasub vaadata?
...
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Kawasaki brute force 650 külmalt käivitusega probleem
Mehed ütlesid, et dekompressoriga on 4-5 täiesti OK.
Ta oli lihtsalt must, lisan ka ühe pildi sellest:
http://www.upload.ee/files/4569022/IMG_ ... 8.jpg.html
Ta oli lihtsalt must, lisan ka ühe pildi sellest:
http://www.upload.ee/files/4569022/IMG_ ... 8.jpg.html
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Kawasaki brute force 650 külmalt käivitusega probleem
Segu on sul küll jube rikas, kui see just kohapeal käinud mootori küünal pole.
See pole küll atv, oli mingi väike hiinakas, oli selline mure, et starterist käima ei lähe, aga jalaga või lükates läks. Mõõtsin surve ära, surve oli 3 või 4, ei mäleta täpselt. Et äkki sul probleem selle dekompressoriga, ma ise ei ole kunagi kokku puutunud, aga äkki tasuks uurida sealt midagi? Kiire otsing netist, andis, et kui mingi tiks on ka mootoris, siis dekompressor võib hakata saba andma. Ma netist uuriks selle dekompressori kohta... See näit võib hea olla dekompressoriga, aga kui kõrgem ei olegi, siis juhtubki taoline asi, ja siis soojast peast lähebki sp. käima, et asi on natuke tihedam.
Ehk annab mingit mõtet vms.
Terv. Villu
See pole küll atv, oli mingi väike hiinakas, oli selline mure, et starterist käima ei lähe, aga jalaga või lükates läks. Mõõtsin surve ära, surve oli 3 või 4, ei mäleta täpselt. Et äkki sul probleem selle dekompressoriga, ma ise ei ole kunagi kokku puutunud, aga äkki tasuks uurida sealt midagi? Kiire otsing netist, andis, et kui mingi tiks on ka mootoris, siis dekompressor võib hakata saba andma. Ma netist uuriks selle dekompressori kohta... See näit võib hea olla dekompressoriga, aga kui kõrgem ei olegi, siis juhtubki taoline asi, ja siis soojast peast lähebki sp. käima, et asi on natuke tihedam.
Ehk annab mingit mõtet vms.
Terv. Villu
Re: Kawasaki brute force 650 külmalt käivitusega probleem
2,5-4,5bar @ 380rpm on normaalne.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2439
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Kawasaki brute force 650 külmalt käivitusega probleem
Kui see on silindris mõõdetud rõhk survetakti lõpus täiskompressiooniga, siis seda ju polegi.Kalill kirjutas:2,5-4,5bar @ 380rpm on normaalne.
Surve mõõtmisel dekoga pole mõtet, see ei näita midagi.
Jube rikkalt käib see pada. Õhku ikka saab?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Kawasaki brute force 650 külmalt käivitusega probleem
mul oli rollul sama jama. Uus kolb koos rõngastega ja käivitub igast asendist iga ilmaga.