Tähtsa valiku ees
Moderaatorid: jr, hulkur, Moderators
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Tähtsa valiku ees
Sõbral mure ja tahab endale head ATV'd. Sai siis netis ringi vaadatud ja leidsime, et head variandid oleks Kawasaki 750 Brute Force, Yamaha Grizzly 700Fi ja Polaris 800twin EFI.
Kawasaki juures pani mõtlema eelkõige see, et pole sissepritsega. On see palju halvem?(Joelil peaks midagi sellist ju olema??
Yamaha tundus kõige normaalsem variant(roolivõim jne)
Samas Polarisel pole ka midagi viga. Sooviks, et keegi viitsiks eraldi välja tuua nende veoskeemide erinevused(diffrilukud, täissild/sõltumatu) Veel huvitaks sõiduomadused, ehk millega kõige lihtsam oleks sõita, kuna sõbral puuduvad erilised sõidukogemused. Kuidas uue ATV ostul ARKis registreerimisega on, et oleks street legal?(lisakulutsed jms)
Ehk avaldage arvamust 3 ülal mainitud masina kohta
Urvo
Kawasaki juures pani mõtlema eelkõige see, et pole sissepritsega. On see palju halvem?(Joelil peaks midagi sellist ju olema??
Yamaha tundus kõige normaalsem variant(roolivõim jne)
Samas Polarisel pole ka midagi viga. Sooviks, et keegi viitsiks eraldi välja tuua nende veoskeemide erinevused(diffrilukud, täissild/sõltumatu) Veel huvitaks sõiduomadused, ehk millega kõige lihtsam oleks sõita, kuna sõbral puuduvad erilised sõidukogemused. Kuidas uue ATV ostul ARKis registreerimisega on, et oleks street legal?(lisakulutsed jms)
Ehk avaldage arvamust 3 ülal mainitud masina kohta
Urvo
kawaga külma ilmaga ja külmaga jändamist rohkem,sest et on karpaga ja kütust võtab ka rohkem,ega polaris ka kütuse kulu juures alla ei jää!
kawal esimene difriluku pead näpuga sees hoida(trossiga)yamahal el lukk ees(normaalne)polarisel visco lukk!
Polaris kõige raskem,kõige võimsam,yamahal uue ehitusega õõtsad,sama efekt nagu olex reduktor sild,polarisel see hea et lenksu peal on tuli,öösel metsas väga suur pluss,aga sellest valikust võtax ikkagi yamaha!
Kui raha rohkem ja võimast pilli tahab siis võtax bombardieri,kuigi raam on tal suht lahja,aga mootori pärast võib seda raami mõnikord keevitada ka ju
Hinna ja kvaliteedi suhtes on ikkagi suzu kõige parem minu arust
Mille jaox atvd vaja on?
kawal esimene difriluku pead näpuga sees hoida(trossiga)yamahal el lukk ees(normaalne)polarisel visco lukk!
Polaris kõige raskem,kõige võimsam,yamahal uue ehitusega õõtsad,sama efekt nagu olex reduktor sild,polarisel see hea et lenksu peal on tuli,öösel metsas väga suur pluss,aga sellest valikust võtax ikkagi yamaha!
Kui raha rohkem ja võimast pilli tahab siis võtax bombardieri,kuigi raam on tal suht lahja,aga mootori pärast võib seda raami mõnikord keevitada ka ju
Hinna ja kvaliteedi suhtes on ikkagi suzu kõige parem minu arust
Mille jaox atvd vaja on?
56157755
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Vaja läheks teda esialgu niisama safaril ja kalal käimiseks ning võistlustel pealtvaatamiseks. Hiljem ka võistlustel osalemiseks - orienteerumistel eelkõige.
Rohkem raha ei tahaks välja käia, seega Bombardier jääb ära.
Kuna Yamahal mingid soodukad ka hetkel siis suure tõenäosusega tuleb seda teed minna.
Tänud Kalale!
Rohkem raha ei tahaks välja käia, seega Bombardier jääb ära.
Kuna Yamahal mingid soodukad ka hetkel siis suure tõenäosusega tuleb seda teed minna.
Tänud Kalale!
Sissepritse annab sama kubatuuri juures ca 1/3 kütuse säästu. Lisaks parem käivitumine talvel. Grizzlyt ostes tasub uurida ega alet ainult vanale karpaga mudelile ei anta, mis ka veel paralleelselt müügis. Kawasaki eelis on V-twin mootor, mis vähe jõulisem ja äkilisem kui ühesilindrilised. Sõidumugavus ja juhitavus on minu arust Yamahal ja Suzukil parem. Suzuki on japsidest kõige pehmema vedrustusega. Kui hind on määrav, siis Suzuki on ca 15% odavam. Vaheraha eest saab vintsi ja pantserid ka külge. Kui see suur raha pole, siis soovitaks Yamahat just roolivõimu pärast. Seda mitte sellepärast, et kergem keerata oleks, vaid roolivõim toimib ka rooliamordina, mis on ohutuse pärast oluline. Endal on olnud mitu korda seis, kus suurel kiirusel auku sõites tahab lenksu käest rebida.
Street legaliks registreerimisel on vaja paigaldada suunatuled (teeb reeglina müüja) ja koos registreerimisega maksab ca 4000. Siis on vaja veel liikluskindlustust ca 500 EEK/aasta.
Street legaliks registreerimisel on vaja paigaldada suunatuled (teeb reeglina müüja) ja koos registreerimisega maksab ca 4000. Siis on vaja veel liikluskindlustust ca 500 EEK/aasta.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 122
- Liitunud: E Aug 15, 2005 2:10 pm
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Ma ostma ei hakka aga kas keegi teab mis lube neil nõutakse. Minuteada saab arvele võtta väiketraktori registrisse mis eeldab kiirusepiirangut ja riigimaanteel liiklemise keeldu ning eeldab B kategooria lube.
Teine variant on võtta arvele kui mootorsõiduk ja eeldab A kategooria lube. Kas ma olen asjast õigesti aru saanud?
Teine variant on võtta arvele kui mootorsõiduk ja eeldab A kategooria lube. Kas ma olen asjast õigesti aru saanud?
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Mitte päris, traktori piirangute kohta ei oska kaasa rääkida aga arvele saab:Ranno kirjutas:Ma ostma ei hakka aga kas keegi teab mis lube neil nõutakse. Minuteada saab arvele võtta väiketraktori registrisse mis eeldab kiirusepiirangut ja riigimaanteel liiklemise keeldu ning eeldab B kategooria lube.
Teine variant on võtta arvele kui mootorsõiduk ja eeldab A kategooria lube. Kas ma olen asjast õigesti aru saanud?
1. väiketraktor - vastava kaalukategooria luba (ehk siis min. B), tohib teedel liigelda nagu iga teine traktor
2. mootorratas - A-kat luba, B ei kõlba, liiklemine vastavalt mootorrattale.
3. ratasmaastikusõiduk - B-kat luba, avalikel teedel sõita ei tohi v.a. sildade ületamine, teede ületamine ja eriolukord, nõutud pole suunatulede paigaldamine, liikluskindlustus ega ülevaatus. kiiruse piirang 50 km/h
Parandagu mind keegi kui midagi valesti... minu oma on ratasmaastikusõiduk...
Sõidab mees, mitte masin. Metsas on 400-500cc täiesti piisav.erik kirjutas:Varsti ei julge enam viiesajasega metsa minna, kuna seitsmesajased ahistavad.
Iseasi kuidas seda oma egole selgeks teha, et tegelt pole ju väga vaja tagarattas kõvatada ja trassil 100+ kihutada.
Aga kuidas see oligi: cuz we can
Mitte päris, traktori piirangute kohta ei oska kaasa rääkida aga arvele saab:
1. väiketraktor - vastava kaalukategooria luba (ehk siis min. B), tohib teedel liigelda nagu iga teine traktor
2. mootorratas - A-kat luba, B ei kõlba, liiklemine vastavalt mootorrattale.
3. ratasmaastikusõiduk - B-kat luba, avalikel teedel sõita ei tohi v.a. sildade ületamine, teede ületamine ja eriolukord, nõutud pole suunatulede paigaldamine, liikluskindlustus ega ülevaatus. kiiruse piirang 50 km/h
Parandagu mind keegi kui midagi valesti... minu oma on ratasmaastikusõiduk...[/quote]
Selle esimese variandi puhul kehtib samuti kiiruspiirang 50km/h
1. väiketraktor - vastava kaalukategooria luba (ehk siis min. B), tohib teedel liigelda nagu iga teine traktor
2. mootorratas - A-kat luba, B ei kõlba, liiklemine vastavalt mootorrattale.
3. ratasmaastikusõiduk - B-kat luba, avalikel teedel sõita ei tohi v.a. sildade ületamine, teede ületamine ja eriolukord, nõutud pole suunatulede paigaldamine, liikluskindlustus ega ülevaatus. kiiruse piirang 50 km/h
Parandagu mind keegi kui midagi valesti... minu oma on ratasmaastikusõiduk...[/quote]
Selle esimese variandi puhul kehtib samuti kiiruspiirang 50km/h
Võistelnud 2004a alates, vahelduva eduga, nüüd Snegurocka.
ATV-ga olen isegi võitnud mõned sõidud
http://www.mehaanikud.ee
Boilerite puhastamine, karjäärimasinate hooldus+tööjõu rent masinatele, transportteenus väikeautoga, keevitustööd.
ATV-ga olen isegi võitnud mõned sõidud
http://www.mehaanikud.ee
Boilerite puhastamine, karjäärimasinate hooldus+tööjõu rent masinatele, transportteenus väikeautoga, keevitustööd.