Tähtsa valiku ees

Neile, kes ei karda, kui kereni märg oled ja silmad tahavad okste taha kinni jääda... Tõelised hulljulged. Kõik siia, kokkusaamistest lihtsa ATV teemaliste juttudeni.

Moderaatorid: jr, hulkur, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Tähtsa valiku ees

Postitus Postitas Urvo »

Sõbral mure ja tahab endale head ATV'd. Sai siis netis ringi vaadatud ja leidsime, et head variandid oleks Kawasaki 750 Brute Force, Yamaha Grizzly 700Fi ja Polaris 800twin EFI.
Kawasaki juures pani mõtlema eelkõige see, et pole sissepritsega. On see palju halvem?(Joelil peaks midagi sellist ju olema??
Yamaha tundus kõige normaalsem variant(roolivõim jne)
Samas Polarisel pole ka midagi viga. Sooviks, et keegi viitsiks eraldi välja tuua nende veoskeemide erinevused(diffrilukud, täissild/sõltumatu) Veel huvitaks sõiduomadused, ehk millega kõige lihtsam oleks sõita, kuna sõbral puuduvad erilised sõidukogemused. Kuidas uue ATV ostul ARKis registreerimisega on, et oleks street legal?(lisakulutsed jms)

Ehk avaldage arvamust 3 ülal mainitud masina kohta



Urvo :?
Kasutaja avatar
makk
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: E Nov 27, 2006 8:27 am
Asukoht: TLN

Postitus Postitas makk »

ei tea nendest aparaatidest eriti midagi, kuna sõidan ise suzuga, aga seda tean, et arvele võttmist on lihtsam kellegi käest osta (motobox või veltmotocenter) siis jamamist vähem, maksab umbes 4000-5000 (komplekt)
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

kawaga külma ilmaga ja külmaga jändamist rohkem,sest et on karpaga ja kütust võtab ka rohkem,ega polaris ka kütuse kulu juures alla ei jää!
kawal esimene difriluku pead näpuga sees hoida(trossiga)yamahal el lukk ees(normaalne)polarisel visco lukk!
Polaris kõige raskem,kõige võimsam,yamahal uue ehitusega õõtsad,sama efekt nagu olex reduktor sild,polarisel see hea et lenksu peal on tuli,öösel metsas väga suur pluss,aga sellest valikust võtax ikkagi yamaha!
Kui raha rohkem ja võimast pilli tahab siis võtax bombardieri,kuigi raam on tal suht lahja,aga mootori pärast võib seda raami mõnikord keevitada ka ju :lol:
Hinna ja kvaliteedi suhtes on ikkagi suzu kõige parem minu arust :lol:
Mille jaox atvd vaja on?
56157755
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Urvo »

Vaja läheks teda esialgu niisama safaril ja kalal käimiseks ning võistlustel pealtvaatamiseks. Hiljem ka võistlustel osalemiseks - orienteerumistel eelkõige.

Rohkem raha ei tahaks välja käia, seega Bombardier jääb ära.
Kuna Yamahal mingid soodukad ka hetkel siis suure tõenäosusega tuleb seda teed minna.

Tänud Kalale!
il
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: N Dets 09, 2004 12:14 pm
Asukoht: Keila

Postitus Postitas il »

Sissepritse annab sama kubatuuri juures ca 1/3 kütuse säästu. Lisaks parem käivitumine talvel. Grizzlyt ostes tasub uurida ega alet ainult vanale karpaga mudelile ei anta, mis ka veel paralleelselt müügis. Kawasaki eelis on V-twin mootor, mis vähe jõulisem ja äkilisem kui ühesilindrilised. Sõidumugavus ja juhitavus on minu arust Yamahal ja Suzukil parem. Suzuki on japsidest kõige pehmema vedrustusega. Kui hind on määrav, siis Suzuki on ca 15% odavam. Vaheraha eest saab vintsi ja pantserid ka külge. Kui see suur raha pole, siis soovitaks Yamahat just roolivõimu pärast. Seda mitte sellepärast, et kergem keerata oleks, vaid roolivõim toimib ka rooliamordina, mis on ohutuse pärast oluline. Endal on olnud mitu korda seis, kus suurel kiirusel auku sõites tahab lenksu käest rebida.
Street legal’iks registreerimisel on vaja paigaldada suunatuled (teeb reeglina müüja) ja koos registreerimisega maksab ca 4000. Siis on vaja veel liikluskindlustust ca 500 EEK/aasta.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kellel veel ATV ost plaanis, teeks ehk Kala juurest suure ühisostu. Toetame oma meest ja saame ka ehk hinnad mõistlikuks?
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Andmed võrdluseks, kes ei viitsi ise weebis otsida:

Suzuki KingQuad 700

Yamaha Grizzly 700
+372 5028488
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Urvo »

Miks ka mitte, arutan seda plaani siis asjaosalistega. Ehk läheb isegi 2 kaubaks.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Pagan küll, ajate siin mulle ka jälle kihu sisse. Ise jäin Suzuki KingQuadi vaatama. Hea hind, EFI, elektriline lukk ees, oma silmaga olen näinud ja meeldis, tuli ees ka lenksu küljes. Katsun ennast homme Motoboxist läbi venitada.
+372 5028488
Ranno
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 122
Liitunud: E Aug 15, 2005 2:10 pm
Asukoht: Tallinn, Harjumaa

Postitus Postitas Ranno »

Ma ostma ei hakka aga kas keegi teab mis lube neil nõutakse. Minuteada saab arvele võtta väiketraktori registrisse mis eeldab kiirusepiirangut ja riigimaanteel liiklemise keeldu ning eeldab B kategooria lube.
Teine variant on võtta arvele kui mootorsõiduk ja eeldab A kategooria lube. Kas ma olen asjast õigesti aru saanud?
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Ranno kirjutas:Ma ostma ei hakka aga kas keegi teab mis lube neil nõutakse. Minuteada saab arvele võtta väiketraktori registrisse mis eeldab kiirusepiirangut ja riigimaanteel liiklemise keeldu ning eeldab B kategooria lube.
Teine variant on võtta arvele kui mootorsõiduk ja eeldab A kategooria lube. Kas ma olen asjast õigesti aru saanud?
Mitte päris, traktori piirangute kohta ei oska kaasa rääkida aga arvele saab:

1. väiketraktor - vastava kaalukategooria luba (ehk siis min. B), tohib teedel liigelda nagu iga teine traktor
2. mootorratas - A-kat luba, B ei kõlba, liiklemine vastavalt mootorrattale.
3. ratasmaastikusõiduk - B-kat luba, avalikel teedel sõita ei tohi v.a. sildade ületamine, teede ületamine ja eriolukord, nõutud pole suunatulede paigaldamine, liikluskindlustus ega ülevaatus. kiiruse piirang 50 km/h

Parandagu mind keegi kui midagi valesti... minu oma on ratasmaastikusõiduk...
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Varsti ei julge enam viiesajasega metsa minna, kuna seitsmesajased ahistavad. :oops:
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
il
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: N Dets 09, 2004 12:14 pm
Asukoht: Keila

Postitus Postitas il »

erik kirjutas:Varsti ei julge enam viiesajasega metsa minna, kuna seitsmesajased ahistavad. :oops:
Sõidab mees, mitte masin. Metsas on 400-500cc täiesti piisav.
Iseasi kuidas seda oma egole selgeks teha, et tegelt pole ju väga vaja tagarattas kõvatada ja trassil 100+ kihutada.
Aga kuidas see oligi: “cuz we can”…
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Noh ma vaatan asju niipidi, et kui on võimalik võtta 700'ne, siis võttes 500'se on nati imelik, kuna on võimalik võtta 700'ne. Rohkem on parem printsiip rakendub. Huvitav kui oleks 1500'ne ... :lol:
+372 5028488
ainarv
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: R Juun 02, 2006 7:13 am
Asukoht: Rapla ümber

Postitus Postitas ainarv »

Mitte päris, traktori piirangute kohta ei oska kaasa rääkida aga arvele saab:

1. väiketraktor - vastava kaalukategooria luba (ehk siis min. B), tohib teedel liigelda nagu iga teine traktor
2. mootorratas - A-kat luba, B ei kõlba, liiklemine vastavalt mootorrattale.
3. ratasmaastikusõiduk - B-kat luba, avalikel teedel sõita ei tohi v.a. sildade ületamine, teede ületamine ja eriolukord, nõutud pole suunatulede paigaldamine, liikluskindlustus ega ülevaatus. kiiruse piirang 50 km/h

Parandagu mind keegi kui midagi valesti... minu oma on ratasmaastikusõiduk...[/quote]


Selle esimese variandi puhul kehtib samuti kiiruspiirang 50km/h
Võistelnud 2004a alates, vahelduva eduga, nüüd Snegurocka.
ATV-ga olen isegi võitnud mõned sõidud :)
http://www.mehaanikud.ee
Boilerite puhastamine, karjäärimasinate hooldus+tööjõu rent masinatele, transportteenus väikeautoga, keevitustööd.
Vasta

Mine “All Terrain Vehicles maakeeli ATV”