1. leht 1-st

cf moto

Postitatud: N Mär 05, 2009 10:10 am
Postitas Allar
uuriks siis sellise atv kohta nagu cf moto. kas keegi sõidab sellisega ja kas ta on ültse sõidetav võrreldes päris atv dega. ega ta vist mingi hiinakas on,hinnad on küll maru sootsad ,aga kas seal selle raha eest ka masinat on ei tea? tahaks lihtsalt kärutamiseks ja metsas käimiseks.

Postitatud: N Mär 05, 2009 6:22 pm
Postitas Arxs
Amorte ei pidanud olema ees ja plastikud pidid hoo pealt jehhat tegema. Ventikaga ka vist mingi jama ja siis mootoripukse pole(st. keevitatud kõrvad), tagareduktoris mingi keere sees, kust õli välja keerab ja ma arvan, et muud jama on ka. Eks ole ka margipillidel jamasid, aga mitte eales selliseid :roll:

Postitatud: N Mär 05, 2009 9:13 pm
Postitas uno
oleneb, mis otstarbel kasutad, kui võistlustele, siis ei pea kaua vastu.
Plastikud püsivad küljes isegi siis, ku jää peal üle kaela keerad.
Pidurivoolikud on ainukesed, mis tihedasti vahetada tuleb, sest need on kaitsmata.
Paksu lume sees tunned küll jah, et moootor jääb lahjaks.
Ma arvan ikkagi ,et oleneb, kas sõidad hoibikorras või käid võistlustel.
Hobi korras metsavahel mütata kõlbab küll

Postitatud: E Mär 09, 2009 11:22 pm
Postitas kala
mata see mõte maha,pigem juba kasutatud margi pill või siis hiinakatest on kõige parem sym atv

Postitatud: T Mär 10, 2009 8:22 pm
Postitas Allar
selge värk, jääb ära see cf :D

Postitatud: T Apr 06, 2010 4:17 pm
Postitas carlking
Tegu ikkagi enimmüüdud kaubaga müügimeeste jutu järgi, seega kasutajaid peaks olema.

Kaldun arvama, et 90ndad on pannud inimeste mõtlemisse "Big NO" kõigele mis taiwanist ja sealt kandist tuleb ja edaspidi on seda raske muuta. Muidugi tol ajal tehti seda põhjendatult - Kia, Daewoo, Hyndai jne olid suured murelapsed, aga 10-15a jooksul on see tegelikult vaikselt hakanud muutuma, samamoodi on need margid ka omale hinda juurde kasvatanud.

Olen jälginud neid CFmoto jutte nii Eestis kui ka sattunud mõnda välismaisesse foorumisse, siis on viimasel ajal ikkagi olnud tagasiside positiivne nende poolt. Olgem ausad, päris suur osa kasutajaid on tõelised lambad kes kallavad ja tallavad ning kui küsida, et millal aparaat hooldust sai, siis on küsimuseks:"Hooldus, mis hooldus? Kas tankimist?"

Ise just proovisin uut 600cm3 CF 625't ja ei saa väita, et maastikul hätta jääks. Positiivne on muidugi see, et baasmudelil on paremad rehvid kui enamusel margipillidel, muidugi ei tea väita, et mida see cfmoto 2 aasta möödudes endast kujutab.

Loodan, et ei olnud liigne reklaam, ise ei ole osaline üheski ärilises ettevõttes mis nendega tegeleb :)

Postitatud: K Apr 07, 2010 11:56 pm
Postitas Arxs
carlking kirjutas:Tegu ikkagi enimmüüdud kaubaga müügimeeste jutu järgi, seega kasutajaid peaks olema.

Kaldun arvama, et 90ndad on pannud inimeste mõtlemisse "Big NO" kõigele mis taiwanist ja sealt kandist tuleb ja edaspidi on seda raske muuta. Muidugi tol ajal tehti seda põhjendatult - Kia, Daewoo, Hyndai jne olid suured murelapsed, aga 10-15a jooksul on see tegelikult vaikselt hakanud muutuma, samamoodi on need margid ka omale hinda juurde kasvatanud.

Olen jälginud neid CFmoto jutte nii Eestis kui ka sattunud mõnda välismaisesse foorumisse, siis on viimasel ajal ikkagi olnud tagasiside positiivne nende poolt. Olgem ausad, päris suur osa kasutajaid on tõelised lambad kes kallavad ja tallavad ning kui küsida, et millal aparaat hooldust sai, siis on küsimuseks:"Hooldus, mis hooldus? Kas tankimist?"

Ise just proovisin uut 600cm3 CF 625't ja ei saa väita, et maastikul hätta jääks. Positiivne on muidugi see, et baasmudelil on paremad rehvid kui enamusel margipillidel, muidugi ei tea väita, et mida see cfmoto 2 aasta möödudes endast kujutab.

Loodan, et ei olnud liigne reklaam, ise ei ole osaline üheski ärilises ettevõttes mis nendega tegeleb :)
Mis ajast ükski pill originaalis maastikukõlbulik on? Originaaliga ei teeks Klapperi rajalegi tiiru peale.

Postitatud: N Apr 08, 2010 11:47 am
Postitas carlking
Väga suured vabandused, maastiku all ei mõtle ma teps mitte mingit mudast võistlusrdada. Aga võrdle näiteks KQ all olevaid originaalrehve ja CFmoto omasid (kuigi algusaastatel olid vist sellel ka mingid suht siledad rehvid kaasas).

Korralik rehv on muidugi oluline ja esimene asi mida täiustada. Endal kodujuures kraav kuhu KQ originaalrehvidega neliveoga kinni jäi ja hiljem korraliku laia rehviga sai sealt vaid tagaveoga läbi sõidetud korduvalt.

Postitatud: N Veebr 03, 2011 3:56 pm
Postitas murtak
to arxs: korralikke maastikupille on originaalis küll. Näiteks arctic cat mud pro 700 saaks hakkama küll :D

Re: cf moto

Postitatud: P Mär 18, 2012 11:56 pm
Postitas Allar
Nii, tegingi ikaagi ära ja ostsin selle cf 500 omale, kül kasutatud kuid veel sõidetav, otsustasin hiinaka kasuks sest, jupid eestist kohe saadaval ja võreldes muude japsde ja usakatega on hind ikkagi sõna otseses mõttes odav.
Tõin ta mitte sõitvalt, ja mõningate puuduvate osadega, peale käima ajamist selgus, et peale käivitust on ok, aga peale 10 sec käimist tekib kolks mootorisse, harutasin laiali, algusest pidasin süüdlaseks nukkvõlli kompresiooni jubinat,millele oli keevisega punkt pandud mis vastu kaant käis, lõikasin selle ära, üks sahin kohe vähem, aga kolks jäi ikka alles.
Lõpuks jõutsin kolvini, nimelt oli kepsu silm kinni jooksnud ja kolvi sees sõrme ära logistanud.
nagu kolb soojenes nii tekkis kolks.

Näidiseks mõned hinnad.

Kolb 56,90€
sõrm 7,70€
plokikaane tihend 16,70€
ja alumine tihend 7€

Pole ju hindasid, ja kõik kohe eestis kohapeal olemas, ei usu, et muudele margi pillidele nii head ja kiiret varuosa saadavust on.

Re: cf moto

Postitatud: E Mär 19, 2012 1:00 pm
Postitas Arxs
Hondale zili malm hülss treida + kolb + klapid + tihendid = 2900 eek vanas rahas. Ei ütleks, et suur vahe.

Re: cf moto

Postitatud: T Mär 20, 2012 11:15 pm
Postitas Allar
kas koos materjali rahaga või koos treiali teenusega?

Re: cf moto

Postitatud: K Mär 21, 2012 7:29 pm
Postitas Arxs
allar kirjutas:kas koos materjali rahaga või koos treiali teenusega?
Kõik hinna sees, hülss sebiti kusagilt viinapudeli eest.