1. leht 1-st

Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus

Postitatud: E Okt 25, 2021 7:39 pm
Postitas v6sa
Õhufilter ja sisselasketorustik on puhtad?

Pihustid on alati kahtlased;)

Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus

Postitatud: E Okt 25, 2021 9:53 pm
Postitas v6sa
Sidorov kirjutas:
E Okt 25, 2021 8:11 pm
...
Ülevaatuspunktis viskas tahma kiirendamisel ja aeglustamisel, piirajas röökides oli puhas.
...
Kindel, et ka peale gaasi mahalaskmist oli tahm?

Kui õlikulu ei ole, siis jääb kusev (-ad) pihusti(-d).

Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus

Postitatud: T Okt 26, 2021 10:30 am
Postitas ahto42
Kas äkki EGR gaasid+kartertituulutuse õliaurud ei ole sisselaske kanaleid+klappe ära ummistanud?

Pilt

Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus

Postitatud: T Okt 26, 2021 10:45 am
Postitas martti727
Neste Pro Diesel peaks ka tahma vähendama kui ainult ülevaatuselt on vaja läbi saada.

Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus

Postitatud: T Okt 26, 2021 3:28 pm
Postitas TiitR
Sidorov kirjutas:
T Okt 26, 2021 2:14 pm
Eee.... ma tahan seadme korda saada mitte ülevaatust ja ennast petta.
:thumb:

Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus

Postitatud: N Okt 28, 2021 6:02 pm
Postitas v6sa
Hea, et nii lihstalt korda said ja veel parem, et siia kirjutasid. 8)

Ma natuke urgitseks, kui tohib. Võib vabalt ignoreerida;)

Mis pööretel käiguvahetus tavapäraselt kombeks oli, et seda tahma nii isuga on kogunenud? 3,47 on ikka üksjagu. See on ühe aasta saak (auto on üle 10 aasta vana)?

Ma uurin, kuna kasutades üsna sarnase pajaga Mazda toodet samast aastast, siis sellel antud probleemi ei esine, kuivõrd mootorile tuleb õige elu sisse allas 2200 pöörde pealt ja siis reipamat sõitu tehes (või turskemat käru tirides) käivadki pöörded 4 kilo kandis ära enne käiguvahetust. Mootorile tundub selline tarwitamine täitsa sobivat...

Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus

Postitatud: N Okt 28, 2021 6:40 pm
Postitas v6sa
Piiraja on seatud mootorile veel ohutu pöörde peale. Mõnda aega vastu piirajat ei tee ühele elusale töötemperatuuril mootorile mitte midagi.

Pidev ja püsiv põhjagaas ilmselt kulutab küll paja enneaegu läbi.

Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus

Postitatud: N Okt 28, 2021 9:35 pm
Postitas v6sa
jaan mmc kirjutas:
N Okt 28, 2021 7:33 pm
...
Kuivõrd siin soovitati siis ei saa jätta mainimata, et Neste, biolisanditega kütuseid ma mitsudele ei soovita.
Miks? Mingi tihend sulab ära?

Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus

Postitatud: N Okt 28, 2021 11:45 pm
Postitas ahto42
Aga miks mitte törts 2takti õli lisada, jaso FC miinimum.

Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus

Postitatud: R Okt 29, 2021 8:41 am
Postitas v6sa
Sidorov kirjutas:
R Okt 29, 2021 7:55 am
...
Samas Neste ProDiesel ei ole klassikaline biolisandiga kütus.
Kas sul, jaan mmc, on ka kogemus kütteaparatuuri poolelt Pro Dieseliga?
Seda minagi küsisin - ProDiesel ei ole RME! See on sünteetiline, nagu Aspengi. Seetõttu ka nii kallis. Iseküsimus muidugi, millised kõrvalmõjud vanadel (ja pikalt meie kütustega sõitnud) mootoritel tekkida võivad.

Jaan räägib RME kütustest, mida tehti esterdamisega. Nende koostis sõltus tõesti peamiselt sellest, mida täpsemalt esterdati ja kas suvatseti tehnoloogiast kinni pidada.

Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus

Postitatud: R Okt 29, 2021 10:52 am
Postitas v6sa
jaan mmc kirjutas:
R Okt 29, 2021 9:36 am
Kuskilt, vist Äripäeva mingist raadiosaatest on jäänud kõrva info, et Neste ei tooda enam üldse fosiilset diisli kütust.
...
JAMA!

Fossiilivad, et mühiseb:
https://www.neste.com/products/all-prod ... l-products

MY RD ei suudeta toota nii palju, kui maksejõuline (mitte meie) klientuur nõuab. Muu hulgas tarvitab seda sõjavägi, kuna sünteetiline kütus on stabiilsem, kui keskkonnasõbralikusk tuunitud fossiilne.

Küll on neil plaan lõpetada fossiilsete tootmine aastal 2045. Sest siis lõpeb nende kahe tehase kasutusluba ja nad ei näe vajadust seda uuendada (õigemini, selleks ajaks amortiseerunud tehaste sisseseadet ja tehnoloogiat).

Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus

Postitatud: R Okt 29, 2021 6:34 pm
Postitas TiitR
jaan mmc kirjutas:
R Okt 29, 2021 12:11 pm
Keegi naisterahvas, nime küll ei mäleta. See oli juba vast aasta või rohkemgi tagasi. Mäletamistmööda langes samasse aega kui tekkis küsimus, miks Alexela võib ainsana müüa bio vabu kütuseid. Minuteada oligi enne Alexela puhta diisli turule tulekut aeg kus biolisandite lisamine diislile oli Eestis kohustuslik. Ka tanklatesse on sildid BIOVABA tekkinud alles viimasel ajal.

Parandasin varasemas postituses arvamuse, ei tooda, ei müü Eestis vastu. Küllap ta toodab tõesti.
Alexela jah oma gaasipunktidega saavutas nö "rohelise jälje" kütuseturul ja vabastati biolisandi kohustusest kütustes. Mul käis mingi aeg Alexela mingi võll kontoris end esitlemas ja koostööd pakkumas.
Uurisin ka teiste tanklate kohta ja pmst võetakse kütus 1..2 kohast kõikidele ja kett siis ise segab vastava % biolisandit küttesse.