Jah jutt jumala õige ,aga senimaani pole ilmselt leiutatud sellist roostetõrje vahendit, mis nende "vermahti"-de niigi juba tõsiselt kahjustunud raame ja keresid teeks uueväärseks.St juba siinmail sõitnud 10-15a masinad vajavad keevitajat ,mitte niigi juba korrodeerunud raamile ja kerele korrosioonitõrjet.Need igasugused praegu pakutavad lahendused tõmbavad sul küll mingi kilelaadse kihi sellele laminaarsele rooste kihile peale ,aga see pole lahendus ja pealegi tuleb seda teha minuteada iga 1 või 2 a tagant.Praegusel hetkel olen aru saanud,et kui tahad raami kuidagi kaitsta,siis kõigepealt jugapuhastusega haljaks,siis lapid selle allesjäänud "rootsu" ära ,seespoolt osaliselt raami lahti lõigates (seda eriti tagumise otsa poolt sest sealt mädanevad kered ja raamid eriti intensiivselt),ning siis kuumtsinki(muidugi tuleb raam ennem tsinki seest üsna puhtaks saada).Tean,et praegu saab uut kuumtsingitud raami ainult "land rover defenderile".jaan mmc kirjutas: ↑R Juun 04, 2021 11:31 pmNähes kui vähesed masinad on korrosioonitõrjet saanud ja teades, et tavakasutuse maasturite u. 60 % probleemidest tekitab otseselt rooste siis lihtsalt meeldetuletus, tehke seda. Mingi hetk võib vanema ja töökindlama tehnika väärtus inimestele kohale jõuda eriti siis kui maastureid nagu omaaegseid sõidukeid ainult ostuloaga saab. Tänaseid rohepöördeid vaadates ja ajalugu mäletades arvan, et see lollus tuleb, küsimus on ainult kas 3 või 5 a. pärast. Siis on hea kui nö. "vermahtist" mahajäänud tehnika ühes tükis ja alles sest uasikuid hakkavad saama vaid kolhoosid.
Lõppkokkuvõttes tuleb tegeleda selle korrosioonitõrjega vahetult peale maasturi ostu.Ja mis puudutab neid rohepöörde lollusi ,siis miks sa arvad et meie "päikesevalitsus" ei kohanda nendele fosiilsetele "vermahtidele",kui kõige suurematele saastajatele nn.Norra või Soome mudelit,et üldse piirata nende liikumist liikluses juba seadusandlikus tasandis.