1. leht 1-st

Käigukang GLS 1997, teema maas

Postitatud: R Mai 14, 2021 8:09 am
Postitas gunts1
Tere!

Sai eile hakatud HURRAga vahetama käigu- ja vahekasti kangide õlikumme. Mida enam sai kange laiali lammutatud, seda enam jäi mulje, et normaalselt seda tööd teha ei saa. Alguses hakkasin laiali harutama asja kasti poolsest otsast, kuni jõudsin munaku peal oleva kausja seibini, mis allapoole maha ei tule! Sai siis kang pooleks võetud suure vaevaga, et võtame siis teisele poole asjad laiali. 4WD kangil on otsa pressitud puksilaadne toode, mis jällegi maha ei tule. Ainuke mõte mis peast läbi käis, et lõika relakaga puru, aga mis edasi? Käigukangil jäi see kumm õnneks terveks, aga süsteem sama. Ma ei hakka küsima, mida küll tehas mõtles seda asja tootes, vaid kas kellelgi on sama töö tulnud ette võtta? Kas on mõeldud, et see lõõtsakumm tulebki üle selle jama venitada ja loota ehk jääb terveks? Munakuvahetus veel ooper oma ette. Tift on kangi augus nii tuugalt sees, et uue tagasi panemisel peksab pleki mõlki ja asi tuuga. 4WD kangi õlilõõtsal on veel lisaks üks toru ots, mis on kinnine, see läheb metalltoru otsa. Kas see peaks olema mingi tuulutus või vaakum? Kas teha see lahtiseks või jätta nii nagu see on.Esialgu pikk jutt, aga varsti hakkan edasi pusima.

Re: Käigukang GLS 1997, teema maas

Postitatud: R Mai 14, 2021 7:36 pm
Postitas gunts1
Lõppeks võib öelda, et see töö on nagu pigi pe´´se ajamine - valus on, aga minema peab. Lihtsalt toores jõud ja lohutus, et uued asjad puruks ei läheks. Edu, keda see töö ees ootab.

Re: Käigukang GLS 1997, teema maas

Postitatud: L Mai 15, 2021 9:33 am
Postitas Maasturid
Pihustad kangile näiteks silikooni ja uus kaitsekumm läheb üsna ilusti peale.