4D56 / 4D56T vaakumi skeem
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
4D56 / 4D56T vaakumi skeem
Mure järgmine.
Pajerol peal 4D56 / 4D56T ja kuna mootor mitmeid kordi lahti käinud siis ei tea enam kas vaakum on õigesti ühendatud.
Mingis seades hakkab tubrs juba 1500 pöörde pealt puhuma ja normaalset jõudu jätkub 2500 pöördeni... vaakumvoolikuid teisiti sättides hakkab puhuma kuskil 2000 juures ja normaalset jõudu jätkub 3000 pöördeni. Sooviks need jõukõverikud omavahel ühenduma panna, st et 1500-3000 pöörde juures võiks jõudu olla. EGR on pime aga vaakum on järgi.
Autol siis peal 3 solenoidi ja 3 andurit.
Solenoidid
EGR solenoid
Turbo solenoid
Sisselaske (mina kutsun seda segusiibriks) solenoid.
Andurid
Turbo rõhu andur ( see on õiges kohas)
Veel 2 andurit mille kohta täpsed andmed puuduvad.
Pajerol peal 4D56 / 4D56T ja kuna mootor mitmeid kordi lahti käinud siis ei tea enam kas vaakum on õigesti ühendatud.
Mingis seades hakkab tubrs juba 1500 pöörde pealt puhuma ja normaalset jõudu jätkub 2500 pöördeni... vaakumvoolikuid teisiti sättides hakkab puhuma kuskil 2000 juures ja normaalset jõudu jätkub 3000 pöördeni. Sooviks need jõukõverikud omavahel ühenduma panna, st et 1500-3000 pöörde juures võiks jõudu olla. EGR on pime aga vaakum on järgi.
Autol siis peal 3 solenoidi ja 3 andurit.
Solenoidid
EGR solenoid
Turbo solenoid
Sisselaske (mina kutsun seda segusiibriks) solenoid.
Andurid
Turbo rõhu andur ( see on õiges kohas)
Veel 2 andurit mille kohta täpsed andmed puuduvad.
Varvas on mudas ja meel on metsas
Re: 4D56 / 4D56T vaakumi skeem
Mootorikoodi järgi on tegemist Pajero Sport-iga?
Mis aasta?
Mis aasta?
MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020
KAWASAKI Z900 2020
Re: 4D56 / 4D56T vaakumi skeem
Ei ole sport. Tavaline pajero. 4D56 mootor ei ole ainult spordi peal. Seda ka veel L200, L300 jne.
Ja nüüd tuleb kõige põnevam osa. Auto on 2 gen pajero ja sünniaastaks 2003
Ja nüüd tuleb kõige põnevam osa. Auto on 2 gen pajero ja sünniaastaks 2003
Viimati muutis lauri105, T Dets 01, 2020 7:47 pm, muudetud 1 kord kokku.
Varvas on mudas ja meel on metsas
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1803
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: 4D56 / 4D56T vaakumi skeem
Pajero 2 hakkas Euroopasse tulema alles kusagil 2002. Facelift tehti ca 95 paiku ja ei olnud ainult facelift. Mul on küünis 2tk 93 aasta ja üks 95 aasta mudel ning seda kola, mida ühe pealt teisele ei kõlba tõsta on ikka neetult palju.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: 4D56 / 4D56T vaakumi skeem
Pajero 2 hakkas tulema ikka aastast 1991
Siis saab infot ammutada: https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Pajero
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: 4D56 / 4D56T vaakumi skeem
See siis 2001- L-200, Pajero, Pajero Sport 2.5TD 85kw ja 98kw mootori pealne vaakum
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: 4D56 / 4D56T vaakumi skeem
Kas mitte facelift (ilma laienditeta) Pajero 2 mitte 1998/1999 ei tulnud?jaan mmc kirjutas: ↑P Dets 06, 2020 9:37 pmMa ei vaidle. Pajero 2-he feislifti all pidasin ise silmas seda, millel tiibade koopaservad punnis ja kui/millele tuli 85 kw. mootor