Pajero sport/L200 roolikarp

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Vasta
PajuEero
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: T Mär 12, 2019 6:39 pm

Pajero sport/L200 roolikarp

Postitus Postitas PajuEero »

Juhul kui keegi antud mudeli roolikarbi tihendikomplekti vahetanud- kas on ainult A varuosad tihendid 120 eurikut v. leidub ka odavamat alternative?
gunts1
Off Roader Wannabe
Postitusi: 43
Liitunud: R Veebr 03, 2012 6:38 pm

Re: Pajero sport/L200 roolikarp

Postitus Postitas gunts1 »

Tere!

Tihenditega kahjuks ei oska aidata. Tekkis küsimus kas roolikarbi lõtku ka annab kuskilt timmida või on ainult uue lugu. Masinaks Pajero 2,8TD 1997.
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1956
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Re: Pajero sport/L200 roolikarp

Postitus Postitas Maasturid »

Pildil punasega märgitud mutri keerad lahti ja kruvikeerajaga pingutad poldist.
Screenshot_2019-10-07 Каталог запчастей MITSUBISHI.png
Screenshot_2019-10-07 Каталог запчастей MITSUBISHI.png (51.33 KiB) Vaadatud 3168 korda
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Pajero sport/L200 roolikarp

Postitus Postitas TiitR »

Ära ainult liialt peale keera, võib kinni pooma hakata.
PajuEero
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: T Mär 12, 2019 6:39 pm

Re: Pajero sport/L200 roolikarp

Postitus Postitas PajuEero »

Peale keerates on tõepoolest võimalik lõtk eemaldada suuremast võllist, aga rool jääb ebamugavalt kange.
Juhul kui roolirattast karpi mineval võllil on lõtk siis ei aitandud ka pealekeeramine.
gunts1
Off Roader Wannabe
Postitusi: 43
Liitunud: R Veebr 03, 2012 6:38 pm

Re: Pajero sport/L200 roolikarp

Postitus Postitas gunts1 »

Maasturi poolt väga õpetlik joonis kaasas, tänud.

Kui palju see palju võiks olla, on kellegi kogemusi? :idea:

Praegu on masina all 32x10,5x15 Cooperid. Asi nagu selles, et sillapink ütles,et asi norm näidikute järgi, aga kui otsepunktis rooli liigutada, siis andurid näitavad ikkagi vähest lõtku. Arvamus oli, et rooli otse hoides võib olla 2 või 3 hammakat või nuuti kulunud ja tekibki väike lõtk sisse. Praeguste rehvidega sõites rooliga kerge mängimine käib, u. 10 kraadi kummalegi poole. Viimati kui panin alla talvekad(eelviimane talv), siis läks rool keerdu umbes 70 80 kraadi vasakule. Kas selline anomaalia võib sõltuda sellest roolikarbist. Talvekateks on 235x75x15.
kalle211
Fitting 44"
Postitusi: 467
Liitunud: N Mär 18, 2010 10:16 pm

Re: Pajero sport/L200 roolikarp

Postitus Postitas kalle211 »

Rooli asend ei sõltu lõtkust karbis kui paned alla erineva läbimõõduga rattad või kõverad rehvid läheb rool muidugi viltu kuskile poole. See et rehvidel sama mõõt numbriliselt ei kindlusta seda et neil reaalselt sama läbimõõt. Kui juhtub olema juba kasutatud Nokia rehv siis pane korralikud rehvid alla.
gunts1
Off Roader Wannabe
Postitusi: 43
Liitunud: R Veebr 03, 2012 6:38 pm

Re: Pajero sport/L200 roolikarp

Postitus Postitas gunts1 »

See rehvipartii sõitis mul 98 aasta Galloperi all 300km väga kenasti. Ei saa aru mis anomaaliat pillub nüüd Pajero all. Sillapink vaatab iga kord asjalikult veermiku üle ja ütleb, et puksipartii on ok.
Vasta

Mine “Mitsubishi”