1. leht 1-st

Pajero sport/L200 roolikarp

Postitatud: E Okt 07, 2019 6:52 pm
Postitas PajuEero
Juhul kui keegi antud mudeli roolikarbi tihendikomplekti vahetanud- kas on ainult A varuosad tihendid 120 eurikut v. leidub ka odavamat alternative?

Re: Pajero sport/L200 roolikarp

Postitatud: E Okt 07, 2019 8:01 pm
Postitas gunts1
Tere!

Tihenditega kahjuks ei oska aidata. Tekkis küsimus kas roolikarbi lõtku ka annab kuskilt timmida või on ainult uue lugu. Masinaks Pajero 2,8TD 1997.

Re: Pajero sport/L200 roolikarp

Postitatud: E Okt 07, 2019 8:11 pm
Postitas Maasturid
Pildil punasega märgitud mutri keerad lahti ja kruvikeerajaga pingutad poldist.
Screenshot_2019-10-07 Каталог запчастей MITSUBISHI.png
Screenshot_2019-10-07 Каталог запчастей MITSUBISHI.png (51.33 KiB) Vaadatud 3206 korda

Re: Pajero sport/L200 roolikarp

Postitatud: E Okt 07, 2019 9:16 pm
Postitas TiitR
Ära ainult liialt peale keera, võib kinni pooma hakata.

Re: Pajero sport/L200 roolikarp

Postitatud: T Okt 08, 2019 12:11 am
Postitas PajuEero
Peale keerates on tõepoolest võimalik lõtk eemaldada suuremast võllist, aga rool jääb ebamugavalt kange.
Juhul kui roolirattast karpi mineval võllil on lõtk siis ei aitandud ka pealekeeramine.

Re: Pajero sport/L200 roolikarp

Postitatud: N Okt 10, 2019 3:35 pm
Postitas gunts1
Maasturi poolt väga õpetlik joonis kaasas, tänud.

Kui palju see palju võiks olla, on kellegi kogemusi? :idea:

Praegu on masina all 32x10,5x15 Cooperid. Asi nagu selles, et sillapink ütles,et asi norm näidikute järgi, aga kui otsepunktis rooli liigutada, siis andurid näitavad ikkagi vähest lõtku. Arvamus oli, et rooli otse hoides võib olla 2 või 3 hammakat või nuuti kulunud ja tekibki väike lõtk sisse. Praeguste rehvidega sõites rooliga kerge mängimine käib, u. 10 kraadi kummalegi poole. Viimati kui panin alla talvekad(eelviimane talv), siis läks rool keerdu umbes 70 80 kraadi vasakule. Kas selline anomaalia võib sõltuda sellest roolikarbist. Talvekateks on 235x75x15.

Re: Pajero sport/L200 roolikarp

Postitatud: N Okt 10, 2019 5:47 pm
Postitas kalle211
Rooli asend ei sõltu lõtkust karbis kui paned alla erineva läbimõõduga rattad või kõverad rehvid läheb rool muidugi viltu kuskile poole. See et rehvidel sama mõõt numbriliselt ei kindlusta seda et neil reaalselt sama läbimõõt. Kui juhtub olema juba kasutatud Nokia rehv siis pane korralikud rehvid alla.

Re: Pajero sport/L200 roolikarp

Postitatud: N Okt 10, 2019 8:54 pm
Postitas gunts1
See rehvipartii sõitis mul 98 aasta Galloperi all 300km väga kenasti. Ei saa aru mis anomaaliat pillub nüüd Pajero all. Sillapink vaatab iga kord asjalikult veermiku üle ja ütleb, et puksipartii on ok.