1. leht 1-st

Vahekast

Postitatud: E Dets 11, 2017 5:07 pm
Postitas indrek83
Jõudu
Selline küsimus Kas 1994a Pajero 2,5td 73kw vahekast sobib 2000 2,5td 73kw Hyundai Calloperile üks ühele.
Tänan tähelepanu eest

Re: Vahekast

Postitatud: T Dets 12, 2017 3:45 pm
Postitas franck1
Olen sammuti vastusest huvitatud ja samas kas 1gen pajero vahekast sobib 2gen pajerole kui mõlemid on 2.5td manuaalid.

Re: Vahekast

Postitatud: T Dets 12, 2017 7:59 pm
Postitas Maasturid
franck1 kirjutas:Olen sammuti vastusest huvitatud ja samas kas 1gen pajero vahekast sobib 2gen pajerole kui mõlemid on 2.5td manuaalid.
Esimene vastus oleks, et jah sobib.
Paraku on ka esimese generatsiooni Pajerodel kahte vahekasti milledel erinevad ülemiste kangide kaaned ja lisaks erinevus tagasilla kardaani väljavõttes.
1988-1991 mudeli vahekast sobib aga 1:1 2 gen 2.5TD manuaalkasiga ja ilma keskdifrita vahekasti asemele.

Re: Vahekast

Postitatud: T Dets 12, 2017 8:30 pm
Postitas tt75
indrek83 kirjutas:Jõudu
Selline küsimus Kas 1994a Pajero 2,5td 73kw vahekast sobib 2000 2,5td 73kw Hyundai Calloperile üks ühele.
Tänan tähelepanu eest
googeldades ja vaadates milline pildipeal välja näeb ,siis võiks sobida..aga ,toon näite suzuki vahekasti põhjal mida tuli ükskord vahetada.Nimelt oli vaja vahetada grand vitara 2003 2,0 hdi vahekast ning mingisugused olid lammutuses ka olemas (ei tea kas jimni või millegi muu),kuid sel korral ei hakanud umbropsu ostma ja sai vastu võetud otsus et tegeleme sellega siis kui vana vahekast alt ära ,ning igaks juhuks lammutusse kaasa võetut ,et saaks võrrelda doonoriga.Oligi hea et seda tegime,sest võrreldes uut ja vana selgus ,et algselt see uus mida arvasime kindlalt sobivat osutus teistsuguseks just selle poolest,et vahekasti võll mis läheb otsapidi käigukasti sees asuvasse nuuti ja mille välispind jooksis käigukasti simmeri peal(et käigukasti õli ei lahkuks sealt kaudu) osutusid kardinaalselt teistsuguseks(võlli pikkus ,võlli läbimõõt ,nuutide arv).Ostsime siis selle vahekasti mis vastas nendele parameetritele,ja olles selle siis asendanud olime juba rõõmsad ,et nüüd jääb asendada ainult kardaan ja siis tuli järgmine üllats,nimelt ei läinud originaal kardaan asendatud vahekasti nuuti,siis sõitsime jälle sinna lammutusse tagasi ja küsisime nüüd ka sellist kardaani mis sinna sobiks.Eelnevalt muidugi olime mõõtnud ära asendatud vahekasti simmeri mõõdud ,ning lugenud üle nuutide arvu ja mõõtnud ära kasti sees oleva nuutvõlli läbimõõdu.Õnneks leidsime ka sobiliku kardaani,kuid siis tuli jargmine probleem,nimelt oli uus kardaan 1cm pikem. Sõitsime siis tagasi remondiboxi ja võrdlesime vahekasti pikkuseid ning saime tulemuseks selle,et uus oli 1cm lühem.Lõpuks võtsime riski ,eelnevalt muidugi küsisime et juhul kui ei sobi kas võtate tagasi (lubasid võtta ),ja ostsime siis selle kardaani ka lõpuks ära ,ja suur oli kergendus kui see ka paika sai.
Sellest moraal et kui üritad midagi ristata ,sobitada ,siis kindluse mõttes tuleks neid kahte asja reaalselt lauapeal mõõdistada ja teha kindlaks kõikide oluliste mõõtude sobivus,mis sest et visuaalselt tunduvad sarnased.

franck1 kirjutas:Olen sammuti vastusest huvitatud ja samas kas 1gen pajero vahekast sobib 2gen pajerole kui mõlemid on 2.5td manuaalid.
1gen vahekast 2gen superselecti otsa kindlasti ei sobi.

Re: Vahekast

Postitatud: T Dets 12, 2017 11:24 pm
Postitas tt75
Mina ise olen haudunud plaani ristata oma mitsubushi l300-le käigukasti otsa 2gen pajero superselect vahekast ,et saaks vajadusel suurema kiiruse juures ilma seisma jätmiseta lülitada esisild sisse ja ei peaks muretsema vahekasti keti pärast (2gen peaks see kett olema tummisem ...vist),aga eks see selgub siis kui auto juba nii korras ,et võib aretama hakata.

Re: Vahekast

Postitatud: K Dets 13, 2017 7:50 am
Postitas Maasturid
tt75 kirjutas:Mina ise olen haudunud plaani ristata oma mitsubushi l300-le käigukasti otsa 2gen pajero superselect vahekast ,et saaks vajadusel suurema kiiruse juures ilma seisma jätmiseta lülitada esisild sisse ja ei peaks muretsema vahekasti keti pärast (2gen peaks see kett olema tummisem ...vist),aga eks see selgub siis kui auto juba nii korras ,et võib aretama hakata.
Selleks, et sõidu pealt Mitsubishi L-300-l 4wd sisse lülitada pole küll vaja hakata superselect vahekasti alla aretama.Piisab kui paigaldada manuaalsed rummulukud ja talvel jätta need lock asendisse( veovõllid, esireduktor ja vahekasti kett pöörlevad kaasa) ja saabki sõites lülitada.
Vahekasti kett on 2 gen Mitsudel pigem kitsam ja mingit tummisemat asja sealt kindlasti ei tasu otsida.

Re: Vahekast

Postitatud: K Dets 13, 2017 12:51 pm
Postitas franck1
Maasturid kirjutas:
franck1 kirjutas:...
Tänan, sain oma küsimusele vastuse!