L200
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: L200
Alates eelmisest suvest võistleb TR1 kassis tiim "Ratturid" just sellisel masinal. Kui esimesele võistlusele tuldi sõna otses mõttes paljakäsi (isegi tungrauda polnud) ja tavaliste asfalti rehvidega, siis tänaseks on nad masinale küljerauad, vintsi, mudarehvid ja kõik muu vajaliku lisavarustuse hankinud. Järelikult on sobiv masin, sest muidu sellesse ei investeeritaks.bantid kirjutas:Nii küsin, et mida arvate Mitsubishi L200? Komenteerige seda masinat?
http://www.4x4x4.com/vehicles/mitsubishi_l200.htm
Nemad ehk oskad ise kõige paremini selle auto lastehaigustest rääkida.
Viimati muutis Landy, T Jaan 25, 2005 4:54 pm, muudetud 2 korda kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Oo jaa...
Siimaani pilt silme ees, kuidas HMM vedas lumetormil seda mitsukat vintsiga eriti ilusti tuli kumm maha ja rauad võtsid ka endaga kõik kaasa, mis võtta oli. Kuigi oli vints peal ja mudakumm, oli see auto nii abitult kinni. Muide ta võttis parasjagu TR3 punkti vist
Võistlemiseks minu arust vale auto, aga kui maal tööd teha ja niisama safaaril käia siis on täiesti sõidetav
Siimaani pilt silme ees, kuidas HMM vedas lumetormil seda mitsukat vintsiga eriti ilusti tuli kumm maha ja rauad võtsid ka endaga kõik kaasa, mis võtta oli. Kuigi oli vints peal ja mudakumm, oli see auto nii abitult kinni. Muide ta võttis parasjagu TR3 punkti vist
Võistlemiseks minu arust vale auto, aga kui maal tööd teha ja niisama safaaril käia siis on täiesti sõidetav
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Ärme teeme nüüd autot kohe maatasa, sest ega tihendil neid sõidukogemusi ka just üleliia pole.Offy-roady kirjutas:Oo jaa...
Siimaani pilt silme ees, kuidas HMM vedas lumetormil seda mitsukat vintsiga eriti ilusti tuli kumm maha ja rauad võtsid ka endaga kõik kaasa, mis võtta oli. Kuigi oli vints peal ja mudakumm, oli see auto nii abitult kinni. Muide ta võttis parasjagu TR3 punkti vist
Võistlemiseks minu arust vale auto, aga kui maal tööd teha ja niisama safaaril käia siis on täiesti sõidetav
kastikatega varemgi sõidetud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Ega ma ei teinudki autot maha vaid lihtsalt avaldasin om arvamust auto sobivusest erinevatesse olukordadesse.
Minu arust on kastikad nagu hilux, navara ja l200 väga normaalsed autod kui vaja teha tööd metsas ja käia nt. suusatamas või rattaga sõitmas. Ühesünaga väga head vabaaja autod. Isegi on navara kastis vedanud 4 jalgratast ja suvel on hea sinna nt. grill sisse panna ja muu matka varustus jne.
Võistlemiseks ei ole minu arust kõige parem, tänu pikale teljevahele ja ründe- ning langusnurgale.
Loomulikult saab ka sellega sõita ja võib-olla isegi edukalt. Isegi Audi Quattroga on ju võisteldud. Lihtsalt mõne asja jaoks sobib see masin paremini.
Minu arust on kastikad nagu hilux, navara ja l200 väga normaalsed autod kui vaja teha tööd metsas ja käia nt. suusatamas või rattaga sõitmas. Ühesünaga väga head vabaaja autod. Isegi on navara kastis vedanud 4 jalgratast ja suvel on hea sinna nt. grill sisse panna ja muu matka varustus jne.
Võistlemiseks ei ole minu arust kõige parem, tänu pikale teljevahele ja ründe- ning langusnurgale.
Loomulikult saab ka sellega sõita ja võib-olla isegi edukalt. Isegi Audi Quattroga on ju võisteldud. Lihtsalt mõne asja jaoks sobib see masin paremini.
Re: L200
Masin töö tegemiseks suurepärane, tagab vajadused ka suurema osa hobide korral (rattad, purjelauad jne). GLS varustus hea, GL väheke napima varustusega. Võimeline sõitma suhteliselt kehvas seisus teedel. Kuuldavasti Soomes tehutud testides kastikatest parim sõitmiseks metsateedel (hea stabiilsus). Kütusekulu võrreldes uuemate Toyota ja Nissani mootoritega suurem. Võrreldes Fordiga näeb nägusam välja ( maitse küsimus ) Kui huvi suurem võib sideleda arto.kynnapas@erland.ee või 5090585.bantid kirjutas:Nii küsin, et mida arvate Mitsubishi L200? Komenteerige seda masinat?
http://www.4x4x4.com/vehicles/mitsubishi_l200.htm
Re: L200
Senini probleemiks olnud esimesed poolassid - kattekummid riknevad metsas nobedasti - pooassi vahetus kiire tulema kui silma peal ei hoia.Landy kirjutas:Alates eelmisest suvest võistleb TR1 kassis tiim "Ratturid" just sellisel masinal. Kui esimesele võistlusele tuldi sõna otses mõttes paljakäsi (isegi tungrauda polnud) ja tavaliste asfalti rehvidega, siis tänaseks on nad masinale küljerauad, vintsi, mudarehvid ja kõik muu vajaliku lisavarustuse hankinud. Järelikult on sobiv masin, sest muidu sellesse ei investeeritaks.bantid kirjutas:Nii küsin, et mida arvate Mitsubishi L200? Komenteerige seda masinat?
http://www.4x4x4.com/vehicles/mitsubishi_l200.htm
Nemad ehk oskad ise kõige paremini selle auto lastehaigustest rääkida.
Õige on, täname Reinu (loodan, et nimi õige), et meid sealt välja aitas - eks me ole viimaste võistluste ajal nii mõnigi kord kellelegi ette jäänud - meil siiani võistlemine rohkem lõbu pärast, ning eks see tõsiseid tegijaid segab. Luban, et kui siiski haigus süveneb vahetame auto kobedama vastu välja ega ole enam jalus!Offy-roady kirjutas:Oo jaa...
Siimaani pilt silme ees, kuidas HMM vedas lumetormil seda mitsukat vintsiga eriti ilusti tuli kumm maha ja rauad võtsid ka endaga kõik kaasa, mis võtta oli. Kuigi oli vints peal ja mudakumm, oli see auto nii abitult kinni. Muide ta võttis parasjagu TR3 punkti vist
Võistlemiseks minu arust vale auto, aga kui maal tööd teha ja niisama safaaril käia siis on täiesti sõidetav
Räägin isiklikul tasandil, ega suru kellelegi oma mõtteid peale. Aga...6 silindrit diisel või 5L bens V8 on nagu miinimum mootorid, mis maasturi peal peavad olema. Alla selle on mõtetu...Anonymous kirjutas:Selge see, et nn"poolplokk" autoga pole meeldiv sõita, kuid palju on siis maastureid kus on "täisplokk peal" ?jr kirjutas:4 silindriga mootor maasturi peal ... phyi
+372 5028488
Õigus - mina kahjuks esialgu ainult unistan V8 4l diislist!jr kirjutas:Räägin isiklikul tasandil, ega suru kellelegi oma mõtteid peale. Aga...6 silindrit diisel või 5L bens V8 on nagu miinimum mootorid, mis maasturi peal peavad olema. Alla selle on mõtetu...Anonymous kirjutas:Selge see, et nn"poolplokk" autoga pole meeldiv sõita, kuid palju on siis maastureid kus on "täisplokk peal" ?jr kirjutas:4 silindriga mootor maasturi peal ... phyi
L-200 on töötegemiseks suht hea auto,kuid offroadimiseks on 2 väga suurt miinust. 1.Elektrooniliselt juhitav kõrgsurvepump.Tähendab seda,et gaasi vajutades peab väga kaua ja kannatlikult ootama millal mootor sellele reageerib.(väga,väääga kaua).2.Pöörderaadius.Et metsas sellist autot ringi pöörata,on vaja ikka korralikku lagendikku.