L-200 mootori ülemäärane suitsusus

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Vasta
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus

Postitus Postitas v6sa »

Õhufilter ja sisselasketorustik on puhtad?

Pihustid on alati kahtlased;)
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus

Postitus Postitas v6sa »

Sidorov kirjutas:
E Okt 25, 2021 8:11 pm
...
Ülevaatuspunktis viskas tahma kiirendamisel ja aeglustamisel, piirajas röökides oli puhas.
...
Kindel, et ka peale gaasi mahalaskmist oli tahm?

Kui õlikulu ei ole, siis jääb kusev (-ad) pihusti(-d).
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 934
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus

Postitus Postitas ahto42 »

Kas äkki EGR gaasid+kartertituulutuse õliaurud ei ole sisselaske kanaleid+klappe ära ummistanud?

Pilt
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
martti727
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 123
Liitunud: T Jaan 06, 2009 10:28 pm
Asukoht: Võru

Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus

Postitus Postitas martti727 »

Neste Pro Diesel peaks ka tahma vähendama kui ainult ülevaatuselt on vaja läbi saada.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus

Postitus Postitas TiitR »

Sidorov kirjutas:
T Okt 26, 2021 2:14 pm
Eee.... ma tahan seadme korda saada mitte ülevaatust ja ennast petta.
:thumb:
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus

Postitus Postitas v6sa »

Hea, et nii lihstalt korda said ja veel parem, et siia kirjutasid. 8)

Ma natuke urgitseks, kui tohib. Võib vabalt ignoreerida;)

Mis pööretel käiguvahetus tavapäraselt kombeks oli, et seda tahma nii isuga on kogunenud? 3,47 on ikka üksjagu. See on ühe aasta saak (auto on üle 10 aasta vana)?

Ma uurin, kuna kasutades üsna sarnase pajaga Mazda toodet samast aastast, siis sellel antud probleemi ei esine, kuivõrd mootorile tuleb õige elu sisse allas 2200 pöörde pealt ja siis reipamat sõitu tehes (või turskemat käru tirides) käivadki pöörded 4 kilo kandis ära enne käiguvahetust. Mootorile tundub selline tarwitamine täitsa sobivat...
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus

Postitus Postitas v6sa »

Piiraja on seatud mootorile veel ohutu pöörde peale. Mõnda aega vastu piirajat ei tee ühele elusale töötemperatuuril mootorile mitte midagi.

Pidev ja püsiv põhjagaas ilmselt kulutab küll paja enneaegu läbi.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus

Postitus Postitas v6sa »

jaan mmc kirjutas:
N Okt 28, 2021 7:33 pm
...
Kuivõrd siin soovitati siis ei saa jätta mainimata, et Neste, biolisanditega kütuseid ma mitsudele ei soovita.
Miks? Mingi tihend sulab ära?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 934
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus

Postitus Postitas ahto42 »

Aga miks mitte törts 2takti õli lisada, jaso FC miinimum.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus

Postitus Postitas v6sa »

Sidorov kirjutas:
R Okt 29, 2021 7:55 am
...
Samas Neste ProDiesel ei ole klassikaline biolisandiga kütus.
Kas sul, jaan mmc, on ka kogemus kütteaparatuuri poolelt Pro Dieseliga?
Seda minagi küsisin - ProDiesel ei ole RME! See on sünteetiline, nagu Aspengi. Seetõttu ka nii kallis. Iseküsimus muidugi, millised kõrvalmõjud vanadel (ja pikalt meie kütustega sõitnud) mootoritel tekkida võivad.

Jaan räägib RME kütustest, mida tehti esterdamisega. Nende koostis sõltus tõesti peamiselt sellest, mida täpsemalt esterdati ja kas suvatseti tehnoloogiast kinni pidada.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus

Postitus Postitas v6sa »

jaan mmc kirjutas:
R Okt 29, 2021 9:36 am
Kuskilt, vist Äripäeva mingist raadiosaatest on jäänud kõrva info, et Neste ei tooda enam üldse fosiilset diisli kütust.
...
JAMA!

Fossiilivad, et mühiseb:
https://www.neste.com/products/all-prod ... l-products

MY RD ei suudeta toota nii palju, kui maksejõuline (mitte meie) klientuur nõuab. Muu hulgas tarvitab seda sõjavägi, kuna sünteetiline kütus on stabiilsem, kui keskkonnasõbralikusk tuunitud fossiilne.

Küll on neil plaan lõpetada fossiilsete tootmine aastal 2045. Sest siis lõpeb nende kahe tehase kasutusluba ja nad ei näe vajadust seda uuendada (õigemini, selleks ajaks amortiseerunud tehaste sisseseadet ja tehnoloogiat).
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: L-200 mootori ülemäärane suitsusus

Postitus Postitas TiitR »

jaan mmc kirjutas:
R Okt 29, 2021 12:11 pm
Keegi naisterahvas, nime küll ei mäleta. See oli juba vast aasta või rohkemgi tagasi. Mäletamistmööda langes samasse aega kui tekkis küsimus, miks Alexela võib ainsana müüa bio vabu kütuseid. Minuteada oligi enne Alexela puhta diisli turule tulekut aeg kus biolisandite lisamine diislile oli Eestis kohustuslik. Ka tanklatesse on sildid BIOVABA tekkinud alles viimasel ajal.

Parandasin varasemas postituses arvamuse, ei tooda, ei müü Eestis vastu. Küllap ta toodab tõesti.
Alexela jah oma gaasipunktidega saavutas nö "rohelise jälje" kütuseturul ja vabastati biolisandi kohustusest kütustes. Mul käis mingi aeg Alexela mingi võll kontoris end esitlemas ja koostööd pakkumas.
Uurisin ka teiste tanklate kohta ja pmst võetakse kütus 1..2 kohast kõikidele ja kett siis ise segab vastava % biolisandit küttesse.
Vasta

Mine “Mitsubishi”