Pajero 3 kütuse süsteemi hooldamisest
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Pajero 3 kütuse süsteemi hooldamisest
Ilmselt on sellest kuskil juttu onud aga keegi privas küsis probleemide ennetamise kohta, seega panen siia ka üles.
Pajero 3 Kõrgsurvepumba probleemide ennetamiseks.
Ks.pumpa peab jõudma kvaliteetne kütus, soovitavalt paremate määrimisomadustega kui tanklatest tuleb. Selleks saab ise lisada, kas 2-takti õli, nt. 50 ml. paagi kohta või nt. Karla Auto diisli lisand, vastavalt pudelil soovitatud vahekorrale. Mitte tankida bio lisandiga diisleid. Kvaliteetne diisel on peaaegu värvitu ja lõhnatu. Kontrollida tankimis torustik, tag. par. rattakoopas, see on tihtipeale auklikuks roostetanud ja sealt pääseb vesi ja tolm kütusepaaki. Veenduda, et kütusefiltri all olev vee andur töötaks. Vahetada kütte filtrit iga 10 tuh. km. tagant ja kasutada AINULT kõrg kvaliteetseid filtreid nt. MITSUBISHI ORIG., MAHLE, BOSCH. Filtri vahetusele eelnevalt puhastada filtri lähiümbrus sest ka 1 liivatera sattumine võib ks. pumba rikkuda. Teha põhja alt korrosioonitõrje, mis kaitseb ka kütusepaaki ja torutikku roostetamast. Kui kütusefiltrisse tekib tihti vett või muud sodi ja on alust arvata, et paagis on üksjagu sodi, lasta paagi väljalaske korgist seda regulaarselt välja ja vajadusel paigaldada enne kütusefiltrit lisaks, läbipaistev sette pott. Kõrgsurvepump ei talu lisaks halvakvaliteediga kütusele ka õhku, seega kui nt. käsipumbaga pumbates tuleb kütusefiltri väljuvast osast õhusegust diislit, tuleb õhuvõtu koht välja selgitada. Lisaks peab ks.pump kütust nö. vabalt peale saama, selleks ei tohi olla umbes paagisisese võtturi sõel (kui on siis vahest aitab enne küttefiltrit, jämedamasse (pealetulevasse) torusse u. 2 bar-ise rõhuga õhku lasta mis nö. lööb sõela puhtaks. Halba kütuse kättesaamist põhjustab ka nt. umbes filter või isepaigaldatud lisafiltrid.
Pajero 3 Kõrgsurvepumba probleemide ennetamiseks.
Ks.pumpa peab jõudma kvaliteetne kütus, soovitavalt paremate määrimisomadustega kui tanklatest tuleb. Selleks saab ise lisada, kas 2-takti õli, nt. 50 ml. paagi kohta või nt. Karla Auto diisli lisand, vastavalt pudelil soovitatud vahekorrale. Mitte tankida bio lisandiga diisleid. Kvaliteetne diisel on peaaegu värvitu ja lõhnatu. Kontrollida tankimis torustik, tag. par. rattakoopas, see on tihtipeale auklikuks roostetanud ja sealt pääseb vesi ja tolm kütusepaaki. Veenduda, et kütusefiltri all olev vee andur töötaks. Vahetada kütte filtrit iga 10 tuh. km. tagant ja kasutada AINULT kõrg kvaliteetseid filtreid nt. MITSUBISHI ORIG., MAHLE, BOSCH. Filtri vahetusele eelnevalt puhastada filtri lähiümbrus sest ka 1 liivatera sattumine võib ks. pumba rikkuda. Teha põhja alt korrosioonitõrje, mis kaitseb ka kütusepaaki ja torutikku roostetamast. Kui kütusefiltrisse tekib tihti vett või muud sodi ja on alust arvata, et paagis on üksjagu sodi, lasta paagi väljalaske korgist seda regulaarselt välja ja vajadusel paigaldada enne kütusefiltrit lisaks, läbipaistev sette pott. Kõrgsurvepump ei talu lisaks halvakvaliteediga kütusele ka õhku, seega kui nt. käsipumbaga pumbates tuleb kütusefiltri väljuvast osast õhusegust diislit, tuleb õhuvõtu koht välja selgitada. Lisaks peab ks.pump kütust nö. vabalt peale saama, selleks ei tohi olla umbes paagisisese võtturi sõel (kui on siis vahest aitab enne küttefiltrit, jämedamasse (pealetulevasse) torusse u. 2 bar-ise rõhuga õhku lasta mis nö. lööb sõela puhtaks. Halba kütuse kättesaamist põhjustab ka nt. umbes filter või isepaigaldatud lisafiltrid.
Re: Pajero 3 kütuse süsteemi hooldamisest
2T vahekord interneti andmetel in 1Lõli:200Lküttele. Ehk siis 40-50l tankimisele 200-250ml õli. Ise samamoodi toimetanud. DPF'iga peaks õlikvaliteet vastama Jaso-FC standardile.
https://www.youtube.com/watch?v=2cjnqyGhQ94
https://www.youtube.com/watch?v=JF-1LYVJleU
https://www.youtube.com/watch?v=LbvW8lkVCrg
https://www.youtube.com/watch?v=Qtx3Zvsrt_I
https://www.youtube.com/watch?v=HlMp8I6SLlg
https://www.youtube.com/watch?v=kqrOfVaFgDc
https://www.youtube.com/watch?v=d9grayTICbM
https://www.youtube.com/watch?v=2cjnqyGhQ94
https://www.youtube.com/watch?v=JF-1LYVJleU
https://www.youtube.com/watch?v=LbvW8lkVCrg
https://www.youtube.com/watch?v=Qtx3Zvsrt_I
https://www.youtube.com/watch?v=HlMp8I6SLlg
https://www.youtube.com/watch?v=kqrOfVaFgDc
https://www.youtube.com/watch?v=d9grayTICbM
Viimati muutis ahto42, E Veebr 22, 2021 2:48 pm, muudetud 1 kord kokku.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõukurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõukurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5600
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Pajero 3 kütuse süsteemi hooldamisest
Veits palju sai vist?
Ise kasutan igal tankimisel Karla Auto lisandit ja seda kõikidel oma autodel, millel kõikidel toimivad DPF-id.
Mitsu Pajero 3.2 Di-D
Re: Pajero 3 kütuse süsteemi hooldamisest
Parandasin, 1:200
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõukurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõukurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1840
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Pajero 3 kütuse süsteemi hooldamisest
Nii on, Jaan. Aitäh.
Laieneb kõigile diiselmootoriga autodele tegelikult. Ühisanum annab palju andeks, aga mitte lõputult.
Laieneb kõigile diiselmootoriga autodele tegelikult. Ühisanum annab palju andeks, aga mitte lõputult.
Krusa, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Pajero 3 kütuse süsteemi hooldamisest
See lisamäärdeaine panek on muidugi hinnanguline sest kui petrooleumi tankida peaks 1:1 panema aga ütleme siis nii, et mulle on tundunud, et kvaliteetsele diislile piisab ka 50 ml. paagi kohta, tõsi see võiks olla sünteetiline 2 T õli mis mõeldud bensusse 1:50-le. Aga kuna 2 T õli põleb Pajero 3-s kenasti siis üledoseerimis oht puudub. Kel on kütte kvaliteedi suhtes kõhklusi või kahtlusi pangu loomulikult rasvasem vahekord.
Re: Pajero 3 kütuse süsteemi hooldamisest
Mida efektiivsemalt vett jms. püüab, seda parem. Peaasi, et läbilaskevõime oleks piisav (parem filtrist). Aga settepott millel on nt. jämepuhastus sõel on väga ok.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1840
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Pajero 3 kütuse süsteemi hooldamisest
Lisan veel, et setteanumal võiks olla läbipaistev põhi, et oleks võimalik näha, kes seal seekord ujub. Mis omakorda eeldab, et anum on paigaldatud nähtavasse kohta.
Krusa, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Pajero 3 kütuse süsteemi hooldamisest
Magnet filtri metallkorpuse küljes ei tee paha, aitab terase, sh. rooste osakesi püüda. Rooste on kohati piisavalt peen, et läbida filtri element.