Pajero 3 kütuse süsteemi hooldamisest

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Vasta
jaan mmc
I live off from the mud
Postitusi: 1574
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm

Pajero 3 kütuse süsteemi hooldamisest

Postitus Postitas jaan mmc »

Ilmselt on sellest kuskil juttu onud aga keegi privas küsis probleemide ennetamise kohta, seega panen siia ka üles.

Pajero 3 Kõrgsurvepumba probleemide ennetamiseks.

Ks.pumpa peab jõudma kvaliteetne kütus, soovitavalt paremate määrimisomadustega kui tanklatest tuleb. Selleks saab ise lisada, kas 2-takti õli, nt. 50 ml. paagi kohta või nt. Karla Auto diisli lisand, vastavalt pudelil soovitatud vahekorrale. Mitte tankida bio lisandiga diisleid. Kvaliteetne diisel on peaaegu värvitu ja lõhnatu. Kontrollida tankimis torustik, tag. par. rattakoopas, see on tihtipeale auklikuks roostetanud ja sealt pääseb vesi ja tolm kütusepaaki. Veenduda, et kütusefiltri all olev vee andur töötaks. Vahetada kütte filtrit iga 10 tuh. km. tagant ja kasutada AINULT kõrg kvaliteetseid filtreid nt. MITSUBISHI ORIG., MAHLE, BOSCH. Filtri vahetusele eelnevalt puhastada filtri lähiümbrus sest ka 1 liivatera sattumine võib ks. pumba rikkuda. Teha põhja alt korrosioonitõrje, mis kaitseb ka kütusepaaki ja torutikku roostetamast. Kui kütusefiltrisse tekib tihti vett või muud sodi ja on alust arvata, et paagis on üksjagu sodi, lasta paagi väljalaske korgist seda regulaarselt välja ja vajadusel paigaldada enne kütusefiltrit lisaks, läbipaistev sette pott. Kõrgsurvepump ei talu lisaks halvakvaliteediga kütusele ka õhku, seega kui nt. käsipumbaga pumbates tuleb kütusefiltri väljuvast osast õhusegust diislit, tuleb õhuvõtu koht välja selgitada. Lisaks peab ks.pump kütust nö. vabalt peale saama, selleks ei tohi olla umbes paagisisese võtturi sõel (kui on siis vahest aitab enne küttefiltrit, jämedamasse (pealetulevasse) torusse u. 2 bar-ise rõhuga õhku lasta mis nö. lööb sõela puhtaks. Halba kütuse kättesaamist põhjustab ka nt. umbes filter või isepaigaldatud lisafiltrid.
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 699
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: Pajero 3 kütuse süsteemi hooldamisest

Postitus Postitas ahto42 »

Viimati muutis ahto42, E Veebr 22, 2021 2:48 pm, muudetud 1 kord kokku.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõukurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5600
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Pajero 3 kütuse süsteemi hooldamisest

Postitus Postitas TiitR »

ahto42 kirjutas:
E Veebr 22, 2021 11:49 am
2T vahekord interneti andmetel in 1Lõli:2Lküttele. Ehk siis 40-50l tankimisele 200-250ml õli.
Veits palju sai vist?
Ise kasutan igal tankimisel Karla Auto lisandit ja seda kõikidel oma autodel, millel kõikidel toimivad DPF-id.
Mitsu Pajero 3.2 Di-D
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 699
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: Pajero 3 kütuse süsteemi hooldamisest

Postitus Postitas ahto42 »

Parandasin, 1:200
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõukurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Pajero 3 kütuse süsteemi hooldamisest

Postitus Postitas v6sa »

Nii on, Jaan. Aitäh.

Laieneb kõigile diiselmootoriga autodele tegelikult. Ühisanum annab palju andeks, aga mitte lõputult.
Krusa, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
jaan mmc
I live off from the mud
Postitusi: 1574
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm

Re: Pajero 3 kütuse süsteemi hooldamisest

Postitus Postitas jaan mmc »

See lisamäärdeaine panek on muidugi hinnanguline sest kui petrooleumi tankida peaks 1:1 panema aga ütleme siis nii, et mulle on tundunud, et kvaliteetsele diislile piisab ka 50 ml. paagi kohta, tõsi see võiks olla sünteetiline 2 T õli mis mõeldud bensusse 1:50-le. Aga kuna 2 T õli põleb Pajero 3-s kenasti siis üledoseerimis oht puudub. Kel on kütte kvaliteedi suhtes kõhklusi või kahtlusi pangu loomulikult rasvasem vahekord.
Kasutaja avatar
raulex
Fitting 44"
Postitusi: 400
Liitunud: L Nov 29, 2008 9:01 pm
Asukoht: Harjumaa,Loo.

Re: Pajero 3 kütuse süsteemi hooldamisest

Postitus Postitas raulex »

jaan mmc kirjutas:
E Veebr 22, 2021 8:39 am
vajadusel paigaldada enne kütusefiltrit lisaks, läbipaistev sette pott.
Kas settepott peab olema seest tühi või sobib ka veepüüdmisgraanuliga läbipastev settepott?
Nominaalne läbilaskevõime 70 l/minutis ja puhudes takistust ei oma.
jaan mmc
I live off from the mud
Postitusi: 1574
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm

Re: Pajero 3 kütuse süsteemi hooldamisest

Postitus Postitas jaan mmc »

Mida efektiivsemalt vett jms. püüab, seda parem. Peaasi, et läbilaskevõime oleks piisav (parem filtrist). Aga settepott millel on nt. jämepuhastus sõel on väga ok.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Pajero 3 kütuse süsteemi hooldamisest

Postitus Postitas v6sa »

Lisan veel, et setteanumal võiks olla läbipaistev põhi, et oleks võimalik näha, kes seal seekord ujub. Mis omakorda eeldab, et anum on paigaldatud nähtavasse kohta.
Krusa, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
jaan mmc
I live off from the mud
Postitusi: 1574
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm

Re: Pajero 3 kütuse süsteemi hooldamisest

Postitus Postitas jaan mmc »

Magnet filtri metallkorpuse küljes ei tee paha, aitab terase, sh. rooste osakesi püüda. Rooste on kohati piisavalt peen, et läbida filtri element.
Vasta

Mine “Mitsubishi”