Ketaspidurid offroadis
Postitatud: K Aug 22, 2018 11:16 am
Siin-seal räägitud aga ühist teeemat ei leidnud ja siia võiks koonduda nipid ja näpunäited.
Kui on vähegi võimalust valida, peaks suport asetsema rattast tagapool. Võistlusautol ei olnud see võimalik ja üldjuhul oli sõidu lõpuks mõni klots ikka "rauas". Silla modimisega sai kõik suportid paigutada rattast tahapoole ja peale kahte (lõpunisõidetud) võistlust on kõigil klotsidel 1/3 ja rohkem alles, seega on sõltuvalt sadula asukohast klotside kulu erinevus 3 kordne. Klotsid identsed. Asja füüsika selles, et esimese suportiga jääb muda suporti peale ja ketas veab seda pidevalt klotside vahele.
Kui on vähegi võimalust valida, peaks suport asetsema rattast tagapool. Võistlusautol ei olnud see võimalik ja üldjuhul oli sõidu lõpuks mõni klots ikka "rauas". Silla modimisega sai kõik suportid paigutada rattast tahapoole ja peale kahte (lõpunisõidetud) võistlust on kõigil klotsidel 1/3 ja rohkem alles, seega on sõltuvalt sadula asukohast klotside kulu erinevus 3 kordne. Klotsid identsed. Asja füüsika selles, et esimese suportiga jääb muda suporti peale ja ketas veab seda pidevalt klotside vahele.