1. leht 1-st

Ketaspidurid offroadis

Postitatud: K Aug 22, 2018 11:16 am
Postitas totu
Siin-seal räägitud aga ühist teeemat ei leidnud ja siia võiks koonduda nipid ja näpunäited.
Kui on vähegi võimalust valida, peaks suport asetsema rattast tagapool. Võistlusautol ei olnud see võimalik ja üldjuhul oli sõidu lõpuks mõni klots ikka "rauas". Silla modimisega sai kõik suportid paigutada rattast tahapoole ja peale kahte (lõpunisõidetud) võistlust on kõigil klotsidel 1/3 ja rohkem alles, seega on sõltuvalt sadula asukohast klotside kulu erinevus 3 kordne. Klotsid identsed. Asja füüsika selles, et esimese suportiga jääb muda suporti peale ja ketas veab seda pidevalt klotside vahele.

Re: Ketaspidurid offroadis

Postitatud: K Aug 22, 2018 1:38 pm
Postitas Praks1
Pigem loeb rohkem,kui sirged ja korras on kettad,kui vabalt liiguvad kõik asjad selles ahelas jne.
Teatud saviga saavad kõigil klotsid otsa :D
Hydraboosti meestel saavad need ka asfaldil otsa :lol: