1. leht 2-st

Mootorite kaalud.

Postitatud: R Jaan 06, 2012 6:57 pm
Postitas Datsun
Loodan, et tulete kaasa. kindlasti on paljudele sellest kasu.

Nissan Patrol 3.3TD 360kg komplektne ja ilma õlita
Pilt

M62B44 Valmistaja BMW.
4.4 L (4398 cc/268 in³)
210 kW (282 hp) @ 5700
420 N·m (310 ft·lbf) @ 3900

Pilt


Jeep Cherokee 4.0 136kw

Pilt

Re: Mootorite kaalud.

Postitatud: R Jaan 06, 2012 6:58 pm
Postitas Datsun
Lisage aga isuga, kes viitsib:)

Re: Mootorite kaalud.

Postitatud: R Jaan 06, 2012 7:02 pm
Postitas Datsun
Nissan Patrol 2.8 85kw komplektne ja õli sees

Pilt

Re: Mootorite kaalud.

Postitatud: R Jaan 06, 2012 7:39 pm
Postitas tyyp07
TiitR kirjutas:Teemast küll jõhkralt mööda, kuid kust sa sellise kaalu välja sebisid? Käisin Forankras kaalusi kaemas, kuid seal minu jaoks liiga multifunktsionaalne (pole vaja lihtsalt niipalju võimalusi) ja seoses sellega ka natsa kallis. 8)
Midagi leiab ka siit: http://www.kaalud.ee/category/view/8

Re: Mootorite kaalud.

Postitatud: R Jaan 06, 2012 7:44 pm
Postitas MahviaDeTyrk

Re: Mootorite kaalud.

Postitatud: R Jaan 06, 2012 8:21 pm
Postitas Datsun
need andmed on kohati ebatäpsed. aga abiks ikka:)

Re: Mootorite kaalud.

Postitatud: R Jaan 06, 2012 8:47 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Datsun kirjutas:
need andmed on kohati ebatäpsed. aga abiks ikka:)
Ja see kaal mis su pandud piltidel on värskelt taadeldud ?
Ehk on mõnele mootorile miski kogus vana õli ikka kuhugi ladestunud ?
Aga abiks ikka :wink:

Re: Mootorite kaalud.

Postitatud: L Mai 12, 2012 1:33 pm
Postitas pimeroolis
Terekest. Nujah ega vist selle oma kaaluga näiteks ARK-ile midagi ei tõesta, sinna peab ikka mingi atesteeritud kaalu paberiga minema. Oma autu arvelevõtmisel pidin ka kohaliku metallifirma kaalul käima. Muidugi omas töökojas kindlasti aitab asju mõelda, kontrollida. Sellist kaalu otsas rippuvat mootorit kahjuks pildina pole, ei ole olnud vajadust maha võtta veel :oops: 6.0 Power Stroke Turbo Diesel, 4 OHV/1cam-in-Crankcase-V8, VGT turbo, intercooler, 325Hp/3300 RPM, 759Nm/ 2000RPM, kaalub koos õliga(15l) 438kg. Need niikui tehase andmed aga suht lihtsa chiptuuneriga saab vilet juurde keerata ilma ümberehitusi mingi +130Hp ja mingi +200-300Nm. See pöördemomendi kasv muidugi selline ligilähedane oleneb tuuneris olevast programmist, võib lisada ka pöördemomenti ja jätta hp-d rahule, no näiteks raskete haagiste veol. Mingid firmad pakuvad ka +160Hp... Sellest suurema vile tekitamiseks peaks juba pihustite ja turbo kallale minema ja pl-kaane polte vahetama. Olen proovind nii ja naasugust versiooni selline +80Hp annab meeldiva erksuse ja tuntava küttekulu ekonoomia, +130Hp aga muudab mootori juba selliseks jõhkraks ja käigukast hakkab käike niikui haamriga sisse taguma, mnt. hea aga linnas suht ebameeldivalt järsk ja rebiv, kipub kergelt musti jutte jätma asfaldile. Ega selline mürakas muidugi võistlusauto peale kaalu poolest sobigi, noh kui just mõnest veoautost ei taha vähe äkilisemat teha :shock:

Re: Mootorite kaalud.

Postitatud: T Mai 15, 2012 9:01 pm
Postitas TPmorgan
kas keegi oskab siia v2lja tuua landcruiseri lj 73 2.4 turbo mootori kaalu ja land cruiser 80 4,2 turbo mootori kaalu? oleks huvitav teada kui palju on see 80 mootor raskem 73 omast? :wink:

Re: Mootorite kaalud.

Postitatud: T Mai 15, 2012 11:14 pm
Postitas AsTroSS
pimeroolis kirjutas:Terekest. Nujah ega vist selle oma kaaluga näiteks ARK-ile midagi ei tõesta, sinna peab ikka mingi atesteeritud kaalu paberiga minema. Oma autu arvelevõtmisel pidin ka kohaliku metallifirma kaalul käima. Muidugi omas töökojas kindlasti aitab asju mõelda, kontrollida. Sellist kaalu otsas rippuvat mootorit kahjuks pildina pole, ei ole olnud vajadust maha võtta veel :oops: 6.0 Power Stroke Turbo Diesel, 4 OHV/1cam-in-Crankcase-V8, VGT turbo, intercooler, 325Hp/3300 RPM, 759Nm/ 2000RPM, kaalub koos õliga(15l) 438kg. Need niikui tehase andmed aga suht lihtsa chiptuuneriga saab vilet juurde keerata ilma ümberehitusi mingi +130Hp ja mingi +200-300Nm. See pöördemomendi kasv muidugi selline ligilähedane oleneb tuuneris olevast programmist, võib lisada ka pöördemomenti ja jätta hp-d rahule, no näiteks raskete haagiste veol. Mingid firmad pakuvad ka +160Hp... Sellest suurema vile tekitamiseks peaks juba pihustite ja turbo kallale minema ja pl-kaane polte vahetama. Olen proovind nii ja naasugust versiooni selline +80Hp annab meeldiva erksuse ja tuntava küttekulu ekonoomia, +130Hp aga muudab mootori juba selliseks jõhkraks ja käigukast hakkab käike niikui haamriga sisse taguma, mnt. hea aga linnas suht ebameeldivalt järsk ja rebiv, kipub kergelt musti jutte jätma asfaldile. Ega selline mürakas muidugi võistlusauto peale kaalu poolest sobigi, noh kui just mõnest veoautost ei taha vähe äkilisemat teha :shock:
Veokist äkilisema tegemiseks on pisut paremaid toorikud kui Fordi Powerjoke.... :roll:

Re: Mootorite kaalud.

Postitatud: K Mai 16, 2012 11:30 pm
Postitas pimeroolis
AsTroSS kirjutas:
pimeroolis kirjutas:Terekest. Nujah ega vist selle oma kaaluga näiteks ARK-ile midagi ei tõesta, sinna peab ikka mingi atesteeritud kaalu paberiga minema. Oma autu arvelevõtmisel pidin ka kohaliku metallifirma kaalul käima. Muidugi omas töökojas kindlasti aitab asju mõelda, kontrollida. Sellist kaalu otsas rippuvat mootorit kahjuks pildina pole, ei ole olnud vajadust maha võtta veel :oops: 6.0 Power Stroke Turbo Diesel, 4 OHV/1cam-in-Crankcase-V8, VGT turbo, intercooler, 325Hp/3300 RPM, 759Nm/ 2000RPM, kaalub koos õliga(15l) 438kg. Need niikui tehase andmed aga suht lihtsa chiptuuneriga saab vilet juurde keerata ilma ümberehitusi mingi +130Hp ja mingi +200-300Nm. See pöördemomendi kasv muidugi selline ligilähedane oleneb tuuneris olevast programmist, võib lisada ka pöördemomenti ja jätta hp-d rahule, no näiteks raskete haagiste veol. Mingid firmad pakuvad ka +160Hp... Sellest suurema vile tekitamiseks peaks juba pihustite ja turbo kallale minema ja pl-kaane polte vahetama. Olen proovind nii ja naasugust versiooni selline +80Hp annab meeldiva erksuse ja tuntava küttekulu ekonoomia, +130Hp aga muudab mootori juba selliseks jõhkraks ja käigukast hakkab käike niikui haamriga sisse taguma, mnt. hea aga linnas suht ebameeldivalt järsk ja rebiv, kipub kergelt musti jutte jätma asfaldile. Ega selline mürakas muidugi võistlusauto peale kaalu poolest sobigi, noh kui just mõnest veoautost ei taha vähe äkilisemat teha :shock:
Veokist äkilisema tegemiseks on pisut paremaid toorikud kui Fordi Powerjoke.... :roll:
...no aga trumbid lauale :lol: ideed ju alati hinnas. Panin lihtsalt oma autu mootori andmeid natuke kirja noh niikui mõtteaineks. Eks need jänkidiislid suht kobakad, ilmselt võistlemise mõttes võib olla mitte kõige paremini sobivad, show mõttes kindlasti.

Re: Mootorite kaalud.

Postitatud: K Mai 23, 2012 10:17 pm
Postitas MahviaDeTyrk
http://www.alfadax.com/content/before/e ... hoice1.htm

Veel mõned kaalud ja mõõdud ja kommentaarid

Re: Mootorite kaalud.

Postitatud: R Okt 19, 2012 8:42 am
Postitas Praks1
Kui kedagi huvitab,siis WV/audi 1,9td mootori kaal 150kg,ilma starteri,gene ja roolivõimuta.
Ning volvo C303 käigu ja vahekast 70kg.

Re: Mootorite kaalud.

Postitatud: N Mär 05, 2015 7:34 pm
Postitas Grand

Re: Mootorite kaalud.

Postitatud: N Mär 05, 2015 8:44 pm
Postitas Movistar
Nissan vq35hr ilma gene,roolivoimu ja starterita149 kg