GrandCherokee ja ca 3T haagise vedamine
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
GrandCherokee ja ca 3T haagise vedamine
Tervist siinolijad. Sai omale soetatud siis Quadra-Drive versiooniga GrandCherokee ja plaan temaga ca 3T haagist vedada. Kas oskab keegi öelda kas see masin selle välja kannatab ja kas Quadra-Drive vahekast selle välja kannatab. Manualist lugesin, et vähemalt saab Overdrive funktsiooni välja lülitada raske koormaga liikumise ajaks. Mootoriks muidu 4.7 ja usun, et sellest ei tohiks kuidagi väheks jääda.
Re: GrandCherokee ja ca 3T haagise vedamine
Üldiselt on nii auto registreerimistunnistuses kui ka tehase manuaalis lubatud haagise massid kirjas ja ma ei näe põhjust nendes numbrites kahelda.
Pigem võib üldjuhul jääda sellise auto puhul haagise kaalu piirama omaniku vastava kategooria juhilubade puudumine.
Pigem võib üldjuhul jääda sellise auto puhul haagise kaalu piirama omaniku vastava kategooria juhilubade puudumine.
numerus stultorum, infinitus est
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2433
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: GrandCherokee ja ca 3T haagise vedamine
Eeldan normaalselt automaatkastiga isendit. Tee kastile dünaamiline õlivahetus ja kontrolli, et kastil oleks jahutusradikas, kui veod on pikemad poolest tunnist. Lühemaid sutsakaid kannatab ilma küll sõita. Kui plaanid illegaalseid konksumasse, siis ei teeks paha uued tagavedrud.
Muidu on hea vedur küll, kui jaksad kütuse kinni maksta...
Selle rongi jaoks peab olema siis "päris E", nagu õigesti viidati. Kood-96 kolmetonnise haagise korral enam ei päästa.
Overdrive väljalülimise vajadus sõltub kiirusest. Kui lasta trassil 90-100 (kui haagisel pole kiirusepiirangut), siis ilmselt on pööret piisavalt. Aga kuskil linnade ääres 50-70-90-50 ukerdades on mõistlik kastil mitte lasta omapäi toimetada, vaid juhtida käiguvahetusi käsitsi. Raskel rongil näiteks mootorpidurdus madalama käiguga on päris rahakotisõbralik asi.
Muidu on hea vedur küll, kui jaksad kütuse kinni maksta...
Selle rongi jaoks peab olema siis "päris E", nagu õigesti viidati. Kood-96 kolmetonnise haagise korral enam ei päästa.
Overdrive väljalülimise vajadus sõltub kiirusest. Kui lasta trassil 90-100 (kui haagisel pole kiirusepiirangut), siis ilmselt on pööret piisavalt. Aga kuskil linnade ääres 50-70-90-50 ukerdades on mõistlik kastil mitte lasta omapäi toimetada, vaid juhtida käiguvahetusi käsitsi. Raskel rongil näiteks mootorpidurdus madalama käiguga on päris rahakotisõbralik asi.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
-
- Zootramm
- Postitusi: 717
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Re: GrandCherokee ja ca 3T haagise vedamine
Ma olen 2,7 CRD QuadraDrive masinaga vedanud 1600 kg suht suure tuuletakistusega haagissuvilat (2,5m lai, tiislita 6,5m pikk) ca 15000 km ja selle peale küll tehnikaga probleeme ei esinenud. Tavaliselt 80...90 km/h, vahel 300 km jutti suvisel ajal, Soome ja Põhja-Norra mägesid ka. Sageli sai käsitsi käike näpitud ja 4-nda käiguga piiratud.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 134
- Liitunud: N Aug 27, 2020 12:09 pm
Re: GrandCherokee ja ca 3T haagise vedamine
Soovitatakse ainult sildadesse (taha vähemalt) teist õli kui vedamist tihemini ette tuleb, 80w90 asemel 75w140.
"Pole asja, mida ei saaks parandada"- kadunud vanaisa Evald. Lõpuks leidsid nad ta ikkagi üles.
Jeep Grand Cherokee Overland 2003 2,7crd 120kw
BMW 530D 2002 Touring 3.0d 142kw
Jeep Grand Cherokee Overland 2003 2,7crd 120kw
BMW 530D 2002 Touring 3.0d 142kw
Re: GrandCherokee ja ca 3T haagise vedamine
Ma küll jeebi kaste ei tea, kas neil läheb iga käiguga hüdromuhv lukku või mitte. Olen tähele pannud, et just see mitte lukus olemine kuumutab õli kõige rohkem, st kui rasket haagist on vaja manööverdada. Maantepeal kõik sõlmed lukus, siis temp normis.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: GrandCherokee ja ca 3T haagise vedamine
Quadra-Drive on veoskeem, mitte vahekast.margsu kirjutas: ↑E Juun 27, 2022 8:21 amTervist siinolijad. Sai omale soetatud siis Quadra-Drive versiooniga GrandCherokee ja plaan temaga ca 3T haagist vedada. Kas oskab keegi öelda kas see masin selle välja kannatab ja kas Quadra-Drive vahekast selle välja kannatab. Manualist lugesin, et vähemalt saab Overdrive funktsiooni välja lülitada raske koormaga liikumise ajaks. Mootoriks muidu 4.7 ja usun, et sellest ei tohiks kuidagi väheks jääda.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: GrandCherokee ja ca 3T haagise vedamine
Seal siiski see vahekasti talitlusviis nö. Jah seal vahekast oli mingitel veoskeemidel sama kuid talitlusviis erinev
Re: GrandCherokee ja ca 3T haagise vedamine
4,7 on overdrive võimalus, kasuta seda.
Manuali järgi on raske haagise veol kõik õlivälbad 1/2 tavalisest.
Manuali järgi on raske haagise veol kõik õlivälbad 1/2 tavalisest.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7