‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Tervitus!
Soetasin hiljuti Jeep Cherokee xj. Masin üldiselt toimetab hästi, kuid esisillas põhimõtteliselt vahetaks kõik kaikad välja. Kaitsekummid on mõranenud/amortiseerunud ja õlised. Track bar (eestikeelne nimetus?) teeb kolksu.
Kas osta korraga originaalist tugevamad varuosad?
Mis poest osta? Toppartsis on kõik asjad olemas, kas on veel poode? Mis tootjat soovitate?
Milline tõstesari valida kui soovin 3”. Ise olen ainult Rough Country omasid näinud vb kohalikud teavad rohkem rääkida?
Auto eesmärk oleks siiski jääda autoks millega tohib ka maanteel sõita
Esialgu oli plaan toppartsi kohapeale minna ja lasta auto üle vaadata ja kõik vahetust vajavad asjad kirja panna, siis hea ülevaade. Aga eile sõites hakkas seesama track bar kolksuma ees ja mõtlesin kas tasub sellega sõitma üldse minna? Ise asun Võrus topparts on Tartus.
Võibolla keegi oskab hoopis soovitada mõnd autoremonditöökoda Tartus, kus pädevad inimesed tegelevad maasturite või offroad masinatega?
Soetasin hiljuti Jeep Cherokee xj. Masin üldiselt toimetab hästi, kuid esisillas põhimõtteliselt vahetaks kõik kaikad välja. Kaitsekummid on mõranenud/amortiseerunud ja õlised. Track bar (eestikeelne nimetus?) teeb kolksu.
Kas osta korraga originaalist tugevamad varuosad?
Mis poest osta? Toppartsis on kõik asjad olemas, kas on veel poode? Mis tootjat soovitate?
Milline tõstesari valida kui soovin 3”. Ise olen ainult Rough Country omasid näinud vb kohalikud teavad rohkem rääkida?
Auto eesmärk oleks siiski jääda autoks millega tohib ka maanteel sõita
Esialgu oli plaan toppartsi kohapeale minna ja lasta auto üle vaadata ja kõik vahetust vajavad asjad kirja panna, siis hea ülevaade. Aga eile sõites hakkas seesama track bar kolksuma ees ja mõtlesin kas tasub sellega sõitma üldse minna? Ise asun Võrus topparts on Tartus.
Võibolla keegi oskab hoopis soovitada mõnd autoremonditöökoda Tartus, kus pädevad inimesed tegelevad maasturite või offroad masinatega?
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 738
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: ‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Sealt tellides lisandub mingisugune % tollimaksu ka ?maksipoiss kirjutas: ↑N Sept 16, 2021 6:54 pmRockauto https://www.rockauto.com/en/catalog/jee ... l6,1315943
Re: ‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Juppidele peaks olema ca 5% toll.
Ja käibekas ka otsa (kui firma arvele ei osta).
Ja käibekas ka otsa (kui firma arvele ei osta).
Re: ‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Kas track bar-il saab mõlema otsa pukse vahetada?
Kas polüpukside komplekti on mõtet osta ja millist soovitate?
Ma vaatasin et hetkel ei leidnud ühtki track bari mis kuskil Eestis koha peal olemas oleks
Rockauto-s on neid küll. Pisut foorumites tuhramist, sain selgeks, et rahakoti sõbralikum MOOG tooted on normaalse kvaliteediga. Samuti Rancho tooted, mis väheke kõrgemast hinnaklassist. Kellegil kogemusi on ?
Kas polüpukside komplekti on mõtet osta ja millist soovitate?
Ma vaatasin et hetkel ei leidnud ühtki track bari mis kuskil Eestis koha peal olemas oleks
Rockauto-s on neid küll. Pisut foorumites tuhramist, sain selgeks, et rahakoti sõbralikum MOOG tooted on normaalse kvaliteediga. Samuti Rancho tooted, mis väheke kõrgemast hinnaklassist. Kellegil kogemusi on ?
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4654
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: ‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Rancho amordid prügi. Moogi vaata, et ei oleks made in china- täis prügi.
Trackbar kere poolt sarniiriga. Vaheta täies tükis. Kui loksub, vaata, et mutter oleks kinni. Vahest kipub koonusest liikuma.
Mida kallim tõste seda parem. Rough country vajub suht ruttu madalaks. 4,5" tõstest saab mõne aastaga 2,5"
Kui miskit himu Jeepi toodangust kuulda, võid alati helistada.
Trackbar kere poolt sarniiriga. Vaheta täies tükis. Kui loksub, vaata, et mutter oleks kinni. Vahest kipub koonusest liikuma.
Mida kallim tõste seda parem. Rough country vajub suht ruttu madalaks. 4,5" tõstest saab mõne aastaga 2,5"
Kui miskit himu Jeepi toodangust kuulda, võid alati helistada.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: ‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Mopar tooted siis? Saada oma number mulle postkasti.uputaja kirjutas: ↑R Sept 17, 2021 9:29 amRancho amordid prügi. Moogi vaata, et ei oleks made in china- täis prügi.
Trackbar kere poolt sarniiriga. Vaheta täies tükis. Kui loksub, vaata, et mutter oleks kinni. Vahest kipub koonusest liikuma.
Mida kallim tõste seda parem. Rough country vajub suht ruttu madalaks. 4,5" tõstest saab mõne aastaga 2,5"
Kui miskit himu Jeepi toodangust kuulda, võid alati helistada.
Toppartsi Crown tooted kh pask?
Niimoodi on päris keeruline otsustada, et mida siis lõpuks osta ja kuskohast Mopari tooted on küll päris kirve hinnaga aga huvi pakub siiski jah.
Kirjutan igaksjuhuks ära et lisaks trackbarile veel stabika kondid ja roolivardapea otsad oleks tarvis.
Näppisin veidi track bari sarniiri. Polt käib koos mutriga ringi selle peab siis tiigri või relakaga maha lõikama, et üldse kätte saada.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 738
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: ‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Rockautost ostetud Mevotech-i rooliotsad (daily driver) ja sarniirid (premium) kestsid WJ-i all küll. Crowni sarniirid kestsid vist peaaegu ühe kuu.
Re: ‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Ma tellisin praegu ühest autovaruosade poest uue track bari, stabika kondid, roolipeavarda otsad, drag link sarniiri ja rooliamordi. Hind oli kokku 160€ niikaua ikka saan sõita kui lifti jaoks vajalikud asjad välja olen valinud. Sellist väga hullu offroadi ei ole plaanis nagunii teha. Loodetavasti ei keera metsas midagi kõveraks sis Ise küll mehaanik ei ole tegelikult aga huvi on küll ja prooviks juutuubi abiga need kaikad ära kh vahetada. Midagi keerulist ei tundu olevat, kuid üllatusi ilmselt tuleb
Offroad-express.com
Sealt ka olete asju tellinud? Tundub, et valikut on seal veidi rohkem ja hinnaklasse erinevaid.
Endale jäi silma nt bds/zone keerdvedrud 3” +lehtvedrud 3” ja mõtlesin et need võiks kombineerida bilstein 5100 amortidega. Ja lisaks mingi odavam tugevdatud track bar ja roolivarras, stabika kondid jne.
Kas vahekasti ja raami vahele peaks kh vahepuksid ostma et natuke allapoole lasta vahekasti kui 3” tõste paigaldada? SYE kohta olen kh uurinud aga ei tea kas teda vaja ikka on.
Kisub vist vaikselt OT juba.. parem idee võib olla, et teen Uue teema teise alafoorumisse kuna peale tõste on plaanis veel autot pisut ümber ehitada ja igasugune hea nõu targematelt oleks ikka suureks abiks.
Offroad-express.com
Sealt ka olete asju tellinud? Tundub, et valikut on seal veidi rohkem ja hinnaklasse erinevaid.
Endale jäi silma nt bds/zone keerdvedrud 3” +lehtvedrud 3” ja mõtlesin et need võiks kombineerida bilstein 5100 amortidega. Ja lisaks mingi odavam tugevdatud track bar ja roolivarras, stabika kondid jne.
Kas vahekasti ja raami vahele peaks kh vahepuksid ostma et natuke allapoole lasta vahekasti kui 3” tõste paigaldada? SYE kohta olen kh uurinud aga ei tea kas teda vaja ikka on.
Kisub vist vaikselt OT juba.. parem idee võib olla, et teen Uue teema teise alafoorumisse kuna peale tõste on plaanis veel autot pisut ümber ehitada ja igasugune hea nõu targematelt oleks ikka suureks abiks.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4654
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: ‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
3" tõste on niske lasteaia rubriik. Seal ei pea pmst suurt miskit peale vedrude, amortide, trackbarile ette uus auk olemasoleva kõrvale. Ette alumised õõtsad ka järelturukad v paned wj grandi omad. need paar cm pikemad.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: ‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Kas teise augu peab selleks puurima, et suurema nurga all oleks kui ei ole reguleeritava pikkusega trackbar?
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4654
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: ‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Tõstes varda pikkus muutub lühemaks ning sild liigub kere suhtes ühele küljele välja.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: ‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Selge.
Kas sye on samuti tarvis või on ka mingit muud lahendust? Ma ei tea kas saan õiegsti aru, et vahetama peaks vahekasti võlli ja kardaani ning paar kraadi muutma tagasilla nurka vms? See muidugi juba päris kallis lõbu ja nagu aru saan, siis kardaan tehakse eritellimusel. Mis lahendusi keegi kasutanud on? Kas ja kus kohast olete Tellinud?
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 110
- Liitunud: T Dets 06, 2016 5:50 pm
Re: ‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Lase kast talast veidike allapoole ja asi tahe. Projektiks pole vaja ajada väikse tõste korral, kuna point puudub.
Selge.
Kas sye on samuti tarvis või on ka mingit muud lahendust? Ma ei tea kas saan õiegsti aru, et vahetama peaks vahekasti võlli ja kardaani ning paar kraadi muutma tagasilla nurka vms? See muidugi juba päris kallis lõbu ja nagu aru saan, siis kardaan tehakse eritellimusel. Mis lahendusi keegi kasutanud on? Kas ja kus kohast olete Tellinud?
Raha hakkab kuluma juba 5-6" tõste korral korralikult
Silla vasakule-paremale liikumise vastu on reguleeritav varras, mida muidugi enamus ei oska reguleerida (lased varda ülemisest kinnitusest lahti, tagurdad sirgel 5m ja siis regullid paika, ning paned kinni) Äärde puuritud auk lendab esimeseste metsaveorööbaste peal minema, -kui neid risti läbid ootamatult.Isegi õiges kohas oleva augu lööb kenasti ovaalseks.
Üleüldse on see D30 esimene sild vedel ekstreemsusteks ja keerab käised kenasti kõveraks
███████████]99% fucked up!
Re: ‘98 Jeep Cherokee XJ esisild
Enne 5-6 tolli pole sul mingit mõtet seda vahekasti alla lasta.
Alla lastes muutub tagant paremaks aga eest hullemaks ju see nurk.
SYE tundub ka su plaanitud 3 tolli peale mõttetu kulu.
Alla lastes muutub tagant paremaks aga eest hullemaks ju see nurk.
SYE tundub ka su plaanitud 3 tolli peale mõttetu kulu.