WJ crd radiaatori leke

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
MrMägilane
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 134
Liitunud: N Aug 27, 2020 12:09 pm

WJ crd radiaatori leke

Postitus Postitas MrMägilane »

Teemaks täna siis 2003 Grand Chero CRD radiaator. Alumine otsavann lekib. Ei ole kusagilt katki, vaid plastiku ja alumiiniumi ühendusringist. Keegi varasemalt sinna silikooniga ringi peale mätserdanud (müügiks ilmselt). Palju ei kaota õnneks veel, aga kusagil 1500km peale peab min-max jagu jahutusvedelikku peale panema.
Kuna päris uut radikat ei tundu väga lihtne saada olema (peale toppartsi), kas keegi teab, on võimalik seda radika otsavanni avada ja uuesti tihendada või on see lootusetu idee?
Idee oli ka leida umbes sarnane radiaator mõne vähe parema saadavusega masina pealt, aga ei ole seda veel ajama hakanud. Variant on veel leida kasutatud varuosa peale ja siis vaatan ise praegust laua peal, kas on võimalik koduküla leiutajateringi stiilis see ära nokitseda. Idee poolest ei ole raske- vannil nagad lahti painutada, uus tihend vahele, rihmadega pingule ja alumiinium vaikselt tagasi toksida. Samas järele mõeldes päris rahuliku südamega vist kuskile sohu sellega siis enam ei läheks ka :D
Kas keegi on radikamurega kokku puutunud ja leidnud odavama kui 250€ lahenduse?
"Pole asja, mida ei saaks parandada"- kadunud vanaisa Evald. Lõpuks leidsid nad ta ikkagi üles.
Jeep Grand Cherokee Overland 2003 2,7crd 120kw
BMW 530D 2002 Touring 3.0d 142kw
vreps
Fitting 38"
Postitusi: 294
Liitunud: E Okt 10, 2016 11:42 am
Asukoht: Tartu

Re: WJ crd radiaatori leke

Postitus Postitas vreps »

Kahjuks võib kasvõi silda visata aga neid tilkuvaid radikaid pidama ei saa mitte mingi valemiga,proovitud ja katsetatud. Ainuke lahendus uus või kasutatud uus. Kui see kuidagi lohutab, siis Milbaumis maksab uus 195 eurorubla.
numerus stultorum, infinitus est
MrMägilane
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 134
Liitunud: N Aug 27, 2020 12:09 pm

Re: WJ crd radiaatori leke

Postitus Postitas MrMägilane »

Update mõttes, ilmselt on sul õigus. võtsin üleeile radika maha (kuna rihma ja rullikutemajanduse vahetuseks hakkasin sentimeeterhaaval ruumi tegema, mis lõppes sellega et terve nina sai maha võetud...) ja puhastasin nailonkettaga suurema osa sellest silikoonist maha. lahtikangutamise ja tagasipressi mõte tuli sellest kuna alumiinium nägi välja nagu oleks iga 3-4 cm tagant kõrvad mis on kokku pressitud, et lihtne ükshaaval lahti nokkida. Peale puhastust tuli välja et polegi kõrvad, lihtsalt iga 3-4 cm tagant on pressijäljed sügavamad, lihtsalt silikooni täis ja serv on ikkagi tervik ühest otsast teise, seda on raske lahti võtta nii et see pärast kokku jääb. Oleks TIG, lõikaks serva maha ja säristaks pärast uue sirge riba külge, oleks ehk isegi tolku, aga ilmselgelt praegu mingi kangiga kallale minna see asi sirge ja vettpidav ei jää. Puhastan korralikult ära, panen uue ringi silikooni praeguseks, destill vesi sisse ja hakkan ikkagi uut otsima. Astun esimese asjana Milbaumi sisse, hetkel kõige okkem hind. Vaatasin varianti mõni muu radikas vahele aretada, nt 4.0 oma on poole odavam, toru otsad sobivad ja kkasti õlijahuti voolikud saan pikemad panna ja külje peale vedada, aga mõõdud on oluliselt suuremad... :(
Samas kui saab alla 200 uue, tundub mõistlikum uus ära panna ja mõni aeg ettenägematusse kaugusesse on tulevik rahulik.
"Pole asja, mida ei saaks parandada"- kadunud vanaisa Evald. Lõpuks leidsid nad ta ikkagi üles.
Jeep Grand Cherokee Overland 2003 2,7crd 120kw
BMW 530D 2002 Touring 3.0d 142kw
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”