1. leht 1-st

WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga

Postitatud: E Veebr 08, 2021 12:31 pm
Postitas tamm23
Ühesõnaga esisild järgi enam tule, aeglusti toimib, tagasild toimib, mingeid raginaid ja rakse pole. Esidiffril hambad korralikud ja uus õli sees. Kas peaks enne vahekasti kallale minemist midagi veel kontrollima? :|

Re: WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga

Postitatud: E Veebr 08, 2021 3:18 pm
Postitas TiitR
Äkki on abiks?

"Quadra-Drive (WJ)
Quadra-Drive employed the New Venture Gear NV247 transfer case. This two-speed chain-driven transfer case uses a gerotor, a clutch pack coupled to a hydraulic pump, to transfer torque between the front and rear axles. The transfer case contains three modes, 4-All Time, Neutral, and 4-Lo. In 4-All Time, 100% of torque is sent to the rear axle in normal conditions. If the rear axle starts spinning at a higher rate than the front axle, hydraulic pressure builds up in the gerotor and causes the clutch pack to progressively transfer torque to the front axle until both axles return to the same speed. Neutral mode is intended for towing the vehicle. In 4-Lo, the front and rear axles are locked together through a 2.72 reduction gear ratio.

In Quadra-Drive, the NV247 transfer case is mated to front and rear axles containing Jeep's Vari-Lok differentials. Vari-Lok differentials also use a gerotor to transfer torque.

Applications:

Jeep Grand Cherokee (WJ) 1999–2004"

Re: WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga

Postitatud: E Veebr 08, 2021 4:36 pm
Postitas tamm23
No mul ei tule ta ei 4Lo ega 4Hi peal järgi, sai lume sisse sõidetud ja omaljõul välja enam ei saanud, avastasin, et esisild ei vea. Mingi koledaid hääli kuskil pole. Tagasild veab mõlema rattaga.

Re: WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga

Postitatud: E Veebr 08, 2021 4:56 pm
Postitas TiitR
Lampi hakkas või soetasid juba sellise veaga?
Aja aja tõstukile ja vaata, kas esikardaan ringi käib ikka?

Re: WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga

Postitatud: E Veebr 08, 2021 7:59 pm
Postitas tamm23
Ajasin tõstukile, 4Hi peal keerlevad tagumised rattad ja parem esimene, 4Lo peal sama, hoian esimest paremat ratast kinni siis jääb parem seisma aga vasak ei vea üldse, veovõll vasak pooleks võimis?

Re: WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga

Postitatud: T Veebr 09, 2021 7:17 am
Postitas MrMägilane
Veovõll pooleks oleks, siis vast vähe häält kuulda minumeelest. Vari-lok tõmbab ühest pöördest käega ringi ajades ratta päris raskeks ära, niiet kui ka oleks vasakul võll ära, siis peaks paremat ikka ringi ajama. Tundub et probleem ikka kasti pool.
Minust ei ole vb palju abi, aga viskan teoreetilise stsenaariumi õhku- see et vahekastis hüdromuhv, viskosidur (kudaiganes see nimi eesti keeles olema peaks) HI peal esirattaid tööle panna ei suuda, ei ole haruldane viga iseenesest. Äkki on juhtunud see, et eraldiseisvalt on midagi juhtunud ka LO lukustava hammasrattaga ja ei tule ikkagi vahekastist alates juba vedu?
Oleksid pidanud tõstukil proovima otse esikardaani ka pidurdada, paksu keevituskindaga ehk annaks ohutult üritada kinni pidada? Või äkki panid tähele, kui parem ratas ka peatus, käis kardaan ringi üldse all, kui see seisma jäi, siis on selge et sild korras.

Re: WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga

Postitatud: T Veebr 09, 2021 12:46 pm
Postitas tamm23
Esisild maas oli siis esimene kardaan käis ringi, sellest ka arvan, et vasak veovõll katki. Esidiffrikaane võtsin paar päeva tagasi maha, et ehk on hambad maas. Aga ei olnud seal midagi viga ja läks uus õli sisse. Vasak ratas käib täiesti tühja keerutades.

Re: WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga

Postitatud: T Veebr 09, 2021 1:08 pm
Postitas MrMägilane
Okei, siis küll. Idee poolest pole ka kõige hullem asi järele uurida. Rattalaagri otsamutter lahti, ratas maha, pidurisadul maha, ketas eest ära, 13mm 12-kandiga(igaljuhul 12-kant padrun!!!) laager lahti ja tuleb välja. Tõstukil pool tundi lahti harutada ehk?
Huvitav ainult et kuskil häält ei tee. Siledad nuudid, pooleks võll või puru püsikas/rist (ma ei tea kumb seal on isegi) peaks ikka ringi käies lärmama veits.

Re: WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga

Postitatud: T Veebr 09, 2021 1:23 pm
Postitas v6sa
Puhtalt pooldunud veovõll, mida hoiab püsikiirusliigendi kattekumm enam-vähem tsentris, oskab kenasti vakka olla.

Pilt

Aga on hästi tunda, kui võllist kinni võtta ja loksutada.

Re: WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga

Postitatud: T Veebr 09, 2021 4:41 pm
Postitas tamm23
Eks tuleb laiali võtta mõni päev ja pilk peale visata, annan siia ka teada :D

Re: WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga

Postitatud: T Veebr 09, 2021 9:21 pm
Postitas ibra
tamm23 kirjutas:
E Veebr 08, 2021 7:59 pm
Ajasin tõstukile, 4Hi peal keerlevad tagumised rattad ja parem esimene, 4Lo peal sama, hoian esimest paremat ratast kinni siis jääb parem seisma aga vasak ei vea üldse, veovõll vasak pooleks võimis?
Kui vasak veovõll pooleks oleks, siis parem ratas ikka ju veaks. Aga et paremat ratast saab kinni hoida ja vasak ka ei liigu, siis mina kahtlustaks esisillas seda õlipumbaga käitatavat difri plokeeringut st. need friktsioonkettad ei pea.
Aga ka vasak püsikas võib ära olla.

Re: WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga

Postitatud: N Veebr 18, 2021 1:15 am
Postitas tamm23
Vasak veovõll koos otsaga vahetatud, tolku miskit. Lõtk oli otsas sees ehk veidi kasu ikka :D Peab ikka midagi difriga ette võtma? Keegi seletaks lahti, kuidas sellel see differ toimetab? Kas lihtsam teine difrisisu panna või annab remontida miskit?

Re: WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga

Postitatud: N Veebr 18, 2021 11:33 am
Postitas ibra
Loe eelmist postitust.Differ toimetab samamoodi, nagu tagumine.
Tee selline eksperiment ja tõsta tagumised rattad üles ja ka üks esimestest ja teine toeta maha ja vaata, mida ta teeb, kas hakkab liikuma, või ei. Kui kõik korras, siis peaks ka ühe rattaga liikuma. Kui ei liigu, siis lase ka teine esimene ratas maha, ning vaata, mis siis toimub. Ka aeglustiga ja ilma, sest aeglusti blokeerib keskdifri ära.
Kardan, et võib viskomuhvi jama olla.

Re: WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga

Postitatud: N Veebr 25, 2021 7:20 pm
Postitas coomb18
Olen neid vahekaste hobinduse korras mitmel korral nüüd enda auto all ja peal lammutanud. Kui jama ka 4Lo peal, siis selle geropumba pigem välistaks. 4Lo peal on hambad juba mehaaniliselt kokku surutud. See gero rohkem 4Hi lõbu.

Kuidas selline vimka tekkis? Kusagil pingutades või igapäevaselt veeredes?

Veider, et saad käega ratast kinni hoida... Siis peaks saama käega ka gardaani kinni hoida... Seda testi ei maksa muidugi tegema tormata. Kui välja tuleb, et VK korras siis ei pruugi käed täis pikkuses enam oma küljes olla.

Vahekastis kannab jõu sisendvõllilt esisillale kett. Kett aga rogiseks kenasti kui üle käib ning need hammakad ei suuda samuti nuutidelt liikuda ilma hääleta. Kardaan samuti nuutidel mõlemas otsas ning edasi juba läheb asi diffri sisse.

Mida aga võiks proovida, on esirattad rippu tõsta uuesti. VK 4Lo peale ja rattaid proovida ringi ajada, mõlemat ja mõlemas suunas. Kui see võimalik ja esimene kardaan ringi käib, siis asi vahekastis. Kui kardaan aga ühe rattaga käib ringi, teisega aga ratast keerutada ei suuda, siis lahendus sillas juba.