WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga
Ühesõnaga esisild järgi enam tule, aeglusti toimib, tagasild toimib, mingeid raginaid ja rakse pole. Esidiffril hambad korralikud ja uus õli sees. Kas peaks enne vahekasti kallale minemist midagi veel kontrollima?
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga
Äkki on abiks?
"Quadra-Drive (WJ)
Quadra-Drive employed the New Venture Gear NV247 transfer case. This two-speed chain-driven transfer case uses a gerotor, a clutch pack coupled to a hydraulic pump, to transfer torque between the front and rear axles. The transfer case contains three modes, 4-All Time, Neutral, and 4-Lo. In 4-All Time, 100% of torque is sent to the rear axle in normal conditions. If the rear axle starts spinning at a higher rate than the front axle, hydraulic pressure builds up in the gerotor and causes the clutch pack to progressively transfer torque to the front axle until both axles return to the same speed. Neutral mode is intended for towing the vehicle. In 4-Lo, the front and rear axles are locked together through a 2.72 reduction gear ratio.
In Quadra-Drive, the NV247 transfer case is mated to front and rear axles containing Jeep's Vari-Lok differentials. Vari-Lok differentials also use a gerotor to transfer torque.
Applications:
Jeep Grand Cherokee (WJ) 1999–2004"
"Quadra-Drive (WJ)
Quadra-Drive employed the New Venture Gear NV247 transfer case. This two-speed chain-driven transfer case uses a gerotor, a clutch pack coupled to a hydraulic pump, to transfer torque between the front and rear axles. The transfer case contains three modes, 4-All Time, Neutral, and 4-Lo. In 4-All Time, 100% of torque is sent to the rear axle in normal conditions. If the rear axle starts spinning at a higher rate than the front axle, hydraulic pressure builds up in the gerotor and causes the clutch pack to progressively transfer torque to the front axle until both axles return to the same speed. Neutral mode is intended for towing the vehicle. In 4-Lo, the front and rear axles are locked together through a 2.72 reduction gear ratio.
In Quadra-Drive, the NV247 transfer case is mated to front and rear axles containing Jeep's Vari-Lok differentials. Vari-Lok differentials also use a gerotor to transfer torque.
Applications:
Jeep Grand Cherokee (WJ) 1999–2004"
Re: WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga
No mul ei tule ta ei 4Lo ega 4Hi peal järgi, sai lume sisse sõidetud ja omaljõul välja enam ei saanud, avastasin, et esisild ei vea. Mingi koledaid hääli kuskil pole. Tagasild veab mõlema rattaga.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga
Lampi hakkas või soetasid juba sellise veaga?
Aja aja tõstukile ja vaata, kas esikardaan ringi käib ikka?
Aja aja tõstukile ja vaata, kas esikardaan ringi käib ikka?
Re: WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga
Ajasin tõstukile, 4Hi peal keerlevad tagumised rattad ja parem esimene, 4Lo peal sama, hoian esimest paremat ratast kinni siis jääb parem seisma aga vasak ei vea üldse, veovõll vasak pooleks võimis?
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 134
- Liitunud: N Aug 27, 2020 12:09 pm
Re: WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga
Veovõll pooleks oleks, siis vast vähe häält kuulda minumeelest. Vari-lok tõmbab ühest pöördest käega ringi ajades ratta päris raskeks ära, niiet kui ka oleks vasakul võll ära, siis peaks paremat ikka ringi ajama. Tundub et probleem ikka kasti pool.
Minust ei ole vb palju abi, aga viskan teoreetilise stsenaariumi õhku- see et vahekastis hüdromuhv, viskosidur (kudaiganes see nimi eesti keeles olema peaks) HI peal esirattaid tööle panna ei suuda, ei ole haruldane viga iseenesest. Äkki on juhtunud see, et eraldiseisvalt on midagi juhtunud ka LO lukustava hammasrattaga ja ei tule ikkagi vahekastist alates juba vedu?
Oleksid pidanud tõstukil proovima otse esikardaani ka pidurdada, paksu keevituskindaga ehk annaks ohutult üritada kinni pidada? Või äkki panid tähele, kui parem ratas ka peatus, käis kardaan ringi üldse all, kui see seisma jäi, siis on selge et sild korras.
Minust ei ole vb palju abi, aga viskan teoreetilise stsenaariumi õhku- see et vahekastis hüdromuhv, viskosidur (kudaiganes see nimi eesti keeles olema peaks) HI peal esirattaid tööle panna ei suuda, ei ole haruldane viga iseenesest. Äkki on juhtunud see, et eraldiseisvalt on midagi juhtunud ka LO lukustava hammasrattaga ja ei tule ikkagi vahekastist alates juba vedu?
Oleksid pidanud tõstukil proovima otse esikardaani ka pidurdada, paksu keevituskindaga ehk annaks ohutult üritada kinni pidada? Või äkki panid tähele, kui parem ratas ka peatus, käis kardaan ringi üldse all, kui see seisma jäi, siis on selge et sild korras.
"Pole asja, mida ei saaks parandada"- kadunud vanaisa Evald. Lõpuks leidsid nad ta ikkagi üles.
Jeep Grand Cherokee Overland 2003 2,7crd 120kw
BMW 530D 2002 Touring 3.0d 142kw
Jeep Grand Cherokee Overland 2003 2,7crd 120kw
BMW 530D 2002 Touring 3.0d 142kw
Re: WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga
Esisild maas oli siis esimene kardaan käis ringi, sellest ka arvan, et vasak veovõll katki. Esidiffrikaane võtsin paar päeva tagasi maha, et ehk on hambad maas. Aga ei olnud seal midagi viga ja läks uus õli sisse. Vasak ratas käib täiesti tühja keerutades.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 134
- Liitunud: N Aug 27, 2020 12:09 pm
Re: WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga
Okei, siis küll. Idee poolest pole ka kõige hullem asi järele uurida. Rattalaagri otsamutter lahti, ratas maha, pidurisadul maha, ketas eest ära, 13mm 12-kandiga(igaljuhul 12-kant padrun!!!) laager lahti ja tuleb välja. Tõstukil pool tundi lahti harutada ehk?
Huvitav ainult et kuskil häält ei tee. Siledad nuudid, pooleks võll või puru püsikas/rist (ma ei tea kumb seal on isegi) peaks ikka ringi käies lärmama veits.
Huvitav ainult et kuskil häält ei tee. Siledad nuudid, pooleks võll või puru püsikas/rist (ma ei tea kumb seal on isegi) peaks ikka ringi käies lärmama veits.
"Pole asja, mida ei saaks parandada"- kadunud vanaisa Evald. Lõpuks leidsid nad ta ikkagi üles.
Jeep Grand Cherokee Overland 2003 2,7crd 120kw
BMW 530D 2002 Touring 3.0d 142kw
Jeep Grand Cherokee Overland 2003 2,7crd 120kw
BMW 530D 2002 Touring 3.0d 142kw
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2433
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga
Puhtalt pooldunud veovõll, mida hoiab püsikiirusliigendi kattekumm enam-vähem tsentris, oskab kenasti vakka olla.
Aga on hästi tunda, kui võllist kinni võtta ja loksutada.
Aga on hästi tunda, kui võllist kinni võtta ja loksutada.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga
Eks tuleb laiali võtta mõni päev ja pilk peale visata, annan siia ka teada
Re: WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga
Kui vasak veovõll pooleks oleks, siis parem ratas ikka ju veaks. Aga et paremat ratast saab kinni hoida ja vasak ka ei liigu, siis mina kahtlustaks esisillas seda õlipumbaga käitatavat difri plokeeringut st. need friktsioonkettad ei pea.
Aga ka vasak püsikas võib ära olla.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga
Vasak veovõll koos otsaga vahetatud, tolku miskit. Lõtk oli otsas sees ehk veidi kasu ikka Peab ikka midagi difriga ette võtma? Keegi seletaks lahti, kuidas sellel see differ toimetab? Kas lihtsam teine difrisisu panna või annab remontida miskit?
Re: WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga
Loe eelmist postitust.Differ toimetab samamoodi, nagu tagumine.
Tee selline eksperiment ja tõsta tagumised rattad üles ja ka üks esimestest ja teine toeta maha ja vaata, mida ta teeb, kas hakkab liikuma, või ei. Kui kõik korras, siis peaks ka ühe rattaga liikuma. Kui ei liigu, siis lase ka teine esimene ratas maha, ning vaata, mis siis toimub. Ka aeglustiga ja ilma, sest aeglusti blokeerib keskdifri ära.
Kardan, et võib viskomuhvi jama olla.
Tee selline eksperiment ja tõsta tagumised rattad üles ja ka üks esimestest ja teine toeta maha ja vaata, mida ta teeb, kas hakkab liikuma, või ei. Kui kõik korras, siis peaks ka ühe rattaga liikuma. Kui ei liigu, siis lase ka teine esimene ratas maha, ning vaata, mis siis toimub. Ka aeglustiga ja ilma, sest aeglusti blokeerib keskdifri ära.
Kardan, et võib viskomuhvi jama olla.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- coomb18
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 131
- Liitunud: K Jaan 22, 2014 6:44 pm
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Re: WJ 2.7 120kw quadra drive probleen esisillaga
Olen neid vahekaste hobinduse korras mitmel korral nüüd enda auto all ja peal lammutanud. Kui jama ka 4Lo peal, siis selle geropumba pigem välistaks. 4Lo peal on hambad juba mehaaniliselt kokku surutud. See gero rohkem 4Hi lõbu.
Kuidas selline vimka tekkis? Kusagil pingutades või igapäevaselt veeredes?
Veider, et saad käega ratast kinni hoida... Siis peaks saama käega ka gardaani kinni hoida... Seda testi ei maksa muidugi tegema tormata. Kui välja tuleb, et VK korras siis ei pruugi käed täis pikkuses enam oma küljes olla.
Vahekastis kannab jõu sisendvõllilt esisillale kett. Kett aga rogiseks kenasti kui üle käib ning need hammakad ei suuda samuti nuutidelt liikuda ilma hääleta. Kardaan samuti nuutidel mõlemas otsas ning edasi juba läheb asi diffri sisse.
Mida aga võiks proovida, on esirattad rippu tõsta uuesti. VK 4Lo peale ja rattaid proovida ringi ajada, mõlemat ja mõlemas suunas. Kui see võimalik ja esimene kardaan ringi käib, siis asi vahekastis. Kui kardaan aga ühe rattaga käib ringi, teisega aga ratast keerutada ei suuda, siis lahendus sillas juba.
Kuidas selline vimka tekkis? Kusagil pingutades või igapäevaselt veeredes?
Veider, et saad käega ratast kinni hoida... Siis peaks saama käega ka gardaani kinni hoida... Seda testi ei maksa muidugi tegema tormata. Kui välja tuleb, et VK korras siis ei pruugi käed täis pikkuses enam oma küljes olla.
Vahekastis kannab jõu sisendvõllilt esisillale kett. Kett aga rogiseks kenasti kui üle käib ning need hammakad ei suuda samuti nuutidelt liikuda ilma hääleta. Kardaan samuti nuutidel mõlemas otsas ning edasi juba läheb asi diffri sisse.
Mida aga võiks proovida, on esirattad rippu tõsta uuesti. VK 4Lo peale ja rattaid proovida ringi ajada, mõlemat ja mõlemas suunas. Kui see võimalik ja esimene kardaan ringi käib, siis asi vahekastis. Kui kardaan aga ühe rattaga käib ringi, teisega aga ratast keerutada ei suuda, siis lahendus sillas juba.
Jeep GC WJ V8 / 4" LA lift / 32" MT tires / 11500lbs winch.