2,7 WJ ei käivitu ilma plahvatava aineta!
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
2,7 WJ ei käivitu ilma plahvatava aineta!
Tere rahvas!
Murran siin pead oma Jeepiga ja oleks vaja veidi aru pidada, kuna oma pea ei saa enam hakkama. Algasid mõni aeg tagasi käivitus probleemid ja vahetasin siis jooksvalt ära kütuse trasside o rõngad, lati rõhuanduri, lati surveregulaatori, nukkvõlli anduri. Nüüd olen jõudnud pihustiteni, mõõtsin ülevoolud ja vahetasin 3 TK ära, kuid ainus mis ei muutunud on käivitumine. Suts silikooni spreid õhuvõttu ja käib nagu uus, jätan seisma ja kohe uuesti käivitades, käima ei lähe. Muidugi sõites jääb kah järsult kiirendades seisma, aga "magusaga" läheb kohe uuesti käima ja sõit võib jätkuda.
On kellegil häid mõtteid?
Murran siin pead oma Jeepiga ja oleks vaja veidi aru pidada, kuna oma pea ei saa enam hakkama. Algasid mõni aeg tagasi käivitus probleemid ja vahetasin siis jooksvalt ära kütuse trasside o rõngad, lati rõhuanduri, lati surveregulaatori, nukkvõlli anduri. Nüüd olen jõudnud pihustiteni, mõõtsin ülevoolud ja vahetasin 3 TK ära, kuid ainus mis ei muutunud on käivitumine. Suts silikooni spreid õhuvõttu ja käib nagu uus, jätan seisma ja kohe uuesti käivitades, käima ei lähe. Muidugi sõites jääb kah järsult kiirendades seisma, aga "magusaga" läheb kohe uuesti käima ja sõit võib jätkuda.
On kellegil häid mõtteid?
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: 2,7 WJ ei käivitu ilma plahvatava aineta!
Minu wj jäi ka kiirendades või koormuse all küttenälga ja suri välja. Stend näitas ühe pihust üle 3x tagasivoolu võrreldes teistega. Pihusti läks taastamisse (160.-) ja sõitis jälle, kui muiste.
Erinevalt sinust, oli mul ka selle kulunud pihustiga käivitus veatu.
Kui Tartu satud, saan veakoodid üle vaadata, äkki peitub seal mingi niidiots.
Erinevalt sinust, oli mul ka selle kulunud pihustiga käivitus veatu.
Kui Tartu satud, saan veakoodid üle vaadata, äkki peitub seal mingi niidiots.
Re: 2,7 WJ ei käivitu ilma plahvatava aineta!
Mul pihustite ülevoolud olid sooja mootoriga, minutiga mõõtes 13 - 16 ml esimesel neljal pihustil ja viiendal 10 ml.
Vahetasin siis 3 TK ära, kuid neid mõõtnud pole veel.
Nüüd on jäänud mul kaks mõtet veel, et kas on kõrgsurve pumbal tööiga otsas või on see surve regulaator lati otsas vigane, mis uue asja kohta on suht kahtlane, kuid krt sa tead, sai ostetud odava otsa andur sinna.
Vahetasin siis 3 TK ära, kuid neid mõõtnud pole veel.
Nüüd on jäänud mul kaks mõtet veel, et kas on kõrgsurve pumbal tööiga otsas või on see surve regulaator lati otsas vigane, mis uue asja kohta on suht kahtlane, kuid krt sa tead, sai ostetud odava otsa andur sinna.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2438
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: 2,7 WJ ei käivitu ilma plahvatava aineta!
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: 2,7 WJ ei käivitu ilma plahvatava aineta!
Ma igasugu elektrooniga seotuid vms andureid eelistanud ikka kvaliteetseid. Ma vahetasin mõlemal oma wj-l mõlemad lati andurid välja ja külge läksid OEM koodiga Bosch. Maksis küll vist mingi 80.- tk vms, kuid teistkorda enam ostma ei pidanud.
Re: 2,7 WJ ei käivitu ilma plahvatava aineta!
Katsetused on täna taas jätkunud, kuid tulemus endine. Pihustite ülevoolud minutiga kõigil 6- 8 ml, see peaks pihustite vea välistama. Trassi surve regulaator, surveandur kah, vahetatud teise toimuvaga, midagi ei muutunud. Tühikäigul töötab ilusti, ka täispööretel, kuid sõidu pealt kiirendades jääb seisma. Veakoodid mõnda aega kustutamas, kuid võtmetrikiga viskas sellised vead: 0340 - nuka andur
0578
0700 kasti kiiruse andur
1130
1685 võtme viga
Kaks tundmatut mida ise ei leidnud!
0578
0700 kasti kiiruse andur
1130
1685 võtme viga
Kaks tundmatut mida ise ei leidnud!
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: 2,7 WJ ei käivitu ilma plahvatava aineta!
p0578 - cruise control (tagajärg, mitte põhjus)ve1ks kirjutas: ↑N Juul 23, 2020 6:33 pmKatsetused on täna taas jätkunud, kuid tulemus endine. Pihustite ülevoolud minutiga kõigil 6- 8 ml, see peaks pihustite vea välistama. Trassi surve regulaator, surveandur kah, vahetatud teise toimuvaga, midagi ei muutunud. Tühikäigul töötab ilusti, ka täispööretel, kuid sõidu pealt kiirendades jääb seisma. Veakoodid mõnda aega kustutamas, kuid võtmetrikiga viskas sellised vead: 0340 - nuka andur
0578
0700 kasti kiiruse andur
1130
1685 võtme viga
Kaks tundmatut mida ise ei leidnud!
p1130 - kütuse rõhu andur (annab veaks kõik, mis seotud kütuserõhuga latis)
Kohapeal tuuritades ei annagi õiget pilti, kuna on koormust vaja ja kiirendades seda saab. Võid proovida kohapeal pidur põhjas gaasi anda, see on kõige lihtlabasem koormuse test kodustes tingimustes.
Kõigepealt vaata üle kütusefilter - kui originaalseades veel, siis see seal suht emane oma mitme klapiga, samuti MAF andur.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2438
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: 2,7 WJ ei käivitu ilma plahvatava aineta!
Seal see viga Sul on - kütuse rõhku ei nähta. Kõigepealt selgita, kas valetab andur või rõhku ei olegi. Kui rõhku ei ole, siis selgita, kas kütus ei jõua pumpa või on pump hõre. Kui kütus ei jõua pumpa, siis selgita, kas probleem on filtris, trassis või paagivõtturis.TiitR kirjutas: ↑R Juul 24, 2020 1:50 am...
p1130 - kütuse rõhu andur (annab veaks kõik, mis seotud kütuserõhuga latis)
Kohapeal tuuritades ei annagi õiget pilti, kuna on koormust vaja ja kiirendades seda saab. Võid proovida kohapeal pidur põhjas gaasi anda, see on kõige lihtlabasem koormuse test kodustes tingimustes.
Kõigepealt vaata üle kütusefilter - kui originaalseades veel, siis see seal suht emane oma mitme klapiga, samuti MAF andur.
Klaaskuul näitab, et trassis on väike õhuleke ja pump on ka hõre.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: 2,7 WJ ei käivitu ilma plahvatava aineta!
Kütuse filtri vahetasin selle jamamisega juba ära, õhulekkeid kah uurisin, panin tagasivoolule läbipaistva vooliku, et mulle näha oleks, aga ega neid seal polnud, seega õhuleke võiks välistatud olla. Ainus mida pean uurima on paagist kütuse võtt. Kuidas sinna pääseb, paak maha??
Re: 2,7 WJ ei käivitu ilma plahvatava aineta!
Niii... Nüüd olen teinud igasuguseid loomseid katseid. Paagi võtsin maha, kütusevõttur oli tõesti mingit klimpi täis, kuid mingit muutust puhastamine ei andnud. Panin kanistri küttega kapoti alla, pealetulek ja ülevool sisse ja oh üllatust, auto läheb käima ja sõidab nagu peab.
Edasi sai kütusetrassi veidi ümber ehitatud, paagist uus voolik, panin survepumba vahele ja originaalfiltri viskasin nahhui, asendasin lihtsama filtriga, trassile panin tagasivoolule läbipaistva toru, pump lööb, küte ringleb ja raibe käima ei lähe.
Ainus anomaalia on olnud, et kui saan käima auto ja üritan seisma jätta, siis süüte välja keerates käib auto mõne sekundi ja jääb siis seisma, millest selline kala?
Edasi sai kütusetrassi veidi ümber ehitatud, paagist uus voolik, panin survepumba vahele ja originaalfiltri viskasin nahhui, asendasin lihtsama filtriga, trassile panin tagasivoolule läbipaistva toru, pump lööb, küte ringleb ja raibe käima ei lähe.
Ainus anomaalia on olnud, et kui saan käima auto ja üritan seisma jätta, siis süüte välja keerates käib auto mõne sekundi ja jääb siis seisma, millest selline kala?
-
- Mudder
- Postitusi: 65
- Liitunud: T Jaan 08, 2019 9:21 am
- Asukoht: Tallinn
Re: 2,7 WJ ei käivitu ilma plahvatava aineta!
Süüde väljas käima jäämine viitab suurele pihustiotsa lekkele. Sinna saab su latirõhk ka kaduda.
Re: 2,7 WJ ei käivitu ilma plahvatava aineta!
Pigem ma selle variandi välistaks, kui auto käib oleks summutist ju tahmalont väljas, kui pihusti nii palju läbi jookseks. Ja sellisel juhul peaksid kõik pihustid ühepalju läbi jooksma, sest mootori töös ei muutu sel hetkel midagi! Kuna mul 5- st 4 pihustit ära vahetatud ja ülevoolud on kõigil väikesed, siis peaksid nad ju töötama.
Ise kahtlustan pigem mingit elektroonilist kala. Süütelukku pole veel lammutanud, kas see võib olla vigane??
Ise kahtlustan pigem mingit elektroonilist kala. Süütelukku pole veel lammutanud, kas see võib olla vigane??
Re: 2,7 WJ ei käivitu ilma plahvatava aineta!
Tere.
Uit mõte, aga äkki peaks silindrite surved mõõtma?
H.
Uit mõte, aga äkki peaks silindrite surved mõõtma?
H.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2438
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: 2,7 WJ ei käivitu ilma plahvatava aineta!
Välistada ei saa midagi - elektriauto ju.
Mismoodi see käimajäämine on? Kas ei ole üldse häälest kuulda, et süüde välja lükati või muutub hääl ja lämbub vaikselt?
Mis on latirõhk tegelikult? Kas süüte väljalülimisel impulsid pihustitelt ikka kaovad?
Mismoodi see käimajäämine on? Kas ei ole üldse häälest kuulda, et süüde välja lükati või muutub hääl ja lämbub vaikselt?
Mis on latirõhk tegelikult? Kas süüte väljalülimisel impulsid pihustitelt ikka kaovad?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: 2,7 WJ ei käivitu ilma plahvatava aineta!
Ainus mis muutub on see, et tuled ja kellad kustuvad, muud ei muutu midagi!
Silindrite surveid ma küll ei kahtlusta, mootor töötab ilusti, kui töötab!
Silindrite surveid ma küll ei kahtlusta, mootor töötab ilusti, kui töötab!