Terv,
mure järgmine 2003 GC 2.7crd'ga... külma mootoriga käivitades õlirõhk normis, sooja mootoriga käima pannes on õlirõhk nullis seieri järgi ja check gages põleb, gaasi andes hakkab tõusma ja jääb alles normaal "asendisse" püsima kuni on üle poole seieri tõusnud, muidu langeb tagasi... vahepeal tõuseb kiiremini, vahepeal aeglasemalt. Peale seda, sõida kaua tahad, low'sse enam ei kuku. Uuesti välja suretades ja käivitades jälle nullis. Anomaalia hakkas peale nukaanduri vahetust pihta... kuigi mismoodi need seotud peaks olema, minaeitea. Pärast anomaaliat sai ka õlivahetus tehtud castrol 10-40, tolku polnud. Kas õlirõhuandur hakkab nüüd saba andma või võib milleski muus olla?
https://youtu.be/38Wm9geGmgI
Ette tänades,
Gross
GC 2.7crd õlirõhk
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: GC 2.7crd õlirõhk
Tere.
Oli aastaid tagasi samalaadne mure. Tühikäigul kukkus rõhk alla, gaasi andes üleval jälle. Minul oli mureks õlifilter. Ei mäleta mis filter tekitas probleem ja milline probleemi lahendas, kuid vb on abi. Filter suht soodne ja vahetus lihtne.
Edu.
Oli aastaid tagasi samalaadne mure. Tühikäigul kukkus rõhk alla, gaasi andes üleval jälle. Minul oli mureks õlifilter. Ei mäleta mis filter tekitas probleem ja milline probleemi lahendas, kuid vb on abi. Filter suht soodne ja vahetus lihtne.
Edu.
Re: GC 2.7crd õlirõhk
Tänks. Aga kui rõhu üles saan... alla enam ei kuku tühikäigul. Ning filter vahetatud koos õliga.
Re: GC 2.7crd õlirõhk
veel ideid ?
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: GC 2.7crd õlirõhk
Eks see andur villast paneb. Asub kõrvalistuja pool, mootoriploki küljes.