2. leht 4-st

Re: jeepgc wk(2)

Postitatud: T Sept 22, 2020 9:16 am
Postitas margus61
Kellelgi aimu AdBlue koguse/taseme mõõtmise süsteemist?
Mul näit langeb tasapisi ja igati loogiliselt, kuni jääb 25% peale pidama. Siis ca paari tuhande km pärast tuleb teade, et vaja lisada, muidu 2450 km pärast enam ei käivitu. See hakkab kilometraaži kasvades ilusti vähenema, näit endiselt 25%. Oleks nagu 2 tasemeandurit, millest näidu oma veerandi peal kinni jääb ja teine ilusti töötab. Sõitmist ei sega, aga...

Kellelgi navi kaartide uuendamisega kogemusi jagada?

3,0CRD 2017, 36000 km.

Re: jeepgc wk(2)

Postitatud: T Sept 22, 2020 12:39 pm
Postitas ahto42
Vist jääb jah sama "tase", Ülemus läheb laseb Go oilis paagi täis, aga peab küsima selle magnetrõnga.

Täna viis selle silberisse/vehosse. Oil pressure low, Tühikäigul see veateade ees ja kiirendades on kõrvalised helid. Ls 101000 2017a. Augustis tehti hoole. Eks näis mis saab.

Re: jeepgc wk(2)

Postitatud: T Okt 20, 2020 3:00 pm
Postitas ahto42
Väike update:
Mootor on maas, lahang näitas, et raamsaaled ringi käinud ja käib uue mootori otsing. Turbo ei käi kah vabalt ringi. Ja kui otsima hakkad, siis avastad, et on nõutud kaup. Saksamaal kohe spetsialiseerunud FCA 3.0 diislitele. 9000€ eest on täisteenus. Auto viiakse ära, pannakse kap rem mootor või tehakse enda mootorile kap rem ja tuuakse auto koju tagasi.
Inseneerid oskavad arvutada: 100k ja rohkem on juba puhas võit.
Algul arvasime et õlikanalid umbes nagu selles videos.
https://www.youtube.com/watch?v=4F_8M8uTVhE

Aga kõik õlikanalid korras. Õlipump ise pmst kulumisjälgedeta. Töökoda ütles, et detailidele peale vaadates ja õlikanalite suurust vaadates peaks olema pommikindel mootor, aga näed, saaled lahjad.
Esindusest mootor ligi 17k€. Lammari oma ligi 60k miili LS, 6k€. Saksas kap rem mootor 7500€, Poolast saab vast 4500€ kätte, otsimine käib. Pluss siis turbo.
Tundub, et esimese otsa WK2 179kw mootor kestab. Jutuajamisest erinevate töökodadega selgus, et vanem istub uuemale peaaegu 1:1, aga tuleb üks turbo jahutuse ava juurde puurida/keermestada.
Õli on vahetatud ettenähtud graafiku järgi silberis, iga 20k tagant:Petronas Selenya 5w40. Kas iga 15k oleks aidanud, ei tea.
Kurb, aga ärge siis selle uuema, 184kw isendiga üle 100k sõitke.
Eks annan teada kui on mingeid edasiminekuid.

Re: jeepgc wk(2)

Postitatud: T Okt 20, 2020 3:20 pm
Postitas TiitR
Tundub, et euro6 tulemisega on seal midagi natuke nõrgem v halvem, kuna töökaaslasel 2014a. euro5, LS ca. 200 tuh., uuena Silberist ja ainuke mure on iga talvine õhkvedrustus.

Re: jeepgc wk(2)

Postitatud: K Okt 21, 2020 8:43 am
Postitas margus61
ahto42 kirjutas:
T Okt 20, 2020 3:00 pm
Õli on vahetatud ettenähtud graafiku järgi silberis, iga 20k tagant:Petronas Selenya 5w40. Kas iga 15k oleks aidanud, ei tea.
Kurb, aga ärge siis selle uuema, 184kw isendiga üle 100k sõitke.
Aitäh murelikuks tegeva info eest. Õnneks mul on veel 62000 km aega muretseda :mrgreen:
Probleemi ja olukorra kirjeldus viitab kõvasti sellele, et õli määrimisomadused pole olnud piisavad ja/või harva vahetatud.
Eks ta usuküsimus ole see õli ja välba asi, siinjuures ma ei varja oma kuuluvust RTFM usulahku.
Ehk 2017 vähekasutatud Eesti päritolu auto soetades nuhkisin netist välja sellise dokumendi:
2017 grand cherokee diesel supplement.
Huvitav lugemine alates juhendi leheküljest 52. Kokkuvõtvalt, seal on arvatud, et sõltumata õlivahetuse näidikust (mul ka 20000 km peal), tuleb mootoriõli vahetada vähemalt 16000 km tagant või korra aastas. Kui kasutusel kütus, kus biolisandit 6% või enam, siis 12875 km tagant või 6 kuud kumb aga enne kätte tuleb.
Sama juhendi lk. 59 soovitab tungivalt õliks: "For best performance and maximum protection under all types of operating conditions, the manufacturer recommends engine oils that meet the requirements of FCA Material Standard MS-10902, and that are API CJ-4 certified and meet the requirements of FCA LLC."
Esimene õlivahetus tehti mu autole esinduses, pandi Petronas Synth V, mis vastab ülalnimetatud standardile. Edasi jätkasin ise samaga, poest osta päris ei saanud, tuli muretseda :|
Nüüd vaatasin andmete kontrollimiseks mööda netti, et seda Synth V polekski nagu olemas olnud. Igaks juhuks kontrollisin 20l kanistrilt, oli küll olemas.
Eeldades, et sulle pandud õli oli Petronas Selenia WR (Wide Range), siis selle andmelehelt loen ma välja, et on API CF ja MS-10902 standardile vastavust pole ka. API CF oleks nagu selline üldine ja 4 järku lahjem diisliõli, kui CJ. Ääremärkusena, eelmisel 2,7CRD autol oli õli soovitus API CH-4, kui õigesti mäletan ja nt. Mobil liigitas selle raskeveokite õlide kategooriasse.
Kas tõesti on saatan pisiasjades?
Oma tuleviku ennustamiseks küsin, kelle kütusega oled sõitnud (biodiisliga/ilma), kui palju on olnud suurema treila vedamist vms rasket koormust, kas start/stop on saanud palju toimetada (vaevalt, et see turbole head teeb).

Re: jeepgc wk(2)

Postitatud: K Okt 21, 2020 11:46 am
Postitas ahto42
60/40 Gooil/alexela tanklad. Sõltub kuust. Kerghaagist on vb 1-2 korda veetud

Re: jeepgc wk(2)

Postitatud: K Okt 21, 2020 12:05 pm
Postitas TiitR
margus61 kirjutas:
K Okt 21, 2020 8:43 am
Edasi jätkasin ise samaga, poest osta päris ei saanud, tuli muretseda :|
Tartu(maa) huvilistele infoks, et Petronast müüb näiteks Veoautoring.

Re: jeepgc wk(2)

Postitatud: N Okt 22, 2020 1:22 pm
Postitas ahto42
Boss kaalus, mõtles ja otsustas, et kõige kindlam on uus mootor. Carring tellib Itaaliast. Saabumine sinna lattu 9-16 nov. Morgeniga konsulteerides selgus, et lõunapool on see mootor kuum kaup, aga Eesti lihtsalt liiga väike ja siia ei jagu. Eks kindlasti mõjutab tähtaegu mehiko õlle.

Re: jeepgc wk(2)

Postitatud: N Okt 22, 2020 1:39 pm
Postitas nymmik
Õlist rääkides, siis ma oma Vanal WK-l vahetan õli iga 10 000KM tagant, et tagada mootoril võimalikult hea tööiga. Hetkel on 332 000Km LS autol.
See et tehas annab 20 000 ei tähenda et õli siis veel ok on.
Minu teine hobikas on Mazda RX8 millel ka tehas näeb vahetuse iga 20tuh tagant aga reaalselt vahetan seal õli iga 5000KM tagant ja jällegi saan kindel olla et üllatusi ei tule.

Re: jeepgc wk(2)

Postitatud: L Nov 07, 2020 12:22 pm
Postitas ahto42
Mootor kohal, oodatakse vee tihendi kpl saabumist. Turbo.ee'st saime taastatud turbo. Eks see kokkupanek hakkab venima, sest ei tea, mis on tihendikomplektist puudu.

Re: jeepgc wk(2)

Postitatud: T Nov 24, 2020 8:54 am
Postitas ahto42
Kas keegi teab kedagi, kes teab kedagi, jne kes on huvitatud mingi summa eest vana mootorit?

Re: jeepgc wk(2)

Postitatud: R Dets 18, 2020 9:55 am
Postitas ahto42
Paar nädalat on juba auto sõitnud. Juba tehtud ka esimene 500km õlivahetus. Ametlikult tehes arvestage 20k€-ga, seda siis uue mootoriga. Pakutakse ka leedu-poola taastatud/taastamisteenust 8-9K €.
Lisatihendeid oli üksjagu, mida müüdavas tihendikomplektis ei olnud, ainult originaal ja tuli oodata.

Re: jeepgc wk(2)

Postitatud: K Juun 02, 2021 9:07 am
Postitas margus61
ahto42 kirjutas:
R Dets 18, 2020 9:55 am
Paar nädalat on juba auto sõitnud. Juba tehtud ka esimene 500km õlivahetus...
Mis õli sisse läks?

Mul varsti vahetus ees ja vaja juurde osta, aga näe nalja, ei leiagi enam kohe.

Tootja soovitus kasutusjuhendis on täissünt 5W-40, API CJ-4, MS-10902. Välp max 12800 km või max 1 aasta (kui autot biodiisliga ei mõnita, mida ma muidugi ei tee).
Viimati selline läkski - Petronas Synth V, mida ka esindus pani. Nüüd turult täitsa kadunud.

Lähim oleks Mobil Delvac 1 ESP, kuigi sellel Chysleri approval puudu, aga annab CK-4 välja. Teisi kvalifitseeruvaid ei leidnudki. Teab keegi, mida Silber paneb?

Re: jeepgc wk(2)

Postitatud: K Juun 02, 2021 9:38 am
Postitas ahto42
Astromoto paneb Castroli EDGETI5W30
Üldiselt arvan, et kvaliteetsem 5W30 C4 kärab küll

Re: jeepgc wk(2)

Postitatud: N Juul 15, 2021 6:31 pm
Postitas margus61
Uurisin, et mis seal vahekastis ikkagi toimub, selline leht jäi ette:
https://jeepspecs.com/wk2-generation/tr ... wd-systems
Ja mis tüüpvigu on oodata:
https://www.transmissiondigest.com/gett ... sfer-case/
Äkki kellelgi huvi. Sellest ikka sotti ei saanud, kas piduristendi kiirusel ka elektroonika siduripaki kokku litsub ja esisilla külge ühendab.