jeepgc wk(2)
Postitatud: R Dets 27, 2019 9:49 pm
Sel aparaadil aku kõrvalistme all. + _ klemmide väljavõte ka kapoti all.Kas sealt kõlbab nii täkku anda kui ka laadida akut.Asi veel värske ,ilma manuaalideta ,seepärast küssa.
linnuke kirjutas:Sel aparaadil aku kõrvalistme all. + _ klemmide väljavõte ka kapoti all.Kas sealt kõlbab nii täkku anda kui ka laadida akut.Asi veel värske ,ilma manuaalideta ,seepärast küssa.
Manuali leiab siit: http://www.wk2jeeps.com/wk2_brochures.htm Diislile on seal väga asjalik lisa, eriti biolisandi kontekstis.linnuke kirjutas:Sel aparaadil aku kõrvalistme all. + _ klemmide väljavõte ka kapoti all.Kas sealt kõlbab nii täkku anda kui ka laadida akut.Asi veel värske ,ilma manuaalideta ,seepärast küssa.
Alates 17 on jah 2 akut, need lahtutatakse ainult start/stop käivituse korral.margus61 kirjutas:Manuali leiab siit: http://www.wk2jeeps.com/wk2_brochures.htm Diislile on seal väga asjalik lisa, eriti biolisandi kontekstis.linnuke kirjutas:Sel aparaadil aku kõrvalistme all. + _ klemmide väljavõte ka kapoti all.Kas sealt kõlbab nii täkku anda kui ka laadida akut.Asi veel värske ,ilma manuaalideta ,seepärast küssa.
Kohati leiab kõrvalistme alt Isegi 2 akut (vähemalt 3,0crd @ 2017).
Muidu laadisin mõlemat eraldi, hiljuti tegin katse. Mõõtsin suure aku pingeks 12,7V. Mõõtsin väikese aku pingeks 12,7V. Panin kapoti alla laadija külge. Mõõtsin suure aku pingeks 13,2V. Mõõtsin väikese aku pingeks 13,2V. Järelikult kapoti alt laadides laeb mõlemat akut.
On sul äkki teavet, mida tagasillas olev 'Electronic Limited Slip Differential' asjast arvab? Niipalju kui aru saan, on seal LSD, mis vajadusel elektri väega kokku litsutakse. Kui see stendi peal arvab toimetama hakata, siis edasist pole raske ette kujutada. Mulle see ei meeldiks, eriti veel naastrehvidega.uputaja kirjutas:Stendil pöörleb üks pool rullikuid vastu ja teine pool päripäeva, difer "libiseb" satelliitidest läbi.
Kuniks käiku peal pole, ei tohiks midagi arvata. Esirattad seisavad ju üldse paigal.margus61 kirjutas: ...
On sul äkki teavet, mida tagasillas olev 'Electronic Limited Slip Differential' asjast arvab? Niipalju kui aru saan, on seal LSD, mis vajadusel elektri väega kokku litsutakse. Kui see stendi peal arvab toimetama hakata, siis edasist pole raske ette kujutada.
...
Oma GC juures ei täheldanud midagi. Palju palju aastaid tunnevad endid täitsa heasti mõlemad silla. Kui tagadifri laagreid vahetasin, siis tudeerisin seda LSD-d. Pmst lukustab smas stiilis nigut tavaline lülitatav lukk. Fikseerib ära sattellidi korpusess juhipoolse poolassi.margus61 kirjutas:On sul äkki teavet, mida tagasillas olev 'Electronic Limited Slip Differential' asjast arvab? Niipalju kui aru saan, on seal LSD, mis vajadusel elektri väega kokku litsutakse. Kui see stendi peal arvab toimetama hakata, siis edasist pole raske ette kujutada. Mulle see ei meeldiks, eriti veel naastrehvidega.uputaja kirjutas:Stendil pöörleb üks pool rullikuid vastu ja teine pool päripäeva, difer "libiseb" satelliitidest läbi.
(Mu küsimused on sellest, et ma ei pea enda jaoks piisavaks ülevaataja juttu stiilis 'relax man, meie juba oskame' või infot kuidas ühel või teisel pool asja on praktiseeritud. Quadra-Drive WJ-ga käinud ja näinud igasugust. Võimalikud kahjud jäävad tõenäoliselt minu kanda ja püüaks ennetada. Korralikke autosid enam juurde ei toodeta ja tahaks olemasolevaid võimalikult säästlikult ekspluateerida.)
No sel juhul on ainuke elementaarselt loogiline käik kindla garantii saavutamiseks nn.loomkatse ja võibki teha järelduse, et selles konkreetses ülevaatuspunktis tehakse õigesti või valesti. Või otsib kodanik vabatahtlikku katsejänest kes tema eest seda teeks. Tõsi küll eelnenust on jäänud mulje, et ka teiste inimeste kogemused pole piisav argument. Tehaseinfo saamiseks tuleks pöörduda ametliku diileri poole.margus61 kirjutas:Natuke elementaarset loogikat, vreps.
Ma ei hakka Tallinnast ülevaatuse pärast Tartusse sõitma samasse punkti, kus asja korralikult tehakse. Ülevaatuspunktides võib olla (ja tõenäoliselt ka on) erinev tehnika, praktika ja teadmised. Kui minu punktis sama öeldakse ei pruugi see tähendada, et ka sama moodi talitatakse.
Ainus kindel garantii on oma teadmine, kuidas auto ühes või teises olukorras käitub ja sellest järelduste tegemine või tehaseinfo, kuidas peab tegema. Sellepärast foorumis küsingi, sest ise ei suutnud netist leida väiksema tuhnimise peale.