jeep wj 2003 2.7crd aku tühjenemine
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
jeep wj 2003 2.7crd aku tühjenemine
Tere, kindlasti on kellelgi varem sellist jama juhtund. Nimelt laen aku täis, 2 päeva on autol peale ja siis juba tühi. Sõidud olenevalt päevale 15-100km. Aku on ca 2 kuud vana (100AH) . vana akuga oli sama jama.
Body controll moduli viga või süüteluku , kuna saan töötaval autol võtme eemaldada ja auto töötab edasi. seisma jättes ei kustu akende lülitite valgustused ära. Olen eemaldanud kapoti all olevast kaitsmeplokist BCM kaitsme/AC kaitsme.
ehk on kellelgi ideid.
Body controll moduli viga või süüteluku , kuna saan töötaval autol võtme eemaldada ja auto töötab edasi. seisma jättes ei kustu akende lülitite valgustused ära. Olen eemaldanud kapoti all olevast kaitsmeplokist BCM kaitsme/AC kaitsme.
ehk on kellelgi ideid.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: jeep wj 2003 2.7crd aku tühjenemine
Ilmselt ikkagi süütelukk, kui saad töötaval autol võtme eest ja seega jääb vool taha ja aknalülitid ka särama. Minu nägemus lihtsalt, taolist kogemust endal pole, kuid see võtme töötavalt kättesaamine olla ka neil 1 tüüpvigadest.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: jeep wj 2003 2.7crd aku tühjenemine
Arvuti ja AJUDEGA Diagnostik saavad jälile, kes tuttu ei lähe. Ise saab teha sedapalju, et valada välja ajudesse kogunenud vee.tiit1990 kirjutas:Tere, kindlasti on kellelgi varem sellist jama juhtund. Nimelt laen aku täis, 2 päeva on autol peale ja siis juba tühi. Sõidud olenevalt päevale 15-100km. Aku on ca 2 kuud vana (100AH) . vana akuga oli sama jama.
Body controll moduli viga või süüteluku , kuna saan töötaval autol võtme eemaldada ja auto töötab edasi. seisma jättes ei kustu akende lülitite valgustused ära. Olen eemaldanud kapoti all olevast kaitsmeplokist BCM kaitsme/AC kaitsme.
ehk on kellelgi ideid.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: jeep wj 2003 2.7crd aku tühjenemine
Üks idee.
Mis asendis sa võtme välja võtad, kui auto seisma jätad? Nimelt on süütelukul 5 positsiooni (ACC-LOCK-OFF-ON-START), võtme peaks süütelukust eemaldama Lock positsioonis. Kui sa nüüd väidad, et võti tuleb lukust välja ka siis, kui süüde sees, siis need, kes vana ja kulunud WJ-d enne ainult kaugelt on näinud, keeravad võtme ilusti kõige esimesse positsiooni (ACC) ja tõmbavad võtme välja. Sedasi jäävad aga elektritarbijad järgi, mis parasjagu tõmbabki aku paari päevaga nulli.
Mis asendis sa võtme välja võtad, kui auto seisma jätad? Nimelt on süütelukul 5 positsiooni (ACC-LOCK-OFF-ON-START), võtme peaks süütelukust eemaldama Lock positsioonis. Kui sa nüüd väidad, et võti tuleb lukust välja ka siis, kui süüde sees, siis need, kes vana ja kulunud WJ-d enne ainult kaugelt on näinud, keeravad võtme ilusti kõige esimesse positsiooni (ACC) ja tõmbavad võtme välja. Sedasi jäävad aga elektritarbijad järgi, mis parasjagu tõmbabki aku paari päevaga nulli.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: jeep wj 2003 2.7crd aku tühjenemine
Hea märkus ja meeldetuletus ka endale.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: jeep wj 2003 2.7crd aku tühjenemine
võtme saan eemaldana nt sõid pealt, ehk siis mootor töötab ja võti tuleb välja. auto seisma jätte keeran ikka viimasesse positsiooni, ehk siis acc . aga tänud vastamast.
Re: jeep wj 2003 2.7crd aku tühjenemine
Seda ma püüdsingi öelda, et ära keera viimasesse ehk acc positsiooni, jäta Lock peale;)tiit1990 kirjutas: auto seisma jätte keeran ikka viimasesse positsiooni, ehk siis acc . aga tänud vastamast.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: jeep wj 2003 2.7crd aku tühjenemine
ACC = toide tarvititele jääb peale. Seega aku peabki ükskord otsa saama.tiit1990 kirjutas: võtme saan eemaldana nt sõid pealt, ehk siis mootor töötab ja võti tuleb välja. auto seisma jätte keeran ikka viimasesse positsiooni, ehk siis acc . aga tänud vastamast.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: jeep wj 2003 2.7crd aku tühjenemine
Just. Ja minu teada ei tohikski viimases asendis võtit kätte saada, et seda vältida. Kuna sul on seal ilmselt midagi kulunud, siis selline olukord tekibki.v6sa kirjutas:ACC = toide tarvititele jääb peale. Seega aku peabki ükskord otsa saama.tiit1990 kirjutas: võtme saan eemaldana nt sõid pealt, ehk siis mootor töötab ja võti tuleb välja. auto seisma jätte keeran ikka viimasesse positsiooni, ehk siis acc . aga tänud vastamast.
Re: jeep wj 2003 2.7crd aku tühjenemine
erkil kirjutas:Seda ma püüdsingi öelda, et ära keera viimasesse ehk acc positsiooni, jäta Lock peale;)tiit1990 kirjutas: auto seisma jätte keeran ikka viimasesse positsiooni, ehk siis acc . aga tänud vastamast.
no jah, aga ma saan selle võtme igast asendist välja võtta. Viimased paar päev Lock peale keeranud ja aku enam ei tühjene
Tänud
Re: jeep wj 2003 2.7crd aku tühjenemine
Sama teema oli mul 6 aastat tagasi kui ei teadnud asjast.tiit1990 kirjutas:erkil kirjutas:Seda ma püüdsingi öelda, et ära keera viimasesse ehk acc positsiooni, jäta Lock peale;)tiit1990 kirjutas: auto seisma jätte keeran ikka viimasesse positsiooni, ehk siis acc . aga tänud vastamast.
no jah, aga ma saan selle võtme igast asendist välja võtta. Viimased paar päev Lock peale keeranud ja aku enam ei tühjene
Tänud
Võti käib välja igast asendist siiani.
Asja pluss näiteks töötaval autol talvel tõmban võtme välja kuskil maja ees, puldist lukku ja las tiksub veidi soojemaks seni ku ära käin.
Teine lugu võtangi alati üldiselt võtme eest kui väljun töötava mootoriga.
Põhjus, väljudes pruugib käis kogemata minna lock nupu pihta ukse küljes, uks prõmm kinni tagantkätt ja olemas - nuputa kuidas sisse saada
XC 70