Ütlen siis nüüd välja mida ma ennem ei tahtnud öelda. Pumbad on enamikel autodel samad, toon mõned näited: VAG-grupp, jeebid, prantslased, volvo-d jne
Japsidega mul kogemus puudub ja ainus mis ei sobi on jeebi 3,1 pump mis on vastupidise polaarsusega ehk siis ,,italiano´´ vist.
Peale läkski hetkel Berlingo pump audi rihmarattaga.
AndreTGO jutust selgub nüüd
hüdravent mida meil hetkel ei ole. Hüdra ventikaga varjantidel on se rõhuklapp selle ventilaatori süsteemi sees, nagu ka 2,7-el.
Meiieomal on
Varjant 2 ehk elektriline jahutusvent ja viskoventilaator millest viimaneosa on ültse puudu, jahutus olevat korras.
Omanik väitis et seda radikat on vahetatud ja midagi tehtud, teema pisut ikka hägune alles.
Siit edasi räägin pildipeal
![Pilt](https://www.upload.ee/thumb/8110390/s-l400.jpg)
Kui nüüd
AndreTGO oleks niilahke ja jäädvustaks pildimaterjali oma olemasolevast süsteemist kapotiall kas siia või
ringosa3@gmail.com
AndreTGO probleem võib seisneda üdraventika sees olevas süsteemis, kas siis klapist mis reguleerib survet või klapist mis reguleerib ventilaatori tööd.
2,7-mel pidavat olema mootoriküljes temp andur mis annab juhiseid ventilaatori solenoidile(100% kinnitamata andmetel), kas ka 4,7-mel mõni elektriline andur on, ma hetkel öelda ei oska.
Vana pumba sõela vaatan üle.