11. leht 13-st

Re: WJ 3,1 omanikud ühineme

Postitatud: P Jaan 12, 2020 11:25 am
Postitas mihkel774
[quote="mihkel774"]Tere,

Mure seisneb sellest, et sai käigukast ära vahetatud, kõik pistikud asjad said külge kenasti, õli normis, aga kui hakata sõitma siis on ainult üks käik sees ja rohkem käike ei vaheta, R toimib ilusti kui lülitada.

Oskab keegi aimata või on kellegil sama probleemi esinenud. ( käigukasti sain eelnevalt proovida teise auto peal )

3,1TD 103kw 2001a.

Re: WJ 3,1 omanikud ühineme

Postitatud: P Jaan 12, 2020 3:17 pm
Postitas puhvel
Mul kunagi regullis külasepp füüsiliselt asja paika.
Ise olin roheline jeepide vallas veel.
Käigud olid suvalt sassis, siiani aastaid toimib.
Nö "hoovastik", miskit "trükiplaati" seal väidetavalt pole, pole põhjust olnud peale seda torkida endal.
Peaga tüüp raalib asja välja.

Re: WJ 3,1 omanikud ühineme

Postitatud: P Jaan 12, 2020 6:31 pm
Postitas ibra
Katsu kulissi tross paika regullida. Keerulist seal midagi ei ole.

Re: WJ 3,1 omanikud ühineme

Postitatud: E Jaan 13, 2020 8:05 am
Postitas mihkel774
Mure sai lahendatud, ei olnud piisavalt kkasti õli sees, sai pandud õige õli norm sisse ja nüüd vahetab käike ilusti :)

Re: WJ 3,1 omanikud ühineme

Postitatud: E Jaan 13, 2020 11:17 am
Postitas ibra
mihkel774 kirjutas:Mure sai lahendatud, ei olnud piisavalt kkasti õli sees, sai pandud õige õli norm sisse ja nüüd vahetab käike ilusti :)
Eelmises postituses mainisid, et õli normis. :roll:

Re: WJ 3,1 omanikud ühineme

Postitatud: T Jaan 14, 2020 8:05 am
Postitas mihkel774
Jah tõesti mainisin aga peale pisikest proovisõitu ei näitand varras enam midagi.

Re: WJ 3,1 omanikud ühineme

Postitatud: T Jaan 14, 2020 10:34 am
Postitas ibra
Õpi õli taseme kontrollimine selgeks. Väga lihtne.

Re: WJ 3,1 omanikud ühineme

Postitatud: N Jaan 16, 2020 1:52 pm
Postitas mihkel774
ibra kirjutas:Õpi õli taseme kontrollimine selgeks. Väga lihtne.


On selge küll

Re: WJ 3,1 omanikud ühineme

Postitatud: L Dets 05, 2020 1:19 pm
Postitas Linnutom
Tere.

Sai soetatud pealkirjas mainitud aparaat. Peale kohustuslikku kaante lihvi ja tihendite/ poltide jms vahetamist sai ka tule kolvile. Nüüd siis mõned murekohtad, mille lahendamisele ma tuge otsin, et kas olen õigel teel või mitte.
Esiteks valge/hall suits külma mootoriga käivitamisel. Suitseb päris mehiselt. Sõitma hakates mõne aja pärast suits kaob.
Kas mure pihustites? Ise kahtlustan neid, kuna ka tühikäigul tekib aeg ajalt lonkamine...
Suurem mure kütusemajandusega. Lekkisid pihustite tagasivoolu voolikud, need sai vahetatud aga ikka ühe pihusti voolikud märjad. Kas pihusti siis nii pekkis, et lööb kuidagi kõrgsurve tagasivoolu?
Ning eile siis otsustas ta mind tee äärde jätta. Pole jõudnud veel lähemalt analüüaida aga kütuseloik oli mootoril all.
Nüüd siis maastur vedeleb remondikohas ja pean arvuti taga plaani, kuidas edasi minna. Ilmselt nr 1 tegevus, üks pihusti asendada ning kõigile uued pihustiotsad. Siis järgmiseks kõik kütusevoolikud välja vahetada.... Mida veel asjatundjad silmas pidada soovitaks?

Re: WJ 3,1 omanikud ühineme

Postitatud: L Dets 05, 2020 1:46 pm
Postitas Ax
Jõudu tööle ja pikka närvi. Pihusti toru ise lekib mitte voolik. See auto on algajale väga hea kogemuste omandamiseks, saad pidevalt igasuguste jamadega tegeleda.

Linnutom kirjutas:
L Dets 05, 2020 1:19 pm
Tere.

Sai soetatud pealkirjas mainitud aparaat. Peale kohustuslikku kaante lihvi ja tihendite/ poltide jms vahetamist sai ka tule kolvile. Nüüd siis mõned murekohtad, mille lahendamisele ma tuge otsin, et kas olen õigel teel või mitte.
Esiteks valge/hall suits külma mootoriga käivitamisel. Suitseb päris mehiselt. Sõitma hakates mõne aja pärast suits kaob.
Kas mure pihustites? Ise kahtlustan neid, kuna ka tühikäigul tekib aeg ajalt lonkamine...
Suurem mure kütusemajandusega. Lekkisid pihustite tagasivoolu voolikud, need sai vahetatud aga ikka ühe pihusti voolikud märjad. Kas pihusti siis nii pekkis, et lööb kuidagi kõrgsurve tagasivoolu?
Ning eile siis otsustas ta mind tee äärde jätta. Pole jõudnud veel lähemalt analüüaida aga kütuseloik oli mootoril all.
Nüüd siis maastur vedeleb remondikohas ja pean arvuti taga plaani, kuidas edasi minna. Ilmselt nr 1 tegevus, üks pihusti asendada ning kõigile uued pihustiotsad. Siis järgmiseks kõik kütusevoolikud välja vahetada.... Mida veel asjatundjad silmas pidada soovitaks?

Re: WJ 3,1 omanikud ühineme

Postitatud: L Dets 05, 2020 3:24 pm
Postitas puhvel
Need pihustid üpris lollikindlad-
Nr 1 tegevus - võta kapoti alt lahti paaki tagasivool ja puhu kompessoriga läbi.
Ma võtsin ka enne paaki kõhu alt lahti aga pole kindel kas see on vajalik.

Re: WJ 3,1 omanikud ühineme

Postitatud: L Dets 05, 2020 4:00 pm
Postitas Linnutom
Jah aga see valge suits ja lonkamine peab ju millegi tagajärg olema...

Re: WJ 3,1 omanikud ühineme

Postitatud: L Dets 05, 2020 7:50 pm
Postitas puhvel
puhvel kirjutas:
L Dets 05, 2020 3:24 pm
Need pihustid üpris lollikindlad-
Nr 1 tegevus - võta kapoti alt lahti paaki tagasivool ja puhu kompessoriga läbi.
Ma võtsin ka enne paaki kõhu alt lahti aga pole kindel kas see on vajalik.

Re: WJ 3,1 omanikud ühineme

Postitatud: L Dets 05, 2020 10:36 pm
Postitas ibra
Pihusti voolik on sellepärast märg, et see peenike toru, kuhu voolik läheb on mõrane. See on võtmega katki keeratud- aitab pihusti vahetus.

Re: WJ 3,1 omanikud ühineme

Postitatud: P Dets 06, 2020 12:46 am
Postitas puhvel
ibra kirjutas:
L Dets 05, 2020 10:36 pm
Pihusti voolik on sellepärast märg, et see peenike toru, kuhu voolik läheb on mõrane. See on võtmega katki keeratud- aitab pihusti vahetus.
Seegi võimalik, olen liiminud neid väikseid junne.
Õrnad on nad jah, võtmega peab ettevaatlikult käituma.