WJ 3,1 omanikud ühineme
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Paneme teema lukku postiivselt hydroscand-ist sain tagasivoolu voolikud ja survevooliku leidsin peale nädalast kalastamist lammutustes. Kokkuvõte: Eestis on lammaritest kõik survevoolikud ära ostetud, mul oli lihstalt õnne Viljandis üks välja õngitseda, aga abi saab hydroscandis survevooliku taastamise teel. Mul vana survevoolik läheb taastamisse, et oleks tagavaraks olemas. Tänan kõiki kaasamõtlejaid
me oleme kõik targad tööpäeva lõpuni.
kontrolllask pähe vabastab teid probleemesetest küsimustest.
kontrolllask pähe vabastab teid probleemesetest küsimustest.
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Tere kas kellegil on kogemusi 3.1td turbo survetoru ja äravoolu voolikuga. Kas on tegemist õigete esemetega. metallist survepool ja kummist tagasivool, kas tagasivoolu võib ka hydroscandist vaadata või pigem originaalid TOP patrsis hinnad survepool 135 € ja tagasivool 74 € ?
- Manused
-
- turbo tagasivool.JPG (185.45 KiB) Vaadatud 4712 korda
-
- turbo toru.JPG (168.42 KiB) Vaadatud 4712 korda
me oleme kõik targad tööpäeva lõpuni.
kontrolllask pähe vabastab teid probleemesetest küsimustest.
kontrolllask pähe vabastab teid probleemesetest küsimustest.
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Sparetos see survetoru 68€. Aeromotorsis 64€.Milo78 kirjutas:Tere kas kellegil on kogemusi 3.1td turbo survetoru ja äravoolu voolikuga. Kas on tegemist õigete esemetega. metallist survepool ja kummist tagasivool, kas tagasivoolu võib ka hydroscandist vaadata või pigem originaalid TOP patrsis hinnad survepool 135 € ja tagasivool 74 € ?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Kas keegi suudaks linkida WJ-i tagatulede elektri skeemi.
Ise kujutan ette,et näiteks pidur tuleb eest vasakult taha ja sealt paremale taha aga pole ju kindel.
Ühesõnaga tuled sassis ka uute lampidega, läheneks miski loogikaga juhtmetele (kehv ühendus, katkestus).
Ise kujutan ette,et näiteks pidur tuleb eest vasakult taha ja sealt paremale taha aga pole ju kindel.
Ühesõnaga tuled sassis ka uute lampidega, läheneks miski loogikaga juhtmetele (kehv ühendus, katkestus).
XC 70
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Kas wjjeeps.com ei aita?puhvel kirjutas:Kas keegi suudaks linkida WJ-i tagatulede elektri skeemi.
Ise kujutan ette,et näiteks pidur tuleb eest vasakult taha ja sealt paremale taha aga pole ju kindel.
Ühesõnaga tuled sassis ka uute lampidega, läheneks miski loogikaga juhtmetele (kehv ühendus, katkestus).
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
wj3.1 neljakäiguline automaatkast ei vaheta kolmandalt neljandale käigule. Probleem just "külma" mootoriga. Vahest peab enne umbes 10km sõitma siis alles vahetab neljandale. Vahetab käike sujuvalt, õlitase korras. Probleem tihti ei esine, umbes kahel korral kümnest vms... .
Kellelgi ideid mida vaadata ?
Kellelgi ideid mida vaadata ?
JEEP
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Pole kindel aga võimalik, et see keskonsooli nö trükiplaat paneb näkku.kysh kirjutas:wj3.1 neljakäiguline automaatkast ei vaheta kolmandalt neljandale käigule. Probleem just "külma" mootoriga. Vahest peab enne umbes 10km sõitma siis alles vahetab neljandale. Vahetab käike sujuvalt, õlitase korras. Probleem tihti ei esine, umbes kahel korral kümnest vms... .
Kellelgi ideid mida vaadata ?
Arvuti näitab vast.
WJ- de tüüpviga, vahet pole mis mootor.
Keegi siin foorumis müüb, ei mäleta kes.
Mul 2.7-le ka vaja seda.
XC 70
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Viga oli pistikutes mis mädanevad ära.rannamees kirjutas:Kas wjjeeps.com ei aita?puhvel kirjutas:Kas keegi suudaks linkida WJ-i tagatulede elektri skeemi.
Ise kujutan ette,et näiteks pidur tuleb eest vasakult taha ja sealt paremale taha aga pole ju kindel.
Ühesõnaga tuled sassis ka uute lampidega, läheneks miski loogikaga juhtmetele (kehv ühendus, katkestus).
Need mis lambi külge lähevad.
Lõikasin ära ja panin otse klemmidega ja korras.
XC 70
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
3.1 pole mingit trükkplaati käigukangi juures.puhvel kirjutas:Pole kindel aga võimalik, et see keskonsooli nö trükiplaat paneb näkku.kysh kirjutas:wj3.1 neljakäiguline automaatkast ei vaheta kolmandalt neljandale käigule. Probleem just "külma" mootoriga. Vahest peab enne umbes 10km sõitma siis alles vahetab neljandale. Vahetab käike sujuvalt, õlitase korras. Probleem tihti ei esine, umbes kahel korral kümnest vms... .
Kellelgi ideid mida vaadata ?
Arvuti näitab vast.
WJ- de tüüpviga, vahet pole mis mootor.
Keegi siin foorumis müüb, ei mäleta kes.
Mul 2.7-le ka vaja seda.
4 käik on 3.1 O/D, ehk siis overdrive. Kui kangi küljel olevat nuppu vajutad, kas siis armatuuris vastav tuli põlema läheb?
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Täna jälle jamas. O/D nuppu vajutades läks tuli põlema armatuuris aga pöörded jne ei muutunud.Ax kirjutas:3.1 pole mingit trükkplaati käigukangi juures.puhvel kirjutas:Pole kindel aga võimalik, et see keskonsooli nö trükiplaat paneb näkku.kysh kirjutas:wj3.1 neljakäiguline automaatkast ei vaheta kolmandalt neljandale käigule. Probleem just "külma" mootoriga. Vahest peab enne umbes 10km sõitma siis alles vahetab neljandale. Vahetab käike sujuvalt, õlitase korras. Probleem tihti ei esine, umbes kahel korral kümnest vms... .
Kellelgi ideid mida vaadata ?
Arvuti näitab vast.
WJ- de tüüpviga, vahet pole mis mootor.
Keegi siin foorumis müüb, ei mäleta kes.
Mul 2.7-le ka vaja seda.
4 käik on 3.1 O/D, ehk siis overdrive. Kui kangi küljel olevat nuppu vajutad, kas siis armatuuris vastav tuli põlema läheb?
Peale pikemat sõitu hakkas tööle ehk lülitas ennast neljandale käigule. Proovisin jälle O/D nuppus siis nupp töötas (pöörded tõusid)
JEEP
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Sellel kastil on tagaotsas vasaku küljepeal väljundvõlli kiiruse andur. Kas see on elus, juhtmestik korras?
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
3.1 pole mingit trükkplaati käigukangi juures.Ax kirjutas:puhvel kirjutas:Pole kindel aga võimalik, et see keskonsooli nö trükiplaat paneb näkku.kysh kirjutas:wj3.1 neljakäiguline automaatkast ei vaheta kolmandalt neljandale käigule. Probleem just "külma" mootoriga. Vahest peab enne umbes 10km sõitma siis alles vahetab neljandale. Vahetab käike sujuvalt, õlitase korras. Probleem tihti ei esine, umbes kahel korral kümnest vms... .
Kellelgi ideid mida vaadata ?
Arvuti näitab vast.
WJ- de tüüpviga, vahet pole mis mootor.
Keegi siin foorumis müüb, ei mäleta kes.
Mul 2.7-le ka vaja seda.
4 käik on 3.1 O/D, ehk siis overdrive. Kui kangi küljel olevat nuppu vajutad, kas siis armatuuris vastav tuli põlema läheb?[/qu
See on küll huvitav, et pole trükiplaati.
Ise lahti kiskund pole aga kunagi "spetsid" Pärnu silberis väitsid, et mu 3.1-l just see viga
Tahtsid kohe müüma hakata.
Arvasin, et tark ei torma ja lõpuks tuttav küla sepp kruttis miskit paika ja olemas
Käigud olid sassis veidi.
XC 70
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
Tere,
sai ka endale üks jeep grand cherokee soetatud 2001a. 3,1 mootoriga.
Viga seisneb selles, et kui lülitada käigukast DRIVE peale või mis tahes käigu peale, ei tee auto mitte midagi ( mootor töötab ilusti ). Käigukasti õli tase ei muutu seisva mootoriga, kui ka töötava mootoriga, varda järgi näitab, et on kaks normi sees. Käigukasti õli on ilus, puhas jne...
Ehk kellegil varem esinenud sama probleemi või oskab klaaskuulilt ennustada
sai ka endale üks jeep grand cherokee soetatud 2001a. 3,1 mootoriga.
Viga seisneb selles, et kui lülitada käigukast DRIVE peale või mis tahes käigu peale, ei tee auto mitte midagi ( mootor töötab ilusti ). Käigukasti õli tase ei muutu seisva mootoriga, kui ka töötava mootoriga, varda järgi näitab, et on kaks normi sees. Käigukasti õli on ilus, puhas jne...
Ehk kellegil varem esinenud sama probleemi või oskab klaaskuulilt ennustada
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
mihkel774 kirjutas:... varda järgi näitab, et on kaks normi sees.
Re: WJ 3,1 omanikud ühineme
ehk siis töötava mootoriga ja seisva mootoriga õli tase ei muutuTiitR kirjutas:mihkel774 kirjutas:... varda järgi näitab, et on kaks normi sees.