Mure GC 2,7 CRD-ga

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
ve1ks
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 125
Liitunud: K Veebr 19, 2014 8:39 pm
Asukoht: Tõrva

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas ve1ks »

Teise aju eesmärk on teada saada, kas kellad jäävad õige koha peale ja kas praegu peal olev aju on lühises. Kui asi hakkab toimima tuleb teist aju programeerima hakata!
ve1ks
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 125
Liitunud: K Veebr 19, 2014 8:39 pm
Asukoht: Tõrva

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas ve1ks »

No niii....., viga tuvastatud - aju peetis!!
Oleks pidanud "AX"-i kuulama kohe algusest :D
Edasi vaja aju omaks teha ja loodan, et sõit jätkub! :bg
ve1ks
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 125
Liitunud: K Veebr 19, 2014 8:39 pm
Asukoht: Tõrva

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas ve1ks »

Seekord võib saaga lõppenuks tunnistada! Auto käib ja loodan et käib pikalt! :roll:
Tänud kõigile, kes nõu ja jõuga aitasid! :bg
Kasutaja avatar
CayenneTurbo
Rock Crawler
Postitusi: 739
Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas CayenneTurbo »

Hea uudis 8)
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
ve1ks
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 125
Liitunud: K Veebr 19, 2014 8:39 pm
Asukoht: Tõrva

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas ve1ks »

Siiski........ võib taas "rõõmust lakke hüpata! "
Suri taas mu Jeep ja sümptomid samad! - seega võib teha järelduse, et mingi teine jubin kärsatab mu auto aju maha! -deem :dev
See on nagu heinakuhjast nõela otsimine!
Huvitav oli seekord see, et käivitades viskas pöörded 1500pr/min ja püsis seal mõnda aega, siis rahunes ja tundus, et hakkas toimima, kuid siis hakkas mootor vahele jätma, moorori tuli süttis ja muu jutt sinna juurde.......
Lasi garaaži sisse sõita ja peale seisma jätmist oligi kõik!
Mis rahvas arvab, et kui panna taas uus mootori aju ja siis diagnosti sõita, kui tõenäoline on, et see selle vea leiab?
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2432
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas v6sa »

ve1ks kirjutas: ...
Huvitav oli seekord see, et käivitades viskas pöörded 1500pr/min ja püsis seal mõnda aega, siis rahunes ja tundus, et hakkas toimima, kuid siis hakkas mootor vahele jätma, moorori tuli süttis ja muu jutt sinna juurde.......
...
Väga labane küsimus, aga palju laadimispinge on?

Kas mootori ja kere vaheline kereühendus on korralik ja hästi kinni?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
ve1ks
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 125
Liitunud: K Veebr 19, 2014 8:39 pm
Asukoht: Tõrva

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas ve1ks »

Laadimis pinge kohta jään vastuse võlgu, kuna käima enam ei saa, sest immo peal!( ei tunne võtit ära)
Pistikud käisin üle siis kui möödunud kord jubisin!
Ühe pisiku lukk oli lõhki ja selle tõmbasin sidemega korralikult kokku!
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1165
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas Ax »

Njaa nagu rääkisin. Tuleb vist kogu mootori juhtmestik maha võtta ja käia kullipilguga üle. Kui leiad selle koha üles oled Tegija! Mul ennegi sama jamaga autosid olnud, kuid keegi ei taha seda ajakulu kinni maksta.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
ve1ks
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 125
Liitunud: K Veebr 19, 2014 8:39 pm
Asukoht: Tõrva

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas ve1ks »

No seda töö mahtu arvestades, kujuneb see vea otsimine ikka päris kopsakaks! Seda enam, et viga võib olla krt teab kus ja millisel ajahetkel ta seda aju koormab on kah selgeltnägijate pärusmaa!
Oma mõistus ütleb, et pinge ei saa olla kogu aeg seal vale, see muutub tapvaks mingil teatud ajahetkel, sest vastasel juhul ei peaks see aju ju 3 nädalat vastu!!!!
AX kas arvad et viga võib juhtmestikus olla või on andurites kuskil!!!!

OOt OOt..... Käisin asja uurimas ja see auto ikka oskab üllatada! Läks käima ilusti, kuid mootori tuli põleb ja check gages ka, mootori pöörded üle 3000 ei lähe( lip mode arvan). Ampermeeter istub 0-is, kuid laadimine on olemas (testriga kontrollisin)
Nüüd oleks ikkagi vaja diagnostikat teha, et mis seda elu nüüd segab!
Oskab keegi Tartus soovitada kohta, kus korralik diagnostika võimalik oleks!!!
Kasutaja avatar
nymmik
Rock Crawler
Postitusi: 809
Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
Asukoht: Hüüru Tel.56357444
Kontakt:

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas nymmik »

Mul on kogemus enda 2,7crd ja sõbra omaga.
viga oli mootori juhtmestikus mis siis vastu kere hõõrdunud ja puruks/lühises.
Minu omal olid puruks ajust minev kimp rooli varda kohalt kus peaks nipukaga kinni olema aga ei olnud ja puruks pihusti juhtmed ja rõhuanduri juhtmed.
Teisel oli samuti ajust minev aga kaugemal, see koht mis üle mootori käpa jookseb, oli sinna puruks hõõrunud ja korraliku lühise tekitanud, et ASD kaitsmed ja kütuse kaitsmed lendasid.

Käi kimp üle, lammutamist on, sest päris kätte kimpu ei saa (saab aga meeletu töö) mina parandasin auto vahel.
wjjuhe.JPG
wjjuhe.JPG (60.23 KiB) Vaadatud 4118 korda
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
Ajan elule 1997 aasta Suzuki Vitarat
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
ve1ks
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 125
Liitunud: K Veebr 19, 2014 8:39 pm
Asukoht: Tõrva

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas ve1ks »

Juhtmete veaga ma poleks arvatavasti niikaua sõita saanud! Kui juhe lühisesse läheb põlevad kaitsmed maha, mul pole ükski läbi põlenud (mis muidugi veel ei välista seda viga).
Katsetasin autot veel ja selgus lisaks veel, et kui kliima taga tõstab mootori pöördeid nii nagu ise tahab 1500-ni ja siis laseb alla tagasi, mootori tühikäik ujub (ujus juba varem, aga nüüd veel rohkem), kui kliima väljas siis pööretega ei trikita väga, ujub tühikäigul aga ei loobi kõrgele! Arvatavasti ikka ajule kah ära tegi, sest võtit vahepeal tunnistab ja siis jälle mitte! Sõites käike õieti ei vaheta, kui siis jube kolakaga. Kohapeal kah paugutab, kui lülida D ja R vahel!
Kahtlus tekkis mul veel gaasipedaali positsiooni sensori osas, kuna mikide foorumis oli selle vea korral anomaaliaid loetletud terve rodu ja osaliselt kattusid need minu omadega. Varasemast tähelepanekuid, et kick downi ei tahtnud teha peale kiiremat möödasõitu, vahepeal lülis cruisi välja ja muidugi näitab veakoodi kah - kas see saab ajule liiga teha!!
Kasutaja avatar
nymmik
Rock Crawler
Postitusi: 809
Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
Asukoht: Hüüru Tel.56357444
Kontakt:

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas nymmik »

ega juhtmed ühe raksuga ei lähe. Me sõitsime ka kuniks....
Alguses trikitab ja ei saa pihta, hiljem kui päris mitmed asjad koos siis on kaput.
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
Ajan elule 1997 aasta Suzuki Vitarat
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 808
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas holari »

Kui kliimaga pöördeid tõstab.......pakuks ka korraks genekat. Mõõda selle saatana pinge ära, ennem, kui hakkad midagi muud tegema. Kindlast mõõda ka , kui pöörded umbes 2000 -2500 RPM

Proovi veel pinget, kui on tarbijad taga, nt. kaugtuled

No nii igaks juhuks, et kindel olla.
H.
ve1ks
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 125
Liitunud: K Veebr 19, 2014 8:39 pm
Asukoht: Tõrva

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas ve1ks »

Uurisin selle laadimise teema üle!
Tühikäigul kui ka 2000-3000pr/ min laadimine14,5 v. Sama ka koormusega!
Jama hakkab ikkagi peale kliima sisse lülitamist. Isegi kui hoida pöördeid 1500 peal, siis mingil hetkel tõstab pöördeid kuni 2500-ni! Tunne selline, et teeb seda millegi lülimise hetkel!

Käisin tegin veel väikese katse! Eemaldasin "AC KLUTCH" kaitsme ja mootori töö ei muutunud kliima lülimisega! Kaitse tagasi ja mootor hakkab trikitama! Meenus sellega Ax-i jutt, et ühel autol põhjustas jama kliima surveandur. Tundub et mul asi samuti kliimaga seotud hetkel! Tuleb sealt igaks juhuks vist pistik tagant ära võtta ja vaadata mis saab!
Küsimus veel, et mootori pöörded ei lähe üle 2900-ja, kas see võib olla "lip mode" ja kui on, kas siis on vaja diagnostikaga sekkuda, et režiimi 0-ida!
Kasutaja avatar
nymmik
Rock Crawler
Postitusi: 809
Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
Asukoht: Hüüru Tel.56357444
Kontakt:

Re: Mure GC 2,7 CRD-ga

Postitus Postitas nymmik »

Ma panustab ikkagi katkisele juhtmekimbule. Kliima lülimisel vool jookseb vigastatud kohast valesse kohta. Relee eemaldamisel vool katkestatakse.

Küsimus veel, et mootori pöörded ei lähe üle 2900-ja, kas see võib olla "lip mode" ja kui on, kas siis on vaja diagnostikaga sekkuda, et režiimi 0-ida

Siis jah limp modes.
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
Ajan elule 1997 aasta Suzuki Vitarat
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”