Tartu Top Partsus peaks DRB 3 olema, see on ainus millega igasuguseid volte vaadata saab.ve1ks kirjutas:Oskab keegi Tartus soovitada kohta, kus korralik diagnostika võimalik oleks!!!
Mure GC 2,7 CRD-ga
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 156
- Liitunud: N Juun 02, 2005 2:45 pm
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
2.7 CRD P0702 veakoodi põhjused ja ülevaade kulissist http://www.jeepswj.com
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Eks pean selle diagnostika ette võtma nagunii!!
Sai näpitud täna ja juhtmeid kontrollirud, leidsin vigase pistiku, millel lukk katki ja pool irvakil oli. Panin kokku ilusti ja fikseerisin ära. Nüüd aga sama jutt kordub mis eelmine kord - aju pekkis!
Ainuke vahe et auto käima läheb, gaasipedaali andur ei toimeta ja mootor pöördes 1500rpm!
Küsimuseks veel, et keegi väitis et aju vaja vahetada samade numbritega mõistuse vastu, kui palju see paika peab?
Mul sai veidi erineva numbriga aju, kas see võib tekitada mingisugust jama??
Kui mu täheldused paika peavad on see mootori aju üks armetu junn! Kui algul kadus näidikutest ampermeeter, siis käimise ajal liigutasin pistikut ja auto jäi seisma! Panin pistiku ilusti kokku ja volaaaa... terve armatuur omadega otsas, ükski kell ei näita õieti enam! Kas tõesti piisab ainult ühest sädemest juhtmeahelas ja mõistus lahkub jäädavalt??????
Sai näpitud täna ja juhtmeid kontrollirud, leidsin vigase pistiku, millel lukk katki ja pool irvakil oli. Panin kokku ilusti ja fikseerisin ära. Nüüd aga sama jutt kordub mis eelmine kord - aju pekkis!
Ainuke vahe et auto käima läheb, gaasipedaali andur ei toimeta ja mootor pöördes 1500rpm!
Küsimuseks veel, et keegi väitis et aju vaja vahetada samade numbritega mõistuse vastu, kui palju see paika peab?
Mul sai veidi erineva numbriga aju, kas see võib tekitada mingisugust jama??
Kui mu täheldused paika peavad on see mootori aju üks armetu junn! Kui algul kadus näidikutest ampermeeter, siis käimise ajal liigutasin pistikut ja auto jäi seisma! Panin pistiku ilusti kokku ja volaaaa... terve armatuur omadega otsas, ükski kell ei näita õieti enam! Kas tõesti piisab ainult ühest sädemest juhtmeahelas ja mõistus lahkub jäädavalt??????
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Arengutest saab niipalju pajatada, et uus aju küljes ja auto sõidab nagu siidi peal!
Juhtmestiku probleemsed kohad üle käidud - terved! Pistikud üle vaadatud ja kokku tagasi!
Esialgu ei plaani sõitma hakata, panen Top Partsi aja ja lasen andurid üle käija!
Eks mõne aja pärast siis kuuleb, kas oli abi asjast!
Juhtmestiku probleemsed kohad üle käidud - terved! Pistikud üle vaadatud ja kokku tagasi!
Esialgu ei plaani sõitma hakata, panen Top Partsi aja ja lasen andurid üle käija!
Eks mõne aja pärast siis kuuleb, kas oli abi asjast!
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Pikk aeg vahel olnud, kuid olukorrast niipalju, et diagnostikasse ei ole siiani jõudnud kuna lahendus tuli varem. Ajju sai nõrkadele kohtadele vahele joodetud takistid, et vältida ülepinget, mis aju maha põletab ja siiani on auto toiminud! Ülepinge põhjuseks arvati andurite massi!
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Kas nii öeldigi: andurite halb massiühendus? Wow, sihukest diagnoosi pole veel kuulnud.
Küll oskab aju ää kärsata, kui kere ja mootori vaheline kaabel on nigel või sootuks katkenud.
Küll oskab aju ää kärsata, kui kere ja mootori vaheline kaabel on nigel või sootuks katkenud.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Diagnostikat pole tehtud ja see oli põgus arvamus ainult!
Seda on muidugi hea teada, et kere ja mootori vaheline mass kriitilise pilguga uuesti üle vaadata!
Seda on muidugi hea teada, et kere ja mootori vaheline mass kriitilise pilguga uuesti üle vaadata!
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Kas seda põhjustajat nii ei leia üles, kui läbi kärsanud ajul vaadata mis liin maha põles ja siis elektriskeemi pealt otsida?
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Usun et isegi võimalik oleks ja lihtsustaks veidi jälje ajamist! Mul võeti need kärsanud ajud kah lahti ja joodeti liinid kokku tagasi, kuid tööle nad siiski ei hakanud enam - ju sai kivi haiget!
See jäeti muidugi ütlemata milline liin katkenud oli ja ega vist endal seda võimalik kindlaks pole teha kuidagi! Aju el. skeemi pole kohanud kusagil!
See jäeti muidugi ütlemata milline liin katkenud oli ja ega vist endal seda võimalik kindlaks pole teha kuidagi! Aju el. skeemi pole kohanud kusagil!
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Ajul on pistik ja pistiku skeem on elektriskeemi peal olemas.
- CayenneTurbo
- Rock Crawler
- Postitusi: 740
- Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Kui mass akult katkeb siis võib küll aju läbi põleda, kuna kogu mass hakkab läbi aju käima genekast.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Pead silmas, et mass akult katkeb töötava mootoriga ?CayenneTurbo kirjutas:Kui mass akult katkeb siis võib küll aju läbi põleda, kuna kogu mass hakkab läbi aju käima genekast.
XC 70
- CayenneTurbo
- Rock Crawler
- Postitusi: 740
- Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Jahpuhvel kirjutas:Pead silmas, et mass akult katkeb töötava mootoriga ?CayenneTurbo kirjutas:Kui mass akult katkeb siis võib küll aju läbi põleda, kuna kogu mass hakkab läbi aju käima genekast.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Ei ole see asi päris niimoodi.Kui mass akult katkeb siis võib küll aju läbi põleda, kuna kogu mass hakkab läbi aju käima genekast.
Kui aku mass on katkenud,siis on geneka mass täpselt samamoodi ühenduses nii auto aju kui ka kõigi teiste tarbijate massidega.
Probleem on hoopis selles,et kui töötava mootoriga (genekas laeb) aku mass või ka pluss katkeb (aku ei ole genekaga ühenduses),siis tõuseb pinge tunduvalt kõrgemaks kui 12,3V.Geneka laadimispinge (ilma akuta,mis on genekale koormuseks) võib ulatuda 25Voldini.Ehk siis ca 2x suuremaks,kui ette nähtud.
Selle tõttu põlevad läbi kõik need tarbijad,mis olid antud hetkel sisse lülitatud või mis on kõige tundlikumad sellise ülepinge suhtes.Auto aju (ja teised elektroonika plokid) kuuluvad sinna hulka.
Töötava mootoriga EI TOHI mitte mingil juhul aku mass või pluss katkeda!!!
See kehtib KÕIGI autode kohta.
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Ei kehti kõigi autode kohta.
Aastal 1983 umbes tõstsin töötaval autol aku maha ja panin laadima garagesse ning sõitsin edasi
Ilma akuta sõitsin, geneka najal.
Autuks oli mosse 403 mootoriks mosse 408
Seal vist polnd miskeid ajusid kah
Aastal 1983 umbes tõstsin töötaval autol aku maha ja panin laadima garagesse ning sõitsin edasi
Ilma akuta sõitsin, geneka najal.
Autuks oli mosse 403 mootoriks mosse 408
Seal vist polnd miskeid ajusid kah
XC 70
- TTUUL
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 155
- Liitunud: N Jaan 05, 2012 10:09 am
- Asukoht: Oru ja Saula küla piiril
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Ilma ajudeta isemõtlevad.
Kunagi ammu sai kah aku töötava mootoriga autolt maha tõstetud ja + klemm kaltsu sisse mässitud. Midagi halba ei juhtunud. Seda enam ei mäleta , kas see oli mosse või volga.
Kunagi ammu sai kah aku töötava mootoriga autolt maha tõstetud ja + klemm kaltsu sisse mässitud. Midagi halba ei juhtunud. Seda enam ei mäleta , kas see oli mosse või volga.
XJ ´91, 136KW AMC242, AW4, NP 242, ..... EX
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, ..... loheta väikserattaline gloobuse abiga teed otsiv igapäeva liikur.
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, ..... small block ja suurem ratas.
ZJ ´96, 131KW AMC242, 42RE, NP 242, ..... teatri seades.
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, ..... loheta väikserattaline gloobuse abiga teed otsiv igapäeva liikur.
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, ..... small block ja suurem ratas.
ZJ ´96, 131KW AMC242, 42RE, NP 242, ..... teatri seades.