jeep cherokee 87 2,1 D
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
jeep cherokee 87 2,1 D
Kuidas see mootor on ? või on 4,0 parem?
Offroadis ammu-ammu-ammu:)
Suur Maasturite Talvesprint korraldaja
ATV / Maasturi lumesahad ja -lisavarustus.
Metallitööd ja Maasturite ehitus Motohouse oü
Suur Maasturite Talvesprint korraldaja
ATV / Maasturi lumesahad ja -lisavarustus.
Metallitööd ja Maasturite ehitus Motohouse oü
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kui tahad diislist, siis pidavat 2,5L ainuke mõistlik olema. Seda gaasiga rohekm kulumise juttu ei taha väga uskida, eriti kui bens/gaas vaheldumisi sõita. Ka on mitmel pool seda gaasiga mootori "kuivalt käimise" juttu püütud ümber lükata.Veiko kirjutas:Gaas on minu arust paha.See võtab mootorilt jõudu vähemaks(seda ei saa ju endale kuidagi lubada )ja mootor kulub kiiremini.
Veiko
Linnas/maanteel ju mõnus säästlikult gaasiga täristada, samas metsas saab bensuga "powerit".
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
4.0 mootor on ja kuulikindel... Vähemalt kulumise osas pole midagi etteheita... kuni 90/91 on neil peal Renix'i sisse pritse, mis vahel vigurdab ja raske diagnoosida, kuid ega's sealgi midagi võimatut pole.
Bensiin/gaas töötavad hästi, ainuke asi on selles, et gaasi paaki/ballooni pole kuhugile panna...
Vanadest diislitest ikkagi tuleks ringiga katsuda mööda käia, eriti sellest 2.1 diislist, kuid ega see 2.5 pole ka teab mis asi. Ahjaa, diisleid ei tehta automaate ja neil ei ole pideva neliveo varianti ka
Nende automaat on ka 90% kuulikindel, mis tähendab seda, et töötab igasugustes tingimustes hästi, kui korralikult hooldad.
Bensiin/gaas töötavad hästi, ainuke asi on selles, et gaasi paaki/ballooni pole kuhugile panna...
Vanadest diislitest ikkagi tuleks ringiga katsuda mööda käia, eriti sellest 2.1 diislist, kuid ega see 2.5 pole ka teab mis asi. Ahjaa, diisleid ei tehta automaate ja neil ei ole pideva neliveo varianti ka
Nende automaat on ka 90% kuulikindel, mis tähendab seda, et töötab igasugustes tingimustes hästi, kui korralikult hooldad.
subaru http://www.auto24.ee/used/698889
gone: Jeep XJ Pioneer '89, Jeep XJ Limited '91, Jeep GC '03
gone: Jeep XJ Pioneer '89, Jeep XJ Limited '91, Jeep GC '03
2.1 TD täitsa olemas. Autol umbes 3-4 tolline tõste, all 31 tolline AT rehv.
Jah, ses mõttes on õigus, et ega ta mingi maantepüss ei ole, samas kütusekulu kuskil 12 liitrit sajale.
Liivas jääb aeglustita neliveoga jõudu väheks. Aeglustiga kannatab täitsa ronida. Kuigi aeglusti+3 käik, kipub ikka jõudu puudu jääma. Kui enne mäkke minekut tuuri nii 2,5-3 tuhande pöörde peale saad, siis läheb nagu loom, aga kui pöördeid vähe siis lihtsalt sureb poole mäe peal ära. Ja liivas kipub see nali olema, et kui teise käiguga+aeglusti lähed ja mägi pikk, siis kaevub sisse.
Kuna ma ilma tõsteta ja originaalmõõdus kummiga sõitsin vaid 400 km (ja see oli mul esimene maastur, siis ei oska kommenteerida, kuidas baasvarustuses on)
Muidu igati rahul, kütusekulu talutav ning metsas, karjäärides uitamas käia on mõnus.
Jah, ses mõttes on õigus, et ega ta mingi maantepüss ei ole, samas kütusekulu kuskil 12 liitrit sajale.
Liivas jääb aeglustita neliveoga jõudu väheks. Aeglustiga kannatab täitsa ronida. Kuigi aeglusti+3 käik, kipub ikka jõudu puudu jääma. Kui enne mäkke minekut tuuri nii 2,5-3 tuhande pöörde peale saad, siis läheb nagu loom, aga kui pöördeid vähe siis lihtsalt sureb poole mäe peal ära. Ja liivas kipub see nali olema, et kui teise käiguga+aeglusti lähed ja mägi pikk, siis kaevub sisse.
Kuna ma ilma tõsteta ja originaalmõõdus kummiga sõitsin vaid 400 km (ja see oli mul esimene maastur, siis ei oska kommenteerida, kuidas baasvarustuses on)
Muidu igati rahul, kütusekulu talutav ning metsas, karjäärides uitamas käia on mõnus.
No kus see ökonoomia siis on mida otsitakse kui kütusekulu on 12 liitrit sajale??? Minu 4,0 saab vähemalt maanteel ilusti vähemagagi hakkama ja enda närvid on ju kah midagi väärt.flash kirjutas:2.1 TD täitsa olemas. Autol umbes 3-4 tolline tõste, all 31 tolline AT rehv.
Jah, ses mõttes on õigus, et ega ta mingi maantepüss ei ole, samas kütusekulu kuskil 12 liitrit sajale.
Liivas jääb aeglustita neliveoga jõudu väheks. Aeglustiga kannatab täitsa ronida. Kuigi aeglusti+3 käik, kipub ikka jõudu puudu jääma. Kui enne mäkke minekut tuuri nii 2,5-3 tuhande pöörde peale saad, siis läheb nagu loom, aga kui pöördeid vähe siis lihtsalt sureb poole mäe peal ära. Ja liivas kipub see nali olema, et kui teise käiguga+aeglusti lähed ja mägi pikk, siis kaevub sisse.
Kuna ma ilma tõsteta ja originaalmõõdus kummiga sõitsin vaid 400 km (ja see oli mul esimene maastur, siis ei oska kommenteerida, kuidas baasvarustuses on)
Muidu igati rahul, kütusekulu talutav ning metsas, karjäärides uitamas käia on mõnus.
It's A Jeep Thing You Wouldn't Understand