jeep cherokee 87 2,1 D

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Rtuning
Rock Crawler
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 19, 2004 11:58 am

jeep cherokee 87 2,1 D

Postitus Postitas Rtuning »

Kuidas see mootor on ? või on 4,0 parem?
Offroadis ammu-ammu-ammu:)
Suur Maasturite Talvesprint korraldaja
ATV / Maasturi lumesahad ja -lisavarustus.
Metallitööd ja Maasturite ehitus Motohouse oü
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Urvo »

Siin ei ole küsimustki 4.0 on parim...khmm parem :)
2,1d on kõige jõuetum ja mõttetum mootor, mis cherodele pandud on

Lõpetuseks tsitaat wikipedia entsüklopeediast AMC I6 kohta(ehk jeepi 4.0):"This engine is considered one of the best offroad engines ever made"
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Must jõuti napilt ette (kuradi Urvo :D) aga täpselt sama arvamus.See on igati pidi sant Iveco diisel seal vahel.Ainuke rõõm on siis kui selle ära müüdud saad.
4.0 on aga legend oma ette.
Veiko.
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
Rtuning
Rock Crawler
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 19, 2004 11:58 am

Postitus Postitas Rtuning »

kuidas toimib 4,0 bensiin/gaas
Offroadis ammu-ammu-ammu:)
Suur Maasturite Talvesprint korraldaja
ATV / Maasturi lumesahad ja -lisavarustus.
Metallitööd ja Maasturite ehitus Motohouse oü
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Gaas on minu arust paha.See võtab mootorilt jõudu vähemaks(seda ei saa ju endale kuidagi lubada :evil: )ja mootor kulub kiiremini.
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Veiko kirjutas:Gaas on minu arust paha.See võtab mootorilt jõudu vähemaks(seda ei saa ju endale kuidagi lubada :evil: )ja mootor kulub kiiremini.
Veiko
Kui tahad diislist, siis pidavat 2,5L ainuke mõistlik olema. Seda gaasiga rohekm kulumise juttu ei taha väga uskida, eriti kui bens/gaas vaheldumisi sõita. Ka on mitmel pool seda gaasiga mootori "kuivalt käimise" juttu püütud ümber lükata.
Linnas/maanteel ju mõnus säästlikult gaasiga täristada, samas metsas saab bensuga "powerit".
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
kkerem
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: P Mär 19, 2006 3:59 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kkerem »

4.0 mootor on ja kuulikindel... Vähemalt kulumise osas pole midagi etteheita... kuni 90/91 on neil peal Renix'i sisse pritse, mis vahel vigurdab ja raske diagnoosida, kuid ega's sealgi midagi võimatut pole.

Bensiin/gaas töötavad hästi, ainuke asi on selles, et gaasi paaki/ballooni pole kuhugile panna...

Vanadest diislitest ikkagi tuleks ringiga katsuda mööda käia, eriti sellest 2.1 diislist, kuid ega see 2.5 pole ka teab mis asi. Ahjaa, diisleid ei tehta automaate ja neil ei ole pideva neliveo varianti ka :)

Nende automaat on ka 90% kuulikindel, mis tähendab seda, et töötab igasugustes tingimustes hästi, kui korralikult hooldad.
subaru http://www.auto24.ee/used/698889
gone: Jeep XJ Pioneer '89, Jeep XJ Limited '91, Jeep GC '03
Kasutaja avatar
leek
Fitting 44"
Postitusi: 492
Liitunud: E Apr 04, 2005 12:01 pm
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas leek »

huvitab,et kas keegi on omand seda 2.1dislat üldse!
kõik teevad maha aga omanud seda keegi pole-see mis kuskil väljamaa foorumis jne kasutajate kommentaar,ei maksaks kah 100prossa tõe pähe võtta.
kunks
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: P Mai 29, 2005 10:59 pm

Postitus Postitas kunks »

tead, mina olen korra proovinud. See oli nii, et vajutasin sõiduajal gaasi(diisli)pedaali, midagi ei juhtunud ja andsin starterit, et äkki ää surnud. Aga ei, mootor töötas ja käik oli sees. Lihtsalt ta oli nii kuradi uimane.
Ise rõõmsameelse 4,0 omanik. Eks see vahe ikka oli väga suur.
flash
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: T Jaan 04, 2005 1:23 pm

Postitus Postitas flash »

2.1 TD täitsa olemas. Autol umbes 3-4 tolline tõste, all 31 tolline AT rehv.
Jah, ses mõttes on õigus, et ega ta mingi maantepüss ei ole, samas kütusekulu kuskil 12 liitrit sajale.
Liivas jääb aeglustita neliveoga jõudu väheks. Aeglustiga kannatab täitsa ronida. Kuigi aeglusti+3 käik, kipub ikka jõudu puudu jääma. Kui enne mäkke minekut tuuri nii 2,5-3 tuhande pöörde peale saad, siis läheb nagu loom, aga kui pöördeid vähe siis lihtsalt sureb poole mäe peal ära. Ja liivas kipub see nali olema, et kui teise käiguga+aeglusti lähed ja mägi pikk, siis kaevub sisse.
Kuna ma ilma tõsteta ja originaalmõõdus kummiga sõitsin vaid 400 km (ja see oli mul esimene maastur, siis ei oska kommenteerida, kuidas baasvarustuses on)
Muidu igati rahul, kütusekulu talutav ning metsas, karjäärides uitamas käia on mõnus.
Raits
Off Roader Wannabe
Postitusi: 24
Liitunud: K Juul 20, 2005 10:14 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raits »

flash kirjutas:2.1 TD täitsa olemas. Autol umbes 3-4 tolline tõste, all 31 tolline AT rehv.
Jah, ses mõttes on õigus, et ega ta mingi maantepüss ei ole, samas kütusekulu kuskil 12 liitrit sajale.
Liivas jääb aeglustita neliveoga jõudu väheks. Aeglustiga kannatab täitsa ronida. Kuigi aeglusti+3 käik, kipub ikka jõudu puudu jääma. Kui enne mäkke minekut tuuri nii 2,5-3 tuhande pöörde peale saad, siis läheb nagu loom, aga kui pöördeid vähe siis lihtsalt sureb poole mäe peal ära. Ja liivas kipub see nali olema, et kui teise käiguga+aeglusti lähed ja mägi pikk, siis kaevub sisse.
Kuna ma ilma tõsteta ja originaalmõõdus kummiga sõitsin vaid 400 km (ja see oli mul esimene maastur, siis ei oska kommenteerida, kuidas baasvarustuses on)
Muidu igati rahul, kütusekulu talutav ning metsas, karjäärides uitamas käia on mõnus.
No kus see ökonoomia siis on mida otsitakse kui kütusekulu on 12 liitrit sajale??? Minu 4,0 saab vähemalt maanteel ilusti vähemagagi hakkama ja enda närvid on ju kah midagi väärt.
It's A Jeep Thing You Wouldn't Understand
flash
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: T Jaan 04, 2005 1:23 pm

Postitus Postitas flash »

Mis rehvid sul all on? Mul pea 4 tolline tõste autol ja 31" tolline ratas all, 10.5 lai. Kiirus maanteel vahemikus 100-120.

Kütusekulu on keskmine 12-13l/100.

30% Maantee
70% Linn-maastik

Martin
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”